TAoW vs VIB

DeletedUser

Guest
kapot?
ik
ton, ik ben nog jong, ik kan wel tegen wat;-)
ik werk dan wat trager overdag, maar dat heb ik er voor over.

En ViB mijn kant uit?.
volgens mij ligt ViB al bij me ze, of zie ik dat zo verkeerd:confused:

Ik vind het toch o zo leuk om de treintjes te vernielen.
niet blocken, maar snipen, zoals ferdy steeds zei.

Was het niet jij die zei: als ik de edels van SBD niet blok dan ligt die over een maand bij mij, blok ik ze wel dan rek ik het nog iets. STG is gewoon een buffer. Ontken wat je wil maar je bent erg blij dat die def naab daar ligt en net jou kant koos. Als het een slap figuur was geweest dat snel op gaf had jij nu vib aan jou kant gehad. Ik durf er op te wedden dat je daar niet zo blij mee zou zijn. Als vib nu snel naar zuid zou komen en je omgrenzen denk ik toch dat je niet zo blij zou zijn. Je zit nog met TSB. ook iets wat je niet in een maand op lost ondanks de grote overnamens. Je cluster is nog niet klaar. Dus 2 fronten, zou je dat aan kunnen? mocht TSB ooit in zien dat je verliest van enkele vib spelers schieten hun uiteraard ook in actie. En hoe noob de acties ook zijn, je hebt er toch werk aan.

DeletedUser

Guest
Aangezien Tab en TaoW zeer nauw samen werken zal ik hier maar even STG herinneren aan iets.
Als je verslagen wordt kom je je grote woorden en kleine daden bevestigen.

DeletedUser

Guest
post het hier maar even, omdat tab nauw samen werkt met taow. gaat niet zo best he, vanaf de laatste maand heb ik de statistieken er bij gehaald. op de 10e begon er echt vooruit gang voor vib te komen. Al 113 dorpen verloren gaf die aan! telde het via tw stats na en kwam zelf op 114 uit. je kan zien dat hij er zelf 2 af naam van vib, dus houden we het even op 112. en hij was zoon goede speler? hij stond toch vol def? volgens mij blijkt het toch een noobje te zijn..

Side 1:
Tribes:
Players: Stone Temple Giants

Side 2:
Tribes: ViB
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2
Kant 2: 113
Verschil: 111

image.php

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18,359
Kant 2: 1,085,033
Verschil: 1,066,674

image.php

DeletedUser25273

Guest
Dat heeft vast geen 10k aanvallen gekost, aardig rendement.:rolleyes::rolleyes:

DeletedUser

Guest
zoals ik altijd zeg: en terecht, punten stegen hem te hoog naar zijn kop. hij zal nu harder zakken, een def grens opbouwen nu nog is wat aan de late kant. als wij nu clears blijven knallen met muur 0, tja, ga dan maar os sturen, goed voor onze ODA.

DeletedUser

Guest
post het hier maar even, omdat tab nauw samen werkt met taow. gaat niet zo best he, vanaf de laatste maand heb ik de statistieken er bij gehaald. op de 10e begon er echt vooruit gang voor vib te komen. Al 113 dorpen verloren gaf die aan! telde het via tw stats na en kwam zelf op 114 uit. je kan zien dat hij er zelf 2 af naam van vib, dus houden we het even op 112. en hij was zoon goede speler? hij stond toch vol def? volgens mij blijkt het toch een noobje te zijn..

Side 1:
Tribes:
Players: Stone Temple Giants

Side 2:
Players:

Timeframe: Laatste maand

Kant 1: 2
Kant 2: 113
Verschil: 111

image.php

Kant 1: 18,359
Kant 2: 1,085,033
Verschil: 1,066,674

image.php
Die 2 naam ik via vv.
1tje van Azula, en 1tje van nog iemand, maar kwn meer wie.
die van azula was easy mid nacht:D

nja, het gaat idd bergafwaarts met stg omdat vele vv's het account al als verloren opgeven.
jammer.

DeletedUser

Guest
zoals ik altijd zeg: en terecht, punten stegen hem te hoog naar zijn kop. hij zal nu harder zakken, een def grens opbouwen nu nog is wat aan de late kant. als wij nu clears blijven knallen met muur 0, tja, ga dan maar os sturen, goed voor onze ODA.

weet je welke grens:D?
toch mooi dat ik me daarvoor zo inzet?

DeletedUser35177

Guest
Die 2 naam ik via vv.

nja, het gaat idd bergafwaarts met stg omdat vele vv's het account al als verloren opgeven.
jammer.
als je mij bedoelt als opgeven ik gaf niet op maar moest uitloggen (ik heb 5uur op zijn acount gepast

DeletedUser

Guest
als je mij bedoelt als opgeven ik gaf niet op maar moest uitloggen (ik heb 5uur op zijn acount gepast

nja:p
dat niet, maar sommige doen echt jammerlijk genoeg niks.
nemen enkel vv aan...
nja, ik zit ook allang boven de 30uur vv.

DeletedUser

Guest
Side 1:
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: argo navis

Timeframe: Laatste week

image.php

Kant 1: 31
Kant 2: 0
Verschil: 31

image.php

Kant 1: 298,550
Kant 2: 0
Verschil: 298,550

image.php

DeletedUser28257

Guest
Beginnen ze hier al een discussie over mij/stg en Argo/bart...

DeletedUser

Guest
Die 2 naam ik via vv.

jammer.

Dat ene dorpje was idd beetje pijnlijk, maarja.. dat weegt niet/nauwelijks tegen de grote overnamens van onze kant :D

DeletedUser

Guest
Ik kon eigenlijk zijn mond niet zien, moet hij eerst even zijn foto tonen :(. Is dat hem?

ttcjahb.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan