Target en Bolletje Wol :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste volk van W23,

Ik vroeg me dus af na een tijd afwezig te zijn geweest op W23 wat iedereen van elkaar vindt en dan heb ik het vooral over de twee stammen die ertoe doen.
De andere stammen intresseert niemand.
En aangezien er toch oorlog aan zit te komen tussen Target en Bolletje Wol wou ik eens kijken hoe er dus over elkaar wordt gedacht.
En naja misschien ook een idee om hier de oorlogs dingen in te posten, bespaart andere mensen weer tijd enzo om een mega post te maken wat niemand intresseert.
Ik verveel me nu dus ik mag dit en kan dit :cool:

Naja zie maar wat er met dit topic gebeurt :p

Ik zal wel beginnen, Bolletje Wol vind ik echt een stam waar 90% kneuzen in zitten en ze hebben mijn naam afgepakt :mad:
Target vind ik een domme stam waar 90% dom is (belgen), Jannes telt dus voor 80% als je naar zijn niveau kijkt :rolleyes:

Mvg,
Sjoert (lid Bolletje Wol)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71860

Guest
Ik vraag me af welke wereld het laagste niveau heeft. Ik dacht altijd W22. Maar er zijn weinig zekerheden in het leven blijkt maar weer.
 

DeletedUser70993

Guest
Ik denk dat 29 ook ergens onderaan bungelt hoor. Verbaas me er nog steeds over hoe groot de eigendunk van mensen op het internet altijd is.
 

DeletedUser71860

Guest
Ik zie de link niet bepaald. Dat jullie totaal niet weten waar dit forum voor dient ziet het kleinste kind.
 

DeletedUser70993

Guest
Ja, beetje slecht geformatteerd bericht. Maar ik denk dat dat nog wel te overzien is toch? Laat ik het voor de grap eens onderbouwen.

Jij komt uit het niets, hebt vrij weinig tot niets met deze wereld te maken en zegt dat de wereld een laag niveau heeft. Zonder dit verder te onderbouwen. Zoiets gebeurt simpelweg alleen op het internet, zou jij naar iemand toelopen die broodjes verkoopt maar omdat hij niet de meest succesvolle zaak heeft dat eventjes aan hem vertellen? Nee, inderdaad.
 

DeletedUser71860

Guest
Kans dat ik dat in RL zou doen is kleiner ja. Maar zeker niet onbestaande :)D)

Maar deze, ongetwijfeld vlammende, repliek doet niks af aan mijn stelling dat het kleinste kind ziet dat het AF niveau op deze wereld bedroevend is. En dat al minstens een jaar lang schat ik. Jullie zouden beter enkel het Only for Naabs topic gebruiken. Suits you
 

DeletedUser70993

Guest
Jaar lang, jammer dat ik er een krappe 2 maand speel:D
 

DeletedUser70993

Guest
Nou, leuke discussie en ga nu maar weer terug naar de ´pros´.
 

DeletedUser71860

Guest
Sorry dat ik dit interessante topic, zijn nog interessantere posters en wervelende discussies kwam storen :D
 

DeletedUser70993

Guest
Maakt niet uit hoor. Af en toe mag er wel eens een buitenstaander langskomen, zolang die maar weer op het rechte pad wordt gezet!
 

DeletedUser69389

Guest
Ik vraag me af welke wereld het laagste niveau heeft. Ik dacht altijd W22. Maar er zijn weinig zekerheden in het leven blijkt maar weer.

W19 en 29 zijn lager, maar dat het niveau op het af niet hoog is klopt. er zijn nog weinig mensen die posten en diegene die posten zijn van een laag niveau.
Met Luuk van voren.

Maar dit zegt niets over de ingame prestaties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan