DeletedUser16768
Guest
In tegenstelling tot jou Robin, hebben wíj skills, en zijn we nog steeds Lux de baas.
Zo goed?
Zo goed?
Zo lang duurt het dus voor een stam, om van meest begunstigde rivaliserende stam, naar vuil gereduceerd te worden..
Het enige dat je moet doen, is voor je stam op durven komen, dan komt de rest vanzelf: grootse topics met veel boe-geroep, en steeds diezelfde vraag naar argumenten en feiten.
Maar, onderhand heeft ViB dus oorlog met stammen, die samen het dubbele van hun aantal dorpen hebben? In stilte vraag ik me af of onze Wereld 8 krachtpatsers niet een béétje teveel hooi op hun vork nemen?
Een mogelijk antwoord is nu: 'In tegenstelling tot jou Robin, hebben wíj skills, en zijn we nog steeds alles de baas.' Wees origineel, zeg ik dan, en kom met iets anders.![]()
Ik weet dat we graag onze bek open trekken. Maar ik vind het ook wel terecht dat we dat doen. Wij zijn het nog steeds die alles plannen, accs omzeep helpen door massas enz, dus mogen we dan ook even mee discussieren. Tot nu toe heeft niemand zich nog bewezen tegen ons. Niet veel in ieder geval.
En vanwaar dat jij naar de puntjes kijkt? meer punten als ons? er zitten ook stammen/spelers tussen die alle dorpen vol pompen omdat een acc 50 incomings heeft. Edelssnipen hebben ze dan nooit van gehoord, jij kijkt naar de punten, niet naar de skills van de spelers uit die stammen. Sinds vib begon op w8 hebben we al de touwtjes in handen, die geven we ook niet op, niet zo maar. De stammen die in oorlog zijn met ons moeten toch echt wat harder toe slaan mochten ze echt iets willen uit halen. Tot nu toe vind ik dat er weinig is gebeurd.
Je weet wat ze zeggen wie het laatst lacht.. Lacht het best
Tot nu toe lacht ViB zichzelf wel een beetje erg hard toe..
AchjaOnze tijd komt nog wel
![]()
PSV was vorig jaar ook om naar uit te lachen!En we lachen jou uit niet te vergeten!
Ik weet dat we graag onze bek open trekken. Maar ik vind het ook wel terecht dat we dat doen. Wij zijn het nog steeds die alles plannen, accs omzeep helpen door massas enz, dus mogen we dan ook even mee discussieren. Tot nu toe heeft niemand zich nog bewezen tegen ons. Niet veel in ieder geval.
tonetje zei:En vanwaar dat jij naar de puntjes kijkt? meer punten als ons? er zitten ook stammen/spelers tussen die alle dorpen vol pompen omdat een acc 50 incomings heeft. Edelssnipen hebben ze dan nooit van gehoord, jij kijkt naar de punten, niet naar de skills van de spelers uit die stammen. Sinds vib begon op w8 hebben we al de touwtjes in handen, die geven we ook niet op, niet zo maar. De stammen die in oorlog zijn met ons moeten toch echt wat harder toe slaan mochten ze echt iets willen uit halen. Tot nu toe vind ik dat er weinig is gebeurd.
En, dat meen je oprecht? Jullie hebben er voor gezorgd dat één speler van Lux zijn account op verwijderen zette en jullie namen enkele dorpen over.. Was je afgelopen week actief aanwezig op TW? Dan heb je toch zeker wel gezien dat ook Lux af en toe eens een kunstje kan forceren, niet?
Beurre overnamen
Bart is afkomstig van Lux, weten jullie ondertussen al hoe hij tewerk gaat in W8. Ook zijn de dorpen overgenomen wanneer hij niet online was, en dorpen die apart lagen van zijn cluster en bij jullie lagen. 2 positieve kanten voor jullie om hem gemakkelijk aan te kunnen.
Ook wij (ik en Rick) krijgen af en toe mooi getimede aanvallen binnen van die ene moraalbreker, vond ik heel sportief van hem dat hij 1 dorp kon edelen tijdens afwezigheid. De andere keren werden de aanvallen altijd gefailed, dus jullie organisatie met attacks zijn ook niet zo denderend.
Waarom moeten jullie excuses zoeken, als iemand anders dat doet is het toch:
"Dorpen zijn dorpen, dan had je maar beter je VV moeten regelen" etc blablabla.
PSV was vorig jaar ook om naar uit te lachen!
Interessant dit he
petitechou op 15.07. om 13:16 uur
Was liever in Feniks gebleven, al was het alleen maar uit trouw. Maarja, heb een kans gekregen van Fort dus zal die dan maar benutten om mijn verleden in Feniks uit te wissen door die spelers neer te halen.
petitechou op 15.07. om 13:22 uur
Het maakt niet uit waar mijn vrienden zitten, ik ben een stam trouw tot het uiterste.
PSV was vorig jaar ook om naar uit te lachen!
Jezus,
Is jouw brein zo bekrompen en beperkt, dat je niet slimmer als dit reageren kan?
Je staat nog lager geplaatst dan je al was bij mij.
Noob.
Wel laf met een hele pak op 1 persoon. Je weet ook niet beter zeker?
Met meerdere tegen 1 is gewoon niet eerlijk!
Gelijk wat hij heeft gezegd.
Net zoals carbon tegen koski is ook niet eerlijk.
Koski wil bewijzen dat carbon niets is, maar met meerdere spelers kan hij het wel halen, 1/1 niet. Maar dat is een ander topic.
Net zoals carbon tegen koski is ook niet eerlijk.
Koski wil bewijzen dat carbon niets is, maar met meerdere spelers kan hij het wel halen, 1/1 niet. Maar dat is een ander topic.