[Team] SB2 Gamaw

DeletedUser

Guest
Sit Between 2 girls, and make a wish [SB2 Gamaw]
Hierbij richt ik een nieuw team op, ik wil alleen de Creme de La Creme van het forum.
Waarom? Om hierbij een sterk front te vormen tegen andere teams en eventueel het hoger op te zoeken via andere fora.

Verdere informatie
# Wij zoeken in totaal tussen de 7 en 10 Actieve leden.
Wij beperken ons niet alleen tot Tribalwars, en je komt hier niet alleen voor de ressources.
wij willen iedereen een inbreng laten hebben, en iedereen mag dingen opzetten, na goedkeuring van de leiding ofc


Wat bieden wij jullie aan?
# Een DeviantArt Group
# Een Msn Group
# Een Forum
# Battles [ Onderling, en via Teams]
# Tagwalls...
# Eventueel Hyves/Facebook/Twitter ed... (Hierover zullen jullie zelf initiatief moeten nemen)

Wat verwachten wij van jou?
Een Goede designer, die onder andere orgineel is.
Bedreven is in verschillende soorten art/stylen.
En een gezellige persoonlijkheid heeft...

Leden
AMPrueza*
-

Aanmeldings formulier
Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd[/b]
[b]Hoelang je al designed[/b]
[b]5 werken[/b] (Gelieve alles in 1 spoiler)

Dankjulliewel
SB2 Gamaw, Jesse
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
GL dan maar, denk dat dit team ook niet gaat slaan als je de 'creme de la creme' wilt van het forum.
 

DeletedUser

Guest
GL dan maar, denk dat dit team ook niet gaat slaan als je de 'creme de la creme' wilt van het forum.

Dit team is ook niet alleen beperkt tot tribalwars,
maar gaat het ook opzoeken naar deviantart, en andere design Fora...
 

DeletedUser

Guest
Love, je ken niet naast me zitten, teamnaam failed ftw. grapje :3
 

DeletedUser

Guest
Gl, maaruh, de Creme de la creme van dit forum (niet om te slijmen, maar daarmee doel ik op mensen als Kenzo en Plat) zitten al in Censor, kun je niet beter een team op Pr starten? :p
Daarbij zal hiervoor appen wss wat arro overkomen, want je geeft dus eigenlijk al aan dat je de creme de la creme bent xD
 

DeletedUser51694

Guest
Creme de la creme zit in censor, fo sho :cool:


Anywhore: good luck team!
 

DeletedUser

Guest
Gl, maaruh, de Creme de la creme van dit forum (niet om te slijmen, maar daarmee doel ik op mensen als Kenzo en Plat) zitten al in Censor, kun je niet beter een team op Pr starten? :p
Daarbij zal hiervoor appen wss wat arro overkomen, want je geeft dus eigenlijk al aan dat je de creme de la creme bent xD

IDC xD
 

DeletedUser32020

Guest
Als ik nog zou photoshoppen zou ik applyen.
Misschien ooit, als ik klaar ben met Texture Packs maken. (shit das ook fotoshop)
 

DeletedUser

Guest
GL

Wat ik wel raar vind is dat je dus non-tw'ers wilt laten deelnemen met battles tegen tw teams.
Wij mochten dat ook niet met shann...

lol van wie mocht dat niet...

En ik ga eerst kijken of ik het via hier een beetje vol krijg,
anders ga ik ergens anders nog leden werven...
 

DeletedUser

Guest
Succes Amp.
Edit nou weet ik waarom ik niet eerder antwoordde hierop:


Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 9 seconden.
 

DeletedUser

Guest
Gl, maaruh, de Creme de la creme van dit forum (niet om te slijmen, maar daarmee doel ik op mensen als Kenzo en Plat) zitten al in Censor, kun je niet beter een team op Pr starten? :p
Daarbij zal hiervoor appen wss wat arro overkomen, want je geeft dus eigenlijk al aan dat je de creme de la creme bent xD

jij hoort er ook bij heur
 
Bovenaan