Team Stab Machine

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Naiëf handelen om voorbereid te zijn op een stab staat los van de vraag of er sprake was van een stab. Gele Kanarie had wat stappen kunnen ondernemen om veel beter voorbereid te zijn op een stab en er voor te zorgen dat die actie van TMM gestopt had kunnen worden. Uiteraard is de actie van TMM opzich wel gewoon een duidelijke stab. Als je stam verlaten en daarna een paar uur later via vriendenlijst je vroegere stamgenoten edelen geen stab meer is kun je meteen de hele definitie van stab de prullenbak in gooien.

Hap doet de bloedhond :p:rolleyes:

OT: er is ook een 6e Cruise dorpje gesneuveld. Zo te zien gaat TMM doorpakken :edelman::edelman:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Tword nog mooier, Deja Vu en little kitten gaan de stabber helpen :p
 

DeletedUser75510

Guest
Ik geef dan ook maar mijn mening :)

Ik vind het geen gepaste actie maar waar ik meezit is dat kanarie heel slordig is omgegaan met dit..
Eerste dorpovername was 10-12 uur nadat hij stam verliet als ik me niet vergis... Als een buur van mij de stam verlaat verwacgt ik wel iets en kan je niet naïef mee omgaan vind ik..

Stabb of niet? Weet niet wat zich vooraf heeft afgespeeld alhoewel ik het zoals ik eerder zei het niet netjes vind...


Ik ben maar voorzichtig met mijn uitlatingen gezien ik hier dingen lees over bloedhonden :p
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan je deze actie verdedigen? Als iemand de stam verlaat en direct zijn naaste ex-stamgenoot aanvalt ben je enorm in de fout. Al ben je dan volgens "TW-termen" geen stabber ben je een ontzettende vuile verrader.
 

DeletedUser68086

Guest
Hoe kan je deze actie verdedigen? Als iemand de stam verlaat en direct zijn naaste ex-stamgenoot aanvalt ben je enorm in de fout. Al ben je dan volgens "TW-termen" geen stabber ben je een ontzettende vuile verrader.

Niet direct zat een paar uur tussen.
Dit is gewoon een hele geile actie
 

DeletedUser60542

Guest
dit goed praten is hetzelfde als een suicide bomber die 2 uur voor hij de aanslag pleegde al iets getwitterd had erover.

Je had het kunnen weten.

Doe ff normaal, als dit bij mij zou gebeuren zou ik ook verliezen maken, deze actie is niet goed te praten, maar net zoals ik zei bij china...
Als ik in de buurt ben zal alles wat ik heb je kapot maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan