team chameleontas

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51694

Guest
Chameleontas Site
Word nog aan gewerkt btw.

Probeer de home-pagina simpel te houden. Nu is de home-pagina echt heel lang en ga je dus scrollen en dat is kut. Doe bijvoorbeeld die tagwalls op een aparte pagina.

En je hebt mijn tutorial in jullie pack gestopt. Je hebt vast niet een link naar mijn DA in het packje gezet.
Ik zeg nota bene bij elke tutorial:

"You have all the rights to share this tutorial, as long as you link to my deviantart."

En zodra je het pack openbaar maakt zul je ook naar mijn DA moeten verwijzen naar mijn DA in de description ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51694

Guest
Je mag hem best gebruiken hoor, zeker omdat het toch jouw tag is. Maar ik wil gewoon de vermelding omdat ik er ook moeite in heb gestopt ;)
 

DeletedUser49721

Guest
Je mag hem best gebruiken hoor, zeker omdat het toch jouw tag is. Maar ik wil gewoon de vermelding omdat ik er ook moeite in heb gestopt ;)

nee ik begrijp het :p was ook sad face naar teun :( vind het zonde als er door een foutje een foute naam komt :0
 

DeletedUser63918

Guest
hahah np ;) Daarom doe ik het ook hier en niet op DA ;)

Ik heb het pack nog niet geupload, of ja eigenlijk wel, maar kan niemand downloaden. Moet hem nog splitsen, maak er dan meteen zo'n pagina bij!
Sorry was ik vergeten :S, was al een paar uur bezig met alles zoeken, in elkaar zetten, cham forum af gaan naar rescoures. dus dat vergeten.
Zal nooit meer voorkomen!
 

DeletedUser51694

Guest
Geen probleem hoor ;) Vind het gewoon wel fijn als ik ge-credit word voor werk dat ik heb gedaan :p
Maak je geen zorgen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan