DeletedUser
Guest
clearen met 1400 LC is moeilijk.
niet als er 2 speervechters in 't dorp staan
clearen met 1400 LC is moeilijk.
Wat gaan de twee kanten verliezen? Troepen? Ongetwijfeld, maar als het om dorpen gaat, dan kunnen niet beiden verliezen, want dan zal het saldo altijd nul zijn onderaan de streep. 1 zijde zal dus verliezen en de andere winnen uiteindelijk.
Wat gaan de twee kanten verliezen? Troepen? Ongetwijfeld, maar als het om dorpen gaat, dan kunnen niet beiden verliezen, want dan zal het saldo altijd nul zijn onderaan de streep. 1 zijde zal dus verliezen en de andere winnen uiteindelijk.
leuk voor je.Stand van zaken tot nog toe van de mass op mij.
Side 1:
Tribes:
Players: Demo73
Side 2:
Tribes: U.L.O TAoW ONE
Players:
Timeframe: Laatste maand
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 31
Kant 2: 0
Verschil: 31
![]()
Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 291,612
Kant 2: 0
Verschil: 291,612
![]()
doh, merc, nu zet je hier gewoon openlijk dat je ULO dus niet in de hand hebt...even een diplomatische inlichting one hoort duidelijk niet bij TAoW
en de zusterstam mag je er ook uit trekken daar hebben wij ook weinig controle over... want zo enorm veel is er niet over genomen geweest het zal dan van moraalbrekers en dorpenbouwers mogen zijn...
daarbij komende was het mischien niet de bedoeling dat we demo gingen edelen maar gewoon eens lastig kwamen vallen met wat cleartjes.
Demo en voor de treintjes die toch gekomen zijn zal er hoogst wss niet getimed zijn omdat deze ook niet in opdracht waren en duidelijk persoonlijke actie's waren.
ULO kun je erbij rekenen maar ik zou het iig niet doen... de meeste speler doen een poging om BB dorpen te nemen in je buurt en worden onmiddelijk daarna overgenomen door jou met gebrek aan os... (fout van de ulo speler dan.)
Nogmaals de leiding van TAoW kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor 200 speler's.
even een diplomatische inlichting one hoort duidelijk niet bij TAoW
en de zusterstam mag je er ook uit trekken daar hebben wij ook weinig controle over... want zo enorm veel is er niet over genomen geweest het zal dan van moraalbrekers en dorpenbouwers mogen zijn...
daarbij komende was het mischien niet de bedoeling dat we demo gingen edelen maar gewoon eens lastig kwamen vallen met wat cleartjes.
Demo en voor de treintjes die toch gekomen zijn zal er hoogst wss niet getimed zijn omdat deze ook niet in opdracht waren en duidelijk persoonlijke actie's waren.
ULO kun je erbij rekenen maar ik zou het iig niet doen... de meeste speler doen een poging om BB dorpen te nemen in je buurt en worden onmiddelijk daarna overgenomen door jou met gebrek aan os... (fout van de ulo speler dan.)
Nogmaals de leiding van TAoW kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor 200 speler's.
doh, merc, nu zet je hier gewoon openlijk dat je ULO dus niet in de hand hebt...
mooi gedaan...
ik weet niet wie deze oorlog gaat winnen zoizo gaat er geen stam echt tenonder er is een klein raakvlak tussen de stammen alleen djock en stg lagen echt helemaal naast vib daarom zijn die ook vele dorpen verloren.
Verder hebben bijde stammen ervaren spelers en een goede organisatie.
Ik denk dat het een leuke oorlog kan worden maar niet zo groot als die van vib en lux waar het raakvlak groter is
gr
Prachtige reactie!![]()
Doet me denken aan die keer dat Rick een volleyball tegen z'n gezi..
Maar dat vertel ik misschien beter niet![]()
Tell me!
Je was weer foto'tjes van voorbijgaande jongetjes op het strand aan het trekken, om die op tw te laten zien. Opeens kreeg je een volleyball in het gezicht. Gedaan met foto's trekken voor 3 maanden :$
Je was weer foto'tjes van voorbijgaande jongetjes op het strand aan het trekken, om die op tw te laten zien. Opeens kreeg je een volleyball in het gezicht. Gedaan met foto's trekken voor 3 maanden :$