te veel kleine spelers op deze wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
hallo,

nu dat de wereld gesloten is zijn er toch nog heel veel kleine spelers op deze wereld die gewoon niet groeien! veel staan op 26 punten en dat zijn zijn gewoon dorpen die niet groeien tegenover dat ze bb zouden zijn zouden ze wel groeien en deftig als farm kunnen gebruikt worden!

kan hier iets aan gedaan worde?
 

DeletedUser59349

Guest
hallo,

nu dat de wereld gesloten is zijn er toch nog heel veel kleine spelers op deze wereld die gewoon niet groeien! veel staan op 26 punten en dat zijn zijn gewoon dorpen die niet groeien tegenover dat ze bb zouden zijn zouden ze wel groeien en deftig als farm kunnen gebruikt worden!

kan hier iets aan gedaan worde?

Nee dat kan niet... Heb gewoon geduld... Overbodig topic :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nee dat kan niet... Heb gewoon geduld... Overbodig topic :eek:

ik vind van niet!

kijk op w17 deed dit probleem zij ook voor veel kleine spelers en heel veel bb dorpen nu zijn er op onze wereld allen al 63k bb dorpen op w17 hebben ze dan gevraagd voor een gereduceerde edel man productie zodanig dat ze dit probleem snel konden verhelpen en die hebben ze ook gekregen:eek::eek::eek:
 

DeletedUser59349

Guest
ik vind van niet!

kijk op w17 deed dit probleem zij ook voor veel kleine spelers en heel veel bb dorpen nu zijn er op onze wereld allen al 63k bb dorpen op w17 hebben ze dan gevraagd voor een gereduceerde edel man productie zodanig dat ze dit probleem snel konden verhelpen en die hebben ze ook gekregen:eek::eek::eek:

Dan had je dat moeten aangeven. Echter de algemene eisen zijn dat er minder als 1000 spelers(actief?) moeten zijn voor er een enquette kan komen normaal gesproken. W17 zijn de goudmunten dan ook nog maar 1/4e van bijvoorbeeld W22
 

DeletedUser

Guest
er zijn minder dan 1000 spelers actief als je de ranglijst er is bijneemt!
 

DeletedUser23778

Guest
Ik vind dat je dit overdrijft Zitka, ik ken genoeg "kleine spelertjes" met genoeg motivatie om het toch nog ver te schoppen op deze wereld, al dan niet op een ander account. Men kan deze wereld als beginneling ook gebruiken om samen met een RL vriend gezellig te spelen en de eerste kneepjes van "het vak" te leren. Edelman/goudmunt-reductie is een kwestie van tijd, als jij dit eerder wilt dan probeer er maar voor te zorgen dat we snel onder de 1000 spelers zitten.

Bovendien, de echte inactieve spelers van 26 punten worden binnen 2 weken barbaar, gezien men hier niet (meer) speelt. Dus, lekker laten zitten die spelers.
 

DeletedUser

Guest
Ga Wereld 22 binnen
1,517 spelers, 136 stammen, 189,961 dorpen

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

ik ben al binnen! en jah zoveel spelers en hoeveel van 26?

Ik vind dat je dit overdrijft Zitka, ik ken genoeg "kleine spelertjes" met genoeg motivatie om het toch nog ver te schoppen op deze wereld, al dan niet op een ander account. Men kan deze wereld als beginneling ook gebruiken om samen met een RL vriend gezellig te spelen en de eerste kneepjes van "het vak" te leren. Edelman/goudmunt-reductie is een kwestie van tijd, als jij dit eerder wilt dan probeer er maar voor te zorgen dat we snel onder de 1000 spelers zitten.

Bovendien, de echte inactieve spelers van 26 punten worden binnen 2 weken barbaar, gezien men hier niet (meer) speelt. Dus, lekker laten zitten die spelers.


jah maar ik snap dat soort mensen niet ze beginnen spelen en dan in eens stoppen ze of met andere woorden ze maken een dorp en bouwen het niet uit
 

DeletedUser59349

Guest
ik ben al binnen! en jah zoveel spelers en hoeveel van 26?




jah maar ik snap dat soort mensen niet ze beginnen spelen en dan in eens stoppen ze of met andere woorden ze maken een dorp en bouwen het niet uit

Nogmaals heb gewoon geduld xD
 

DeletedUser62038

Guest
Lol was ook op W23 edelhalvering :D

En G, je handtekening klopt niet :eek:
 

DeletedUser32599

Guest
Ik zou liever ook een edelhalvering zien, zou waarschijnlijk de wereld ten goede komen...
Maar goed, 't is afwachten tot die 1000+ ??actieve?? spelers weg zijn zeker...

Tot die tijd, veel te dure goudmunten :):)
 

DeletedUser59349

Guest
Ga Wereld 22 binnen
1,517 spelers, 136 stammen, 189,961 dorpen

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ga Wereld 22 binnen
1,455 spelers, 135 stammen, 189,961 dorpen

Nog ff :p Alleen heeft een goudmuntenhalvering geen voordeel voor mij... Ja ik kan tegenstanders sneller wegedelen, maar die tegenstanders die kunnen weer 4x zoveel bb's gaan edelen en dus hun voorsprong qua punten nog meer uitbreiden doordat ze farmen... Ik moet dus ofwel een farmer gaan zoeken of zelf gaan farmen, anders heeft het geen nut voor mij...
 

DeletedUser32599

Guest
Ja, barbaren-edelaars, niemand heeft ze graag :)
Die zijn nog een grotere pest dan de dure goudmunten :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan