te veel kleine spelers op deze wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser64112

Guest
Werd Beske niet onverwachts in de rug aangevallen door TIP waar hij zijn def aan het front met Modus had staan en dus makkelijk (maar slim van TIP) ten val kwam? Zoiets dacht ik ergens gelezen te hebben.

Die andere 2 (Matthijssky en frozenfear) weet ik niets van, maar stoppen omdat je onder aanval ligt "en het toch niet meer goed komt" zou ik buitengewoon zwak vinden.

BG verbroken, 24u later incommings. 70% van de def stond bij eleane of aan eigen front met modus.

Fyi, ik was de actieve ex-Beske speler.
 

DeletedUser64112

Guest
Van de tijd en moeite die erin zat? Ja was idd moeilijk om op te geven, maar ik had geen zin om volledig te stoppen en ik kreeg het aanbod van vrienden (dan dus mijn aanvallers) om bij hun te komen.

Het klinkt misschien raar dat ik bij mijn aanvallers op het account kom maar ik ken die mannen al sinds bijna 2j geleden en heb er altijd een goede band mee gehad. Vond het dan ook jammer dat er oorlog kwam. Maar ja, zo gaat de TW wereld nu eenmaal zeker...?
 

DeletedUser62038

Guest
Van de tijd en moeite die erin zat? Ja was idd moeilijk om op te geven, maar ik had geen zin om volledig te stoppen en ik kreeg het aanbod van vrienden (dan dus mijn aanvallers) om bij hun te komen.

Het klinkt misschien raar dat ik bij mijn aanvallers op het account kom maar ik ken die mannen al sinds bijna 2j geleden en heb er altijd een goede band mee gehad. Vond het dan ook jammer dat er oorlog kwam. Maar ja, zo gaat de TW wereld nu eenmaal zeker...?

Al die dorpen :( Het spijt me trouwens nog dat ik je edels heb opgemaakt XD

Ik hoop trouwens dat de oorlogen weer wat actiever gaan worden :D Maar iedereen hoopt dat denk ik xD
 

DeletedUser32599

Guest
Wat zitten we hier nog steeds on topic :p

Maar het gaat de goede kant uit:
1365 reantex ORG 0 0 0

Zijn al 150 leden minder op 3dagen :D
 

DeletedUser69569

Guest
Als er geen mol was, hoe wisten ze dan al op voorhand van de nog in ontwikkeling zijnde plannen voor een massa? en hoe weet je dat zo zeker?



jongen, ik had mijn volledige (op de moment) 200 def-dorpen bij frozen staan, ook marmil had daar os staan en DGW. dus hij had redelijk wat os ontvangen van 3 leden van ons. En ja..Eleane werd aangevallen door Modus, dus daar moest ook os heen en NudeNuke werd ook aangevallen. Wij werden dus op 3 fronten aangevallen, dan is het toch logisch dat wij in de actievere accounts liever onze ondersteuning steken?
En ik incinueer niets, ik zeg enkel dat Frozen al gestopt was alvorens jullie hem aanvielen, dus dit inderdaad niet jullie verdienste was.

En het verschil tussen jouw account en dat van mij 1/40?
jij: OD: 108.629.364
ODA: 31,52 Mil.
ODD: 77,11 Mil. (waaronder veel van massa van ons en inderdaad mooi opgevangen)

ik: OD: 47,50 Mil.
ODA: 46,38 Mil.
ODD: 1,12 Mil. (lig aan de rim tussen stamleden, dus veel ODD kan ik niet verzamelen)

ja met deze uitleg kan ik leven, maar dan is het toch onze verdienste om op het juiste moment aan te vallen en dan spelers uit te schakelen. Naja onze ODA ligt lager maar wij doen gerichte massa's en tot nu toe hebben we er niet veel off voor nodig gehad ^^. zal nog wel veranderen in de toekomst. ook inactieve periode gehad maar die zijn nu voorbij dus. Ik bedoel jij hebt nog nooit een massa moeten opvangen dus kunnen ook niet zien of jij het wel kan opvangen.
 

DeletedUser64109

Guest
ja met deze uitleg kan ik leven, maar dan is het toch onze verdienste om op het juiste moment aan te vallen en dan spelers uit te schakelen. Naja onze ODA ligt lager maar wij doen gerichte massa's en tot nu toe hebben we er niet veel off voor nodig gehad ^^. zal nog wel veranderen in de toekomst. ook inactieve periode gehad maar die zijn nu voorbij dus. Ik bedoel jij hebt nog nooit een massa moeten opvangen dus kunnen ook niet zien of jij het wel kan opvangen.

het kunnen opvangen van een massa en het opvangen van een massa zijn ook geheel andere dingen. je kan een massa opvangen als je maar genoeg os in de dorpen steekt, hierdoor zal je ODD sterk stijgen maar dit zegt weinig over je defensieve skills. Ikzelf ben defensief niet echt geskilled (geef ik graag toe) en zal dus ook niet met de 'skills' een massa kunnen opvangen, maar pomp os in me en ik kan ook een hoog ODD gaan halen.
Ik moet wel zeggen dat we (ookal waren we in oorlog) voor jou (mulgrut dus) het meeste respect hadden. Je zag dat er os instond, maar er werd ook zeer goed mobiele def rongestuurd enzovoort.
 

DeletedUser69569

Guest
het kunnen opvangen van een massa en het opvangen van een massa zijn ook geheel andere dingen. je kan een massa opvangen als je maar genoeg os in de dorpen steekt, hierdoor zal je ODD sterk stijgen maar dit zegt weinig over je defensieve skills. Ikzelf ben defensief niet echt geskilled (geef ik graag toe) en zal dus ook niet met de 'skills' een massa kunnen opvangen, maar pomp os in me en ik kan ook een hoog ODD gaan halen.
Ik moet wel zeggen dat we (ookal waren we in oorlog) voor jou (mulgrut dus) het meeste respect hadden. Je zag dat er os instond, maar er werd ook zeer goed mobiele def rongestuurd enzovoort.


Ik ben blij met je oprechtheid, de complimenten nemen wij met plezier in ontvangst! danku hiervoor. Vol pompen is altijd makkelijker dan gezegd maar komt het eigenlijk wel op neer ^^. Zien wel hoe het loopt. ooit zal het wel is gedaan gaan zijn.
 

DeletedUser62038

Guest
Wat zitten we hier nog steeds on topic :p

Maar het gaat de goede kant uit:
1365 reantex ORG 0 0 0

Zijn al 150 leden minder op 3dagen :D

INderdaad! Applaus voor jezelf ondat we zolang ontopic ziin gebleven!!! xD
 

DeletedUser

Guest
Effe ontopic: Carpe is zelf ook niet echt eerlijk met NAPS, met miss lovely zeggen ze niks en opeens vallen ze aan. Terwijl er wel degelijk een NAP tussen de spelers was!
 

DeletedUser

Guest
NAP's en BG's plots verbreken door een aanval, zwakste tactiek ooit
 

DeletedUser64109

Guest
Effe ontopic: Carpe is zelf ook niet echt eerlijk met NAPS, met miss lovely zeggen ze niks en opeens vallen ze aan. Terwijl er wel degelijk een NAP tussen de spelers was!

Er was inderdaad een Nap tussen de spelers (zelf nog vooraleer ze naar Carpe kwamen als ik het goed begrijp), maar om ze toch even te verdedigen :p

Toen de diplomatieke betrekkingen tussen de stammen (Fear en Carpe) beëindigt werden, was voor onze leden de betrekking met MissL ook beëindigt. Ze vielen de speler in kwestie nog niet aan, maar MissL heeft hier de eerste stap gezet door een dorp midden in hun cluster te edelen. Ze hebben haar hier dan ook op aangesproken (of dat zeggen ze toch), maar zei antwoordde niet (ookal was de pm gelezen). Ze hebben actie ondernomen en dat dorp ingenomen. een 2-tal weken daarna zijn de aanvallen pas van start gegaan. (Ik denk genoeg tijd van haar kant om zich of te verontschuldigen voor het dorp of zich voor te bereiden, Zeker omdat er heel wat verkenningen aan vooraf gingen, dus dat ze het niet zou zien aankomen hebben lijkt me sterk).
 

DeletedUser

Guest
We hebben pm's waarin staat dat de NAP doorgaat, een ook heb ik gesprekken met mikestr ofzoiets gehad. Die zou het een duidelijke tijd van te voren laten weten wanneer de NAP ophield.

Nu vind ik het niet heel erg in dit geval, omdat we miss L. toch al wilden ontslaan, maar het is niet netjes.
 

DeletedUser64109

Guest
We hebben pm's waarin staat dat de NAP doorgaat, een ook heb ik gesprekken met mikestr ofzoiets gehad. Die zou het een duidelijke tijd van te voren laten weten wanneer de NAP ophield.

Nu vind ik het niet heel erg in dit geval, omdat we miss L. toch al wilden ontslaan, maar het is niet netjes.

Oké, kan zijn. Maar het feit blijft dat zij eerst dat dorp in hun cluster nam (dus de eerste stap zette) en bij pm's daarover niet antwoordde. Maar ja..het account was vreselijk innactief en daarbij versta ik de keuze wel van ontslag.

Carpe houdt daarvan :)
Vergeet de overstap van Rimboe en de onmiddellijke aanval naar ATS toen :)
Geen NAP of BG, maar komt op hetzelfde neer :)

Hier zeiden jullie ook dat jullie al op voorhand wisten dat zij zou vertrekken naar ons, hoezo kunnen jullie geen voorzorgen nemen dan?
 

DeletedUser32599

Guest
Hier zeiden jullie ook dat jullie al op voorhand wisten dat zij zou vertrekken naar ons, hoezo kunnen jullie geen voorzorgen nemen dan?


Dat ze de overstap ging maken hadden we voorgevoel van ja.
Maar ze ontkende het tot de dag voor ze vertrok.
Het feit dat jullie als stam eraan meewerkten de dag na haar overstap zegt wel genoeg hoor...

Maar het is al stap 1, nu geef je al toe dat jullie eraan meewerkten, in het begin ontkenden jullie alles met klem...

Man, je kan echt goed lullen soms jij :) (je proberen eruit te lullen bedoel ik dan...)
 

DeletedUser62038

Guest
Dat ze de overstap ging maken hadden we voorgevoel van ja.
Maar ze ontkende het tot de dag voor ze vertrok.
Het feit dat jullie als stam eraan meewerkten de dag na haar overstap zegt wel genoeg hoor...

Maar het is al stap 1, nu geef je al toe dat jullie eraan meewerkten, in het begin ontkenden jullie alles met klem...

Man, je kan echt goed lullen soms jij :) (je proberen eruit te lullen bedoel ik dan...)

Doet ie wel vaker xD En dan zegt ie het is jouw woord tegen dat van mij ..
 

DeletedUser64109

Guest
Doet ie wel vaker xD En dan zegt ie het is jouw woord tegen dat van mij ..

Dat is het ook vaak bij discussies die over onderwerpen gaan die al een tijdje geleden gebeurt zijn, daar zijn meestal de bewijzen van verdwenen, dus buitenstaanders kunnen enkel oordelen over hetgeen de ene en hetgeen de ander zegt. Woord tegen woord dus.

En op fora zijn het meestal de personen die het beste kunnen 'lullen'. Ik probeer altijd objectief te lullen, maar als ze mijn stam door het slijk gaan wordt dit af en toe wel subjectief :p Maar dan is het vooral ook aan de buitenstaanders om hun mening te geven, want ik denk dat iedereen wel subjectief wordt als ze met het onderwerp te maken hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan