Teasingtopic Wereld 56

Welke instellingen prefereer je? (3 keuzes mogelijk)

  • Bobby1

    Stemmen: 4 3,6%
  • Intrigued

    Stemmen: 16 14,4%
  • BabyMetal

    Stemmen: 3 2,7%
  • Gruttep13r

    Stemmen: 9 8,1%
  • Qoboqob.

    Stemmen: 4 3,6%
  • MR. Spike

    Stemmen: 1 0,9%
  • Conceived By Communism

    Stemmen: 25 22,5%
  • Made By God

    Stemmen: 5 4,5%
  • Frequencerz

    Stemmen: 8 7,2%
  • Stan220

    Stemmen: 3 2,7%
  • RoverR

    Stemmen: 2 1,8%
  • Thelightfighter

    Stemmen: 3 2,7%
  • n1i1k1k1i12

    Stemmen: 30 27,0%
  • Leaving behind.

    Stemmen: 57 51,4%
  • Seraphim

    Stemmen: 4 3,6%
  • Dechilled

    Stemmen: 2 1,8%
  • RubenS2

    Stemmen: 3 2,7%
  • YoWhite

    Stemmen: 7 6,3%
  • denko

    Stemmen: 4 3,6%
  • Pimsie

    Stemmen: 17 15,3%
  • The pianist

    Stemmen: 3 2,7%
  • MCAwesome

    Stemmen: 3 2,7%
  • St Jimmy

    Stemmen: 8 7,2%
  • Easy

    Stemmen: 5 4,5%
  • D.I.A

    Stemmen: 3 2,7%

  • Totaal aantal stemmers
    111
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser69389

Guest
Zo grappig. Al die mensen die niet kijken naar wat er in de eerste post is gezegd over dat in elk geval of de uitkijktoren of de nieuwe ridders erin moeten zijn verwerkt.
 

DeletedUser78369

Guest
Waarom doet/wilt iedereen alle premium functies geactiveerd? Bang dat je instellingen anders geen kans maken?

Het enige wat je constant hoort van mensen is dat ze wachten op een wereld zonder PP-Abuse, vraag mij toch af waarom je dat dan nooit terug ziet komen bij wereldinstellingen topic.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ik citeer

Waarom doet/wilt iedereen alle premium functies geactiveerd? Bang dat je instellingen anders geen kans maken?

Het enige wat je constant hoort van mensen is dat ze wachten op een wereld zonder PP-Abuse, vraag mij toch af waarom je dat dan nooit terug ziet komen bij wereldinstellingen topic.

*Woop Woop*

Tijd voor Wereld 56

We wilden voor Wereld 56 graag specifieke voorstellen krijgen mits een aantal vereisten waar ook wij niet omheen kunnen.

Vereisten voor Wereld 56:
  • Premium Functies: Actief (logisch ;))
Zo grappig. Al die mensen die niet kijken naar wat er in de eerste post is gezegd over dat in elk geval of de uitkijktoren of de nieuwe ridders erin moeten zijn verwerkt.

Man man man, om van te janken je post
 
Reactiescore
2.490
Stemming geopend, er zijn er nog een paar last minute verwijdert (Snelheid verkeerd, andere vereiste settings niet ingevoerd etc :))

Jullie krijgen tot en met Woensdagochtend om te stemmen, nadien maken Joris en ik het voorstel van InnoGames op basis van de winnaar van de enquête.

Dit betekent niet dat dit de definitief instellingen worden! (Wel dat we zo goed mogelijk ons best zullen doen om zo dicht mogelijk bij deze instellingen te blijven).

Succes met stemmen.

Groeten,
Duckje
 

DeletedUser68184

Guest
wie wint maakt niet uit,
als de snelheid ma omhoog gaat.:D
 

DeletedUser76090

Guest
Leaving Behind, mooie instellingen. Alleen jammer van die 7 uur. Vervelend om je wekker op 6 uur te moeten zetten voor een spelletje gedurende de zomer.
 
Reactiescore
241
Leaving Behind, mooie instellingen. Alleen jammer van die 7 uur. Vervelend om je wekker op 6 uur te moeten zetten voor een spelletje gedurende de zomer.

Dan maar op die van mij stemmen :D
Daar duurt ie tot 09:00 ideaal voor de luie mensen :cool:
 

DeletedUser75778

Guest
YoWhite dan maar. Mooie tijden, goede ts, munten en barbs.
Je kan op drie personen stemmen. :smile: Bovendien heb ik met een nachtbonus tot 07:00 gekozen voor een aanvallend voordeel: mensen zijn om die tijd inderdaad niet zo snel online. Aangezien de start gedurende de zomervakantie zal zijn, vind ik dit best belangrijk met het oog op edelen.

Ik zie dat mijn instellingen erg in de smaak vallen. De sidenote van Duckje dat de verkozen instellingen niet per se definitief zijn, schrikt me wel nog enigszins af. Ik hoop dat kernpunten zoals de nachtbonus, een ledenlimiet van 8-10 gecombineerd met een overwinningsvoorwaarde van 65%, het voorkomen van een wachttoren, moraal op inactief enzovoorts wel aandachtig worden bekeken. Juist die maken het verschil. Breng je daar veranderingen in aan, zijnde Innogames, komt het alsnog neer op een doorsnee wereld zonder extra's. Dus, zet hem op @Duckje en @Poo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.049
Gefeliciteerd Leaving Behind!
zal sowieso de winnaar worden, mooie instellingen voor een actieve speler..!
toch blijft het jammer dat de PP het spel optimaal beïnvloedt, een wereld zonder events was ook wel een keer leuk geweest

maar al met al leuke instellingen! ga em zeker spelen
 

DeletedUser72576

Guest
Waarom doet/wilt iedereen alle premium functies geactiveerd? Bang dat je instellingen anders geen kans maken?

Het enige wat je constant hoort van mensen is dat ze wachten op een wereld zonder PP-Abuse, vraag mij toch af waarom je dat dan nooit terug ziet komen bij wereldinstellingen topic.

Als je iets anders erin zet (zoals de wens liever geen bouwtijdhalveringen erin te hebben) bewerkt een moderator zonder bericht je post zodat je niet je onvrede met die instelling kan laten zien.
 

DeletedUser75778

Guest
Kan me goed vinden in je instellingen David @Leaving Behind . Ben alleen bang voor je stammen leden limiet

Terwijl dat juist min of meer de kern is van de instellingen. Op normale werelden ligt het ledenlimiet nagenoeg altijd tussen de 25 en 40. Volgens mij is het dan zaak als CM om hard je best te doen, mochten deze instellingen winnen, dat ledenlimiet erdoor te krijgen. Zou een hele leuke dimensie leveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan