Teasingtopic Wereld 56

Welke instellingen prefereer je? (3 keuzes mogelijk)

  • Bobby1

    Stemmen: 4 3,6%
  • Intrigued

    Stemmen: 16 14,4%
  • BabyMetal

    Stemmen: 3 2,7%
  • Gruttep13r

    Stemmen: 9 8,1%
  • Qoboqob.

    Stemmen: 4 3,6%
  • MR. Spike

    Stemmen: 1 0,9%
  • Conceived By Communism

    Stemmen: 25 22,5%
  • Made By God

    Stemmen: 5 4,5%
  • Frequencerz

    Stemmen: 8 7,2%
  • Stan220

    Stemmen: 3 2,7%
  • RoverR

    Stemmen: 2 1,8%
  • Thelightfighter

    Stemmen: 3 2,7%
  • n1i1k1k1i12

    Stemmen: 30 27,0%
  • Leaving behind.

    Stemmen: 57 51,4%
  • Seraphim

    Stemmen: 4 3,6%
  • Dechilled

    Stemmen: 2 1,8%
  • RubenS2

    Stemmen: 3 2,7%
  • YoWhite

    Stemmen: 7 6,3%
  • denko

    Stemmen: 4 3,6%
  • Pimsie

    Stemmen: 17 15,3%
  • The pianist

    Stemmen: 3 2,7%
  • MCAwesome

    Stemmen: 3 2,7%
  • St Jimmy

    Stemmen: 8 7,2%
  • Easy

    Stemmen: 5 4,5%
  • D.I.A

    Stemmen: 3 2,7%

  • Totaal aantal stemmers
    111
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Terwijl dat juist min of meer de kern is van de instellingen. Op normale werelden ligt het ledenlimiet nagenoeg altijd tussen de 25 en 40. Volgens mij is het dan zaak als CM om hard je best te doen, mochten deze instellingen winnen, dat ledenlimiet erdoor te krijgen. Zou een hele leuke dimensie leveren.

Ik vind het in ieder geval al top dat de wereldinstellingen op deze manier (grotendeels) bepaald worden. Dank daarvoor aan het tw team.

En ja 8/10 ledenlimiet zou enorm tof zijn, laten we hopen dat het er door komt :)
 

DeletedUser74966

Guest
Tja, ik heb persoonlijk haat aan nb tot 07:00. Dat zou mijn hele motivatie al verpesten aangezien het dan een wereld voor de no-lifers wordt. Ik gok dat driekwart van de spelers wel gewoon die slaap nodig heeft/pakt. Beetje jammer dat.
 

DeletedUser75778

Guest
Tja, ik heb persoonlijk haat aan nb tot 07:00. Dat zou mijn hele motivatie al verpesten aangezien het dan een wereld voor de no-lifers wordt. Ik gok dat driekwart van de spelers wel gewoon die slaap nodig heeft/pakt. Beetje jammer dat.

Het is niet echt een grote uitdaging om iemand met een werkritme te vinden, toch?
 

DeletedUser70476

Guest
Tja, ik heb persoonlijk haat aan nb tot 07:00. Dat zou mijn hele motivatie al verpesten aangezien het dan een wereld voor de no-lifers wordt. Ik gok dat driekwart van de spelers wel gewoon die slaap nodig heeft/pakt. Beetje jammer dat.
Tien voor zeven de wekker en je kan alles nog doen voor dat de nachtmodus vervalt, is altijd al zo geweest en denk dat veel scholieren en werkenden rond die tijd wel wakker zijn.
 

DeletedUser74966

Guest
Tien voor zeven de wekker en je kan alles nog doen voor dat de nachtmodus vervalt, is altijd al zo geweest en denk dat veel scholieren en werkenden rond die tijd wel wakker zijn.
Dat is het probleem juist. Aangezien ik normaal zo laat bezig ben met klaarmaken pak ik de slaap wanneer dat wel kan.

Het is niet echt een grote uitdaging om iemand met een werkritme te vinden, toch?
Mwa, vergis je je in. Maargoed, dat krijg je ook als je liever niet random personen op je acc hebt zitten. Verder wel toffe instellingen though :)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Gewoon zorgen dat je een goed team opstelt ;). Dan heb je geen last van dit soort instellingen. Overigens vind ik nacht blitzen door 08:00 vrij lastig, mensen zijn zoals je zelf al zegt wakker rond die tijd. Op 07:00 ging dat altijd stukke beter.
 
Reactiescore
2.489
Dat ziet er vrij eenzijdig uit...
 

DeletedUser75812

Guest
Prachtige instellingen David. Hopen dat ze in het geheel worden overgenomen op de NB na, die ik graag op 8:00 zou willen zien. Principieel er op tegen dat er iemand moet zijn die dagelijks voor 7:00 uur zal moeten kunnen loggen. 7 uur zijn geen tijden.
 

DeletedUser77014

Guest
Prachtige instellingen David.

Zijn eigenlijk gewoon zo wat basis instellingen? De snelheden en de NB is op zich niet iets speciaals. Enige interessante is de loopafstand van edels, spelers in een stam, toestemming daling en misschien ook wel het maximum aantal punten voor een BB dorp. Alle anders opties zijn inactief waardoor het spel nu juist minder spannend wordt naar mijn mening.
 

DeletedUser77011

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1.5
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1.5
Bouwen x commando's = 1!

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters:Inactief
- Ridder/Standbeeld: Verbeterd systeem
- Bonusdorpen: Actief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren Inactief
- Burgerwacht: Actief
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Actief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 2500 punten
- Edelmanproductie: Goudmunten
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-33
- Technologieën: Simpel systeem
- Beginnersbescherming: 4 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief

Instellingen:
- Nachtmodus: 12:00 - 7:00
- Startdirectie kiezen: Ja
- Aanvalstiming: Milliseconden
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: 40 uur

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Minstens 65%
- Ledenlimiet Stam: 20
- Vlaggen: Actief
- Limited haul: inactief

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Niet geactiveerd (ben het beu met al die pp abusers, als je er niet massa's geld in steekt kan je niet mee. De premium beurs mogen ze van mij voor deze wereld zeker eens laten.)
 

DeletedUser75778

Guest
Zijn eigenlijk gewoon zo wat basis instellingen? De snelheden en de NB is op zich niet iets speciaals. Enige interessante is de loopafstand van edels, spelers in een stam, toestemming daling en misschien ook wel het maximum aantal punten voor een BB dorp. Alle anders opties zijn inactief waardoor het spel nu juist minder spannend wordt naar mijn mening.

Wat maakt volgens jou de instellingen spannend, Dylan? Wat had je anders willen zien?

Ah ik zie jouw voorkeur al. Geloof gecombineerd met de uitkijktoren. Liefst nog boog erbij. Volgens mij zitten wij op een hele andere golflengte, die uitkijktoren vind ik een lachertje.
 

DeletedUser74552

Guest
Zijn eigenlijk gewoon zo wat basis instellingen? De snelheden en de NB is op zich niet iets speciaals. Enige interessante is de loopafstand van edels, spelers in een stam, toestemming daling en misschien ook wel het maximum aantal punten voor een BB dorp. Alle anders opties zijn inactief waardoor het spel nu juist minder spannend wordt naar mijn mening.

Ik kan je bij voorbaat al zeggen dat er heel wat spelers afvallen door die spannende opties die jij noemt. Als er bijvoorbeeld een uitkijktoren komt dan start ik niet eens deze wereld. Deze functies verpesten TW als je het mij vraagt maar goed dat is een andere discussie.
 
Reactiescore
2.489
Settings zijn opgestuurd richting InnoGames. We hopen dus voor het beste.

Op basis van deze instellingen kunnen we wel verwachten dat de volgende wereld erg basic instellingen zullen zijn.

gr.
 

DeletedUser66265

Guest
Wie het kleine niet eert is het grote niet Weerd.

Overigens ben ik normaal geen voorstander van een basic wereld. Is wat minder spannend. Maar er zijn mijns inziens nu zoveel verpestende nieuwe elementen bijgekomen dat een basic wereld zo slecht nog niet is. Die wachttoren en al die andere onzin zorgen er wel voor dat ik het basis principe van tw steeds meer ben gaan waarderen. Jammer dat je vaak pas ziet hoe goed iets is zodra het verdwijnt. Laten we hopen dat deze wereld basic wordt zodat we er nog enigszins van kunnen 'genieten'. De volgende werelden kunnen dan weer helemaal volgesmeten worden met gekke pp-rotzooi en idiote gebouwen.
 

DeletedUser66265

Guest
De startdatum is jammer maar begrijpelijk. Er zijn altijd wel mensen waarvoor de startdatum niet ideaal is.zo ook voor mij. Daar kan inno/duckje/poo niks aan doen. Valt ook geen rekening mee te houden.

In ieder geval wil ik duckje/poo, of wie er dan ook verantwoordelijk voor is, bedanken voor de instellingen. Ik had persoonlijk niet verwacht dat er geluisterd zou worden naar de enquête uitslag. Tof om te zien dat daar dus wel naar gekeken wordt. Nogmaals dank!
 

DeletedUser75778

Guest
Bij deze ook een bedankje van mijn kant. Niet alleen aan de grote bazen zelf, maar ook aan de mensen die voor deze instellingen gestemd hebben. Supertof dat we dit voor elkaar hebben, hopelijk wordt het weer eens een bruisende wereld vol diplomatiek!
 
Reactiescore
2.489
Ben blij dat we deze speciale instellingen voor elkaar gekregen hebben :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan