TAoW vs VIB

DeletedUser32842

Guest
Aanval Back. (400|653) C64 wazzywaz vandaag om 16:52 uur 0:21:25
Aanval Back. (400|653) C64 wazzywaz vandaag om 16:52 uur 0:21:27
Aanval Back. (400|653) C64 wazzywaz vandaag om 16:52 uur 0:21:28
Ondersteuning Back. (400|653) C64 Hydramine vandaag om 16:52 uur 0:21:28
Aanval Back. (400|653) C64 wazzywaz vandaag om 16:53 uur 0:21:31

Try again ^^

:rolleyes:

DeletedUser

Guest

Try again ^^

Hopen dat ie em niet in 3 edeltjes heeft :p

DeletedUser34260

Guest

Try again ^^

Lekker getimed toch? :D

DeletedUser

Guest
JanniQ, ik breek je boerderijen al af sinds mijn eerste aanval een maand geleden.

Brimstone, dat van petitechou had je min of meer kunnen verwachten. Ten eerste trek je die binnen van het moment wij die aanvallen. dan verwacht je van ons dat we moeten stoppen.

Ondertussen ligt Janno constant te pmmen met Bladieblaat over dat fort een oorlog gaat hebben met ViB. Dat hij geen samenwerking ziet etc etc.

Bekijk eerst rustig wat er gebeurt voor je int groot iets verkondigd waar je later op terug moet komen.

Min of meer kunne verwachten?? Wel raar dat de andere leider van jullie stam gevraagd heeft een week geleden om mee lux aan te vallen op ** augustus..

Eerst doen of je gaat samenwerken en dan aanvallen in de rug. Zeeeer laag noem ik dit, maarja daar staat vib al voor bekend ondertussen.

Oei moet ik op iets terugkomen? Ik denk het niet, zet gewoon FORT mee op jullie vijandige stammen, lux en taow krijgen onze zegen. En geloof mij daar kom ik niet op terug. Het leuke eraan is dat jullie nu leuk jullie defence mogen gaan spreiden. En hoe meer jullie spreiden hoe sneller er een stam zal doorboren. Aanvallen kunnen jullie wel! moet ik toegeven!!! Maar kwa taktisch inzicht in het spel denk ik dat jullie op de laatste plaats komen van allemaal. Jullie zijn de grootste stam met 220 miljoen maar het probleem is dat jullie denken een stam te zijn van 500 miljoen punten. Zoals ik eerder al zei, zwaar naast u schoentjes aan het lopen ;)

Ik zal er in ieder geval alles aan doen om jullie ondergang te zien gebeuren!

Mvg
brim

DeletedUser25273

Guest
Min of meer kunne verwachten?? Wel raar dat de andere leider van jullie stam gevraagd heeft een week geleden om mee lux aan te vallen op ** augustus..

Eerst doen of je gaat samenwerken en dan aanvallen in de rug. Zeeeer laag noem ik dit, maarja daar staat vib al voor bekend ondertussen.

Oei moet ik op iets terugkomen? Ik denk het niet, zet gewoon FORT mee op jullie vijandige stammen, lux en taow krijgen onze zegen. En geloof mij daar kom ik niet op terug. Het leuke eraan is dat jullie nu leuk jullie defence mogen gaan spreiden. En hoe meer jullie spreiden hoe sneller er een stam zal doorboren. Aanvallen kunnen jullie wel! moet ik toegeven!!! Maar kwa taktisch inzicht in het spel denk ik dat jullie op de laatste plaats komen van allemaal. Jullie zijn de grootste stam met 220 miljoen maar het probleem is dat jullie denken een stam te zijn van 500 miljoen punten. Zoals ik eerder al zei, zwaar naast u schoentjes aan het lopen ;)

Mvg
brim

Je blaast nogal hoog van de toren voor iemand die in de rim groot is geworden en nog op geen enkele manier zich bewezen heeft tegen VIB. Een stam doorboren kun je pas als je het terrreinverlies tot een halt kan roepen en dat moet eerst nog maar blijken, voorlopig verliezen jullie dorpen bij de vleet. Je hebt nul komma nul idee wat onze tactiek is en of die wel of niet gaat werken. Voorlopig wint VIB op alle fronten en moet nog maar blijken welke van de omringende stammen in staat is om VIB te stoppen. Jij weet net zo goed als ieder ander, dat VIB geen NAP of BG aangaat, met geen enkele stam. In het geval van lux is jullie de kans geboden gelijktijdig aan te vallen, wat in jullie voordeel is, maar dat heeft niks met BG of NAP uit te staan. Dat jullie het risico aan onze grenzen onderschat hebben, kun je dan jezelf ook volledig aanrekenen. Show us what you've got, maar houd op met hier zielig lopen doen dat VIB jullie onrecht heeft aangedaan.

DeletedUser

Guest
Je blaast nogal hoog van de toren voor iemand die in de rim groot is geworden en nog op geen enkele manier zich bewezen heeft tegen VIB. Een stam doorboren kun je pas als je het terrreinverlies tot een halt kan roepen en dat moet eerst nog maar blijken, voorlopig verliezen jullie dorpen bij de vleet. Je hebt nul komma nul idee wat onze tactiek is en of die wel of niet gaat werken. Voorlopig wint VIB op alle fronten en moet nog maar blijken welke van de omringende stammen in staat is om VIB te stoppen. Jij weet net zo goed als ieder ander, dat VIB geen NAP of BG aangaat, met geen enkele stam. In het geval van lux is jullie de kans geboden gelijktijdig aan te vallen, wat in jullie voordeel is, maar dat heeft niks met BG of NAP uit te staan. Dat jullie het risico aan onze grenzen onderschat hebben, kun je dan jezelf ook volledig aanrekenen. Show us what you've got, maar houd op met hier zielig lopen doen dat VIB jullie onrecht heeft aangedaan.

Demo heeft gelijk!
Als je ViB wilt verslaan zul je toch vroeger moeten opstaan.

DeletedUser

Guest

Mvg
brim

Jij hebt nooit gehoord van tactiek zeker?

DeletedUser

Guest
haha denken jullie nu echt dat we schrik gaan krijgen van jullie bla bla bla politiek?

DeletedUser

Guest
heel volwassen antwoord -.- moeilijk he? reageren op harde feiten.

DeletedUser

Guest
wat had hij moeten zeggen? ok vib, jullie zijn te goed, ik geef me gewonnen?? :rolleyes:

DeletedUser

Guest
haha denken jullie nu echt dat we schrik gaan krijgen van jullie bla bla bla politiek?

Een typische reactie van een speler die denkt dat hij top is. Als je niets deftigs meer kan beantwoorden, antwoord dan gewoon niet.

wat had hij moeten zeggen? ok vib, jullie zijn te goed, ik geef me gewonnen?? :rolleyes:

Als hij niets zegt, is het beter dan als hij iets zegt. Daardoor maakt hij zichzelf niet belachelijk in bepaalde omstandigheden hoe hij reageert.

DeletedUser

Guest
Interessant dit he :p

petitechou op 15.07. om 13:16 uur
Was liever in Feniks gebleven, al was het alleen maar uit trouw. Maarja, heb een kans gekregen van Fort dus zal die dan maar benutten om mijn verleden in Feniks uit te wissen door die spelers neer te halen.

petitechou op 15.07. om 13:22 uur
Het maakt niet uit waar mijn vrienden zitten, ik ben een stam trouw tot het uiterste.

DeletedUser

Guest
maar je verliest toch ook dorpen?
hoeveel treintjes ze ook kwijt raken de edels zijn er weer met 8 uur enkel de begeleiding nog niet en hun zullen vast genoeg treintjes hebben is het niet?

zoals ik al zei.
onder mijn vv ng maar 2 dorpen verloren

DeletedUser

Guest
boeiend!

Heb ik boeiendere gesprekken denk ik zo:

BW-King op 20.08. om 17:31 uur
Trek het jullie niet aan, ik neem nu wat dorpjes voor de show van jullie af. Later ga ik en nog enkele andere leden van VIB een eigen stam oprichten om dan VIB zelf eens een toontje lager te laten zingen.

BriMstonE op 20.08. om 18:24 uur
Maak dat de katten wijs, denk je nu echt dat ik in zoiets stom trap?

BW-King op 20.08. om 19:25 uur
Mag jij wel denken dat ik dit niet echt meen, je zult wel zien.

En trouwens feiten?? Ik heb nog geen één feit van jullie gezien, mijn teller staat op nul van aanvallen..
Ik daag jullie uit! laat jullie gaan!

Jullie dneken dat je het van het bent, maar dat denk ik ook van mijzelf, zolang je je niet bewijst tegen mij stellen jullie niks voor. kom tot voor mijn deur en dan praten we nog eens

DeletedUser

Guest
boeiend!

Heb ik boeiendere gesprekken denk ik zo:

BW-King op 20.08. om 17:31 uur
Trek het jullie niet aan, ik neem nu wat dorpjes voor de show van jullie af. Later ga ik en nog enkele andere leden van VIB een eigen stam oprichten om dan VIB zelf eens een toontje lager te laten zingen.

BriMstonE op 20.08. om 18:24 uur
Maak dat de katten wijs, denk je nu echt dat ik in zoiets stom trap?

BW-King op 20.08. om 19:25 uur
Mag jij wel denken dat ik dit niet echt meen, je zult wel zien.

En trouwens feiten?? Ik heb nog geen één feit van jullie gezien, mijn teller staat op nul van aanvallen..
Ik daag jullie uit! laat jullie gaan!

Jullie dneken dat je het van het bent, maar dat denk ik ook van mijzelf, zolang je je niet bewijst tegen mij stellen jullie niks voor. kom tot voor mijn deur en dan praten we nog eens

Hahahahahahaha, jij wilt echt verdwijnen van de wereld zeker XD!!!!!!!

Komaan, feiten? Als je de feiten wilt zien, bekijk de stats dan even. Ook Lux weet ervan hoe een aanval van ViB word ge-organiseerd, dus en jij daagt ViB uit :rolleyes:. Good god, zoals ik al zei, antwoord gewoon niet meer. Enigste wat deze post heeft bewezen is:

- Je gedraagt als een kind
- Je kan het discussie niet meer aan, en daagt ViB uit. (tip, waar blijven jou aanvallen dan?)
- Je bent niet gewassen voor zo'n dergelijke discussies, argumenten en feiten.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22017

Guest
Hahahahahahaha, jij wilt echt verdwijnen van de wereld zeker XD!!!!!!!

Komaan, feiten? Als je de feiten wilt zien, bekijk de stats dan even. Ook Lux weet ervan hoe een aanval van ViB word ge-organiseerd, dus en jij daagt ViB uit :rolleyes:. Good god, zoals ik al zei, antwoord gewoon niet meer. Enigste wat deze post heeft bewezen is:

- Je gedraagt als een kind
- Je kan het discussie niet meer aan, en daagt ViB uit. (tip, waar blijven jou aanvallen dan?)
- Je bent niet gewassen voor zo'n dergelijke discussies, argumenten en feiten.

Zo lang duurt het dus voor een stam, om van meest begunstigde rivaliserende stam, naar vuil gereduceerd te worden.. :rolleyes:

Het enige dat je moet doen, is voor je stam op durven komen, dan komt de rest vanzelf: grootse topics met veel boe-geroep, en steeds diezelfde vraag naar argumenten en feiten. ;)

Maar, onderhand heeft ViB dus oorlog met stammen, die samen het dubbele van hun aantal dorpen hebben? In stilte vraag ik me af of onze Wereld 8 krachtpatsers niet een béétje teveel hooi op hun vork nemen?

Een mogelijk antwoord is nu: 'In tegenstelling tot jou Robin, hebben wíj skills, en zijn we nog steeds alles de baas.' Wees origineel, zeg ik dan, en kom met iets anders. ;)

Bovenaan