DeletedUser35177
Guest
nou ja vib begint te aanvallen (waarom nou precies op mij???)
oh ja omdat ik hem aanviel
jullie weten dat er wat gaat komen
oh ja omdat ik hem aanviel
jullie weten dat er wat gaat komen
Ze moeten toch iets proberen![]()
Het lukt een beetje. In deze tijd is het simpel voor jongeren +16 of meer, om te ownen. Even vertellen waarom:
- Meeste ouders nemen verlof, daarom kunnen spelers blijven spelen tot laat als ze willen;
- Vakantie heeft een grote rol op meeste spelers. Denkelijk hebben vele spelers nog school, op de vakantie kunnen ze goed profiteren met TW als ze weten als er iemand op vakantie is, of als er iemand moet werken, en om te weten wat voor werk ze doen. Zo is het simpel om te ownen.
Ik voorspel in september dat alles terug zal slaan zoals het altijd wat. Men doet een counter-attack, that's all. Veel meer is er niet te zien.
Wel als TAoW en lux gaan samenwerken.
Wel als TAoW en lux gaan samenwerken.
Kleine kans dat TAoW wint![]()
allemaal leuk demoword leukle oorlog voor zowel ODA als ODD
![]()
allemaal leuk demoword leukle oorlog voor zowel ODA als ODD
![]()
Hmm, ik stond er bij beiden al niet slecht voor hoor.![]()
Succes Demo, 'k wil je nog wel eens zien rammen =)
Komt goed, eerst even alle clears weer vol.![]()
taow kan veel zeggen. Alleen als ze gaan opscheppen over dorpen die ze hebben overgenomen vind ik ze erg slap. Als echt oud taow leden dit doen zijn ze een schande, ze sturen zelf alleen maar clears. Het is voornamelijk oud-fog wat moet gaan edelen. Hebben ze dit nog wel in zich na maanden in een inactieve stam te hebben gefunctioneerd ?
Ok dan..
Dan wordt de ODD van ViB gewoon hoger.
Zou me niet verbazen, door de goeie communicatie, dat er opeens 12 edels op 1 dorp aankomen![]()
hahaha, deze opmerking vind ik werkelijk grappig(niet beledigend bedoelt ofzo)
Ik hoop dat het een leuk topic word![]()
Ik denk dat de twee kanten veel gaat verliezen.