te veel kleine spelers op deze wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23778

Guest
Het is de kunst je subjectiviteit zo rond te lullen dat het voor andere mensen objectief lijkt. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik was even een aantal dagen (volgens mij) niet op het AF geweest. Maar ik wil nog wel even iets recht zetten wat betreft Carpe en die NAP met Miss Lovely account.

We hadden dus al langere tijd de plannen om Miss lovely te gaan ontslaan. Nu hadden we een speler gevonden voor in het weekend, deze heeft de VV niet afgegeven waardoor het account dus 6 a 8 dagen niet is ingelogd. In die periode is er wel een PM vanuit Carpe zijn kant richting Miss Lovely gestuurd. Deze is dus alleen nooit gelezen omdat wij geen toegang tot het account hadden. Na veel pogingen is het me uiteindelijk gelukt die VV in handen te krijgen, maar de aanvallen waren toen al aan het binnen stromen. Toen las ik dus ook voor het eerst die PM.

Dus er is wel een PM gestuurd geweest, deze is op 24 mei 21:51 uur gestuurd en de eerste aanval kwam binnen op 31 mei 01:57 uur. Of deze tijd lang genoeg is, is discutabel. zo goed als meteen nadat de pm verstuurd is, is de teller op gaan lopen aangezien er wel looptijden van 100+ uur waren (als ik het goed heb) Maar de pm is dus wel gestuurd.

Dacht meld het even, anders wordt carpe wat te negatief afgeschilderd en denkt iedereen dat ze niet eens een pm hebben gestuurd ;) Over de tijd tussen het melden dat de NAP verbroken is en het versturen van de eerste aanval moet iedereen zelf vinden wat ze ervan vinden ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vond het eerlijk gezegd wel fijn, eindelijk een echt goede reden om dat account te ontslaan haha
 

DeletedUser

Guest
Statistieken
TW statistieken biedt gedetailleerde statistieken en grafieken om je voortgang te vergelijken met die van andere spelers.
1,258 spelers Laat spelerstatistieken zien
189,966 dorpen Laat dorpenstatistieken zien
124 stammen Laat stammenstatistieken zien


we zijn er bijna hahah



maar sirieus stel je niet zo aan die dorpjes worden van zelf wel groter en idd deze wereld kan je gebruiken als oefen wereld en later

op wereld 34/35/36 etc kan je slimmer speler andere techniek etc toepassen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan