Team Stab Machine

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser73869

Guest
Daarnaast kan er nu de conclusie worden getrokken dat dit al een tijdje gepland was. Je kan niet op twee spelers tegelijkertijd gaan nachten zonder voorbereiding. Kort samengevat. Zulke idioten hoef ik niet in mijn stam.



Jos - calvin.b :edelman:

dan heb je nog een hoop te leren
zoiets kan binnen een kwartiertje gepland zijn
 

DeletedUser

Guest
Zonder mezelf te mengen in een mogelijke discussie over wel/geen stab omdat er dan automatisch een roedel bloedhonden achter me aan komt vind ik het wel redelijk naiëf gehandeld door die Gele Kanarie. Hij verlaat de stam rond 6u 's avonds. Dan heb je ruim de tijd om hem uit je vriendenlijst te halen of om bijv. een PBG/NAP met hem af te sluiten. Daarnaast lijkt het me slim om even een keer om 06:30 op te staan om eventueel te c-snipen aangezien je er op voorbereid moet zijn dat TMM misschien zijn slag slaat. Desalniettemin verdient deze actie geen schoonheidsprijs maar het lijkt er niet op dat TMM zich daar ook maar iets van aantrekt :rolleyes:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser73082

Guest
Zonder mezelf te mengen in een mogelijke discussie over wel/geen stab omdat er dan automatisch een roedel bloedhonden achter me aan komt vind ik het wel redelijk naiëf gehandeld door die Gele Kanarie. Hij verlaat de stam rond 6u 's avonds. Dan heb je ruim de tijd om hem uit je vriendenlijst te halen of om bijv. een PBG/NAP met hem af te sluiten. Daarnaast lijkt het me slim om even een keer om 06:30 op te staan om eventueel te c-snipen aangezien je er op voorbereid moet zijn dat TMM misschien zijn slag slaat. Desalniettemin verdient deze actie geen schoonheidsprijs maar het lijkt er niet op dat TMM zich daar ook maar iets van aantrekt :rolleyes:

Naiëf handelen om voorbereid te zijn op een stab staat los van de vraag of er sprake was van een stab. Gele Kanarie had wat stappen kunnen ondernemen om veel beter voorbereid te zijn op een stab en er voor te zorgen dat die actie van TMM gestopt had kunnen worden. Uiteraard is de actie van TMM opzich wel gewoon een duidelijke stab. Als je stam verlaten en daarna een paar uur later via vriendenlijst je vroegere stamgenoten edelen geen stab meer is kun je meteen de hele definitie van stab de prullenbak in gooien.
 

DeletedUser75561

Guest
Feit is wel dat hij wat boosjes wordt als je z'n trein sniped...
 

DeletedUser75767

Guest
Stop nou is met dat w33, ondertussen heb ik het wel gehoord. Dit is en blijft een forum over w43. Laten we het hier ook bij houden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan