Team Speedkampioenschap 2017

DeletedUser74005

Guest
elke ronde die ik speelde ( 2 stuks) heb ik gewonnen Gijsje, ik heb een sociaal leven dus ik kon helaas gisteren niet jullie team even inmaken.

Uh nee. Ik heb 2x tegen je gespeeld: 1x op fr (anoniem jeej) en heb je toen weggeedeld, 1x op .nl en toen was ik op een ronde van 3 uur een uur te laat gestart, zat op wifi en jij zat aan de illegale massascriopts heb uk uit betrouwbare bronnen vernomen, dus reken ik niet echt asl een overwinning! Maar je mag erctrots op zijn dat je me toen wegspeelde hoor.

Daarbij ben ik zelf geen geweldige speeder ofzo, al kan ik jou zelfs wel aan :eek:
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Uh nee. Ik heb 2x tegen je gespeeld: 1x op fr (anoniem jeej) en heb je toen weggeedeld, 1x op .nl en toen was ik op een ronde van 3 uur een uur te laat gestart, zat op wifi en jij zat aan de illegale massascriopts heb uk uit betrouwbare bronnen vernomen, dus reken ik niet echt asl een overwinning! Maar je mag erctrots op zijn dat je me toen wegspeelde hoor.

Daarbij ben ik zelf geen geweldige speeder ofzo, al kan ik jou zelfs wel aan :eek:

.fr speel ik niet op het account waar jij op duid, robert speed daar. die ronde op nl waar je op duid dat was oussama dan, de man die elke ronde die hij speelde farmbotte en als hij groter was ging aanvallen met zijn aanvalsbot.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik snap het eindelijk, André heeft nog nooit een speedronde op zijn account gespeeld. Het is namelijk altijd iemand anders. Dat betekent dus ook dat Andre nog geen enkele beker zelf behaald is en hij dus een gigantische noob is. Dat komt dan weer overeen met zijn AF gedrag. ==> Theorie Bewezen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74005

Guest
.fr speel ik niet op het account waar jij op duid, robert speed daar. die ronde op nl waar je op duid dat was oussama dan, de man die elke ronde die hij speelde farmbotte en als hij groter was ging aanvallen met zijn aanvalsbot.

Oh dus jij hebt mij verslagen, terwijl Ous speelde? Das knap :D:D:D Want de ronde dat je tegen mik speelde, botte je vgm ook:eek:

Jullie vertelden mij letterlijk dat jullie gingen botten tegen vgm Speedking. Kan die logs zo hier posten als je dat wilt :p
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Oh dus jij hebt mij verslagen, terwijl Ous speelde? Das knap :D:D:D Want de ronde dat je tegen mik speelde, botte je vgm ook:eek:

Jullie vertelden mij letterlijk dat jullie gingen botten tegen vgm Speedking. Kan die logs zo hier posten als je dat wilt :p

Die ronde heb ik enkel 2 uurtjes gestart en erna is ouss gegaan, en ja die is gaan botten toen.
Ik snap het eindelijk, André heeft nog nooit een speedronde op zijn account gespeeld. Het is namelijk altijd iemand anders. Dat betekent dus ook dat Andre nog geen enkele beker zelf behaald is en hij dus een gigantische noob is. Dat komt dan weer overeen met zijn AF gedrag. ==> Theorie Bewezen

Toen ouss nog bij me speelde was het meestal ik start 2 uur en jij finished en bot dus, ik heb 90+% op van mijn stats zelf behaald.
 
Reactiescore
604
GG xoxo
 
Reactiescore
575
De finale is gespeeld en de winnaar is bekend! Ik wil Totally spies feliciteren met de behaalde eerste plaats, ieder lid zal 1000 premium punten ontvangen. Daarnaast wil ik ook Selena Gomez feliciteren met de behaalde tweede plaats, ieder lid van 500 premium punten ontvangen. De punten zullen morgen (maandag) worden uitgedeeld.

Het was de eerste keer dat we op TribalWars.nl een kampioenschap in deze vorm hebben georganiseerd. Het was daarom voor ons ook aftasten om te zien of het toernooi uitpakte zoals we dat van tevoren hadden ingeschat. Met behulp van jullie feedback hebben we tijdens het kampioenschap al enkele wijzigingen aangebracht, zoals het verkleinen van de stammen van 5 naar 3 spelers, het vergroten van het aantal barbs op de rondes, en het (tijdelijk) uitdelen van een verplaats item.

Kortom, we willen jullie reeds bedanken voor de ontvangen feedback, maar aan het einde van het kampioenschap past het om terug te blikken op het gehele kampioenschap. We horen graag van jullie welke dingen absoluut niet veranderd moeten worden en welke dingen bij een eventueel volgend kampioenschap verbeterd kunnen worden.

Tenslotte wil ik de deelnemende spelers en stammen bedanken voor hun deelname aan het kampioenschap. We kijken uit naar jullie feedback.
 

DeletedUser78024

Guest
Vroeg me af of het mogelijk is om kata's uit te zetten. Stel dat dat kan zou dat een heel andere speeltechniek vereisen wat mij wel leuk lijkt.
Wie weet komen we dan eindelijk is aan edelen toe :rolleyes:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Bedankt voor het organiseren Robby, persoonlijk vond ik het niet het leukste tornooi door de eenzijdigheid van de rondes (resulteerde altijd in een 3 vs 3 katapult ronde) maar dat is nu eenmaal een persoonlijke voorkeur. Weet weet is het volgende keer meer mijn ding :)

En jammer dat ik nooit tegen Selena heb mogen spelen ondanks dat ik zover was geraakt :( Die had ik wel graag nog eens geownd :D

& Congrats aan Spies, vreesde van in begin dat jullie het gingen halen en dat is maar weer gebleken, weer eens bewezen dat het oude speedniveau een stuk hoger lag, doen jullie goed
 
Reactiescore
76
gg spies topteam niets op aan te merken qua speelstijl en teamwork ;) Jammer dat ik maar 1 x heb kunnen spelen vanwege de rondetijden en die telkens maar 3 uur waren, volgende keer een barb ronde ook insteken zeker een aanrader; voor de rest ook gg aan selena en Candy! :)
 
Bovenaan