Team Censorship

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Sorry dat ik het hier post.
maaruh, heeft het een bepaalde reden dat jullie je exclusive resources hier posten?

Ik bedoel, jullie hebben een eigen forum. Gebruik die dan ook, het is exclusive en wij hebben er niks aan.
En de reden dat je leden het dan zien vind ik bullshit, want dat betekend dus met andere woorden dat die leden die het hier wel zien en daar niet, inactief zijn op het forum. <- kan je die beter direct kicken?

dus ik zou, ja je leest het goed, mijn mening, dit topic gewoon puur zakelijk houden en enkel posten met betrekking tot het externe van het team.
zoals apps en wedstrijden etc.
interne dingen zoals resources kunnen op het eigen forum worden neergepleurd.
want ik vind dit niet geheel fair t.o.v andere 'designers' die jullie op deze manier gewoon jaloers willen maken met de resources die jullie wel hebben en wij niet. (niet dat ik die resources zou willen, want ik tag sowieso al niet meer)

anyway, dit wilde ik effe zeggen :x
nogmaals, sorry dat het in dit topic moest.
Ik verwijder ut morgen weer.
* reageren kan via PM of hier, of int praatopic xd

al zie ik de laatste tijd een hoop nutteloze posts in dit topic als: lol, done, ich eerst xd

hmmm, agree :/
 

DeletedUser

Guest
Sorry dat ik het hier post.
maaruh, heeft het een bepaalde reden dat jullie je exclusive resources hier posten?

Ik bedoel, jullie hebben een eigen forum. Gebruik die dan ook, het is exclusive en wij hebben er niks aan.
En de reden dat je leden het dan zien vind ik bullshit, want dat betekend dus met andere woorden dat die leden die het hier wel zien en daar niet, inactief zijn op het forum. <- kan je die beter direct kicken?

dus ik zou, ja je leest het goed, mijn mening, dit topic gewoon puur zakelijk houden en enkel posten met betrekking tot het externe van het team.
zoals apps en wedstrijden etc.
interne dingen zoals resources kunnen op het eigen forum worden neergepleurd.
want ik vind dit niet geheel fair t.o.v andere 'designers' die jullie op deze manier gewoon jaloers willen maken met de resources die jullie wel hebben en wij niet. (niet dat ik die resources zou willen, want ik tag sowieso al niet meer)

anyway, dit wilde ik effe zeggen :x
nogmaals, sorry dat het in dit topic moest.
Ik verwijder ut morgen weer.
* reageren kan via PM of hier, of int praatopic xd

al zie ik de laatste tijd een hoop nutteloze posts in dit topic als: lol, done, ich eerst xd

Naah we posten et ook lekker hier :3
Zodat we weten dat het op het fora staan als we heel ffkes nie kijken :)
 

DeletedUser51694

Guest
Je kan het ook zien als het aantrekkelijk maken van het team voor mensen die lid willen worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Dus inweze heb je geen echte reden?
en wil je de andere gewoon lekker jaloers maken?
hmm.... :/

nogmaals, dit wordt morgen verwijderd....

Reden staat in mijn vorige post,
en die mag je relevant vinden of niet.

+ het feit dat wij graag aan de buiten wereld willen laten zien dat we actief zijn :)
en dat moet mensen trekken :bijl:
 

DeletedUser60895

Guest
Sorry dat ik het hier post.
maaruh, heeft het een bepaalde reden dat jullie je exclusive resources hier posten?

Ik bedoel, jullie hebben een eigen forum. Gebruik die dan ook, het is exclusive en wij hebben er niks aan.
En de reden dat je leden het dan zien vind ik bullshit, want dat betekend dus met andere woorden dat die leden die het hier wel zien en daar niet, inactief zijn op het forum. <- kan je die beter direct kicken?

dus ik zou, ja je leest het goed, mijn mening, dit topic gewoon puur zakelijk houden en enkel posten met betrekking tot het externe van het team.
zoals apps en wedstrijden etc.
interne dingen zoals resources kunnen op het eigen forum worden neergepleurd.
want ik vind dit niet geheel fair t.o.v andere 'designers' die jullie op deze manier gewoon jaloers willen maken met de resources die jullie wel hebben en wij niet. (niet dat ik die resources zou willen, want ik tag sowieso al niet meer)

anyway, dit wilde ik effe zeggen :x
nogmaals, sorry dat het in dit topic moest.
Ik verwijder ut morgen weer.
* reageren kan via PM of hier, of int praatopic xd

al zie ik de laatste tijd een hoop nutteloze posts in dit topic als: lol, done, ich eerst xd

Gewoon om jullie jaloers te laten zijn lewl?
Komt op hetzelfde neer dat jullie al je teamupdateshit in je topic posten, jullie hebben toch ook een teamforum..
Dus de pot verwijt de ketel.. u know.
 

DeletedUser

Guest
Gewoon om jullie jaloers te laten zijn lewl?
Komt op hetzelfde neer dat jullie al je teamupdateshit in je topic posten, jullie hebben toch ook een teamforum..
Dus de pot verwijt de ketel.. u know.

Lol nu faal je best wel hard.
In ons team nu werd enkel gezegd dat er een forum aankomt, dus dat kunnen we moeilijk delen op een forum dat er nog niet is.
En in RGM ging het iedereen aan aangezien IEDEREEN in het team kon + op het forum.
Dus maw fail.
 

DeletedUser51575

Guest
Jullie zouden beter stoppen met altijd commentaar te geven en te zeggen dat we falen.
Wij doen het op onze manier & als je die wilt bespreken kan dat in het praattopic.
 

DeletedUser58173

Guest
Lees de post van anap eens, dit was gewoon een tip van hem uit. Niks anders ;)
Zal zelf dit ook vereijdertem​
 
Reactiescore
2
Sorry dat ik het hier post.
maaruh, heeft het een bepaalde reden dat jullie je exclusive resources hier posten?

Ik bedoel, jullie hebben een eigen forum. Gebruik die dan ook, het is exclusive en wij hebben er niks aan.
En de reden dat je leden het dan zien vind ik bullshit, want dat betekend dus met andere woorden dat die leden die het hier wel zien en daar niet, inactief zijn op het forum. <- kan je die beter direct kicken?

dus ik zou, ja je leest het goed, mijn mening, dit topic gewoon puur zakelijk houden en enkel posten met betrekking tot het externe van het team.
zoals apps en wedstrijden etc.
interne dingen zoals resources kunnen op het eigen forum worden neergepleurd.
want ik vind dit niet geheel fair t.o.v andere 'designers' die jullie op deze manier gewoon jaloers willen maken met de resources die jullie wel hebben en wij niet. (niet dat ik die resources zou willen, want ik tag sowieso al niet meer)

anyway, dit wilde ik effe zeggen :x
nogmaals, sorry dat het in dit topic moest.
Ik verwijder ut morgen weer.
* reageren kan via PM of hier, of int praatopic xd

al zie ik de laatste tijd een hoop nutteloze posts in dit topic als: lol, done, ich eerst xd
Ja we willen de rest jaloers maken, mission accomplished
Echt lol hoe krijg jij het voor elkaar om altijd maar te zeiken over helemaal niets
reactie kan in een pm als je daar blij van wordt
 

DeletedUser51694

Guest
Ja we willen de rest jaloers maken, mission accomplished
Echt lol hoe krijg jij het voor elkaar om altijd maar te zeiken over helemaal niets
reactie kan in een pm als je daar blij van wordt

Alex komt alleen terug voor belangrijke dingen jeuj :D
 

DeletedUser

Guest
Laat ons eigen gangetje gaan,

dat doen we toch ook nu bij jullie?
 

DeletedUser

Guest
beetje weird aangezien jullie al stuk of 15 lui hebben, en amper iemand aannemen?

but well...

en tis niet nodig dat iedereen hier op gaat reageren, trolz.
ik zeg gewoon wat, wat mij opvalt en apart vind, mag dat tegenwoordig niet meer?
echt typish Galaxy, FG xD

gees, seriously guys.

Heb je miss ook wel gelijk in ;) Maarja tis ook wel beetje stoer doen met onze teamresourcehoer platina haha :3
 

DeletedUser

Guest
Laat ons eigen gangetje gaan,

dat doen we toch ook nu bij jullie?

beetje weird aangezien jullie al stuk of 15 lui hebben, en amper iemand aannemen?

but well...

en tis niet nodig dat iedereen hier op gaat reageren, trolz.
ik zeg gewoon wat, wat mij opvalt en apart vind, mag dat tegenwoordig niet meer?
echt typish Galaxy, FG xD

gees, seriously guys.

First of all, zie mijn post.
en ten tweede leer tellen.

Nu klep halten
 

DeletedUser

Guest
Ik post mijn resources hier alleen zodat de Censorleden op het forum gaan kijken (voor als ze dat dat nog niet deden) :c
 

DeletedUser51694

Guest
Naar Devign toe:

Als je zo graag op ons forum zit, apply dan. Maar dit is gewoon vervelend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan