TAoW vs VIB

DeletedUser

Guest
Ocharme, ga wat wenen, en als je uitgeweend bent, kom dan terug? :)

Nee, als hij een meer doordachte reactie had gegeven, had ik er niet op gereageerd.

Wenen? Van een om aandacht schreeuwende puber?
Ik ben niet zoals jij hoor.

DeletedUser

Guest
Excuses moeten zoeken? Ikzelf heb geen excuses te zoeken. Bart is boos op me, ikzelf ben boos op hem. Waarom zou ik excuses dan moeten zoeken voor hem? Om hem te beschermen? Ik dacht het niet.

Het zijn geen excuses, het zijn feiten. Geef jij elke dag vv aan stamlid? Ik dacht het niet! Je kan nooit weten wanneer je aangevallen kan worden. Dus niet lullen over excuses. Dat Bart dorpen verliest is zijn zaak, dat ik dorpen verlies is mijn zaak.

Waar zijn jullie excuses dan? Alvast staat er een hele hoop excuses van Lux en TAoW-leden, en niet alleen van ViB-leden.

Hoe het in jullie liefdesleven zit maakt mij niet uit ;)

En het ging niet over jouw, het ging over ViB in het algemeen, hoe hypocriet ze altijd zijn.
Als iemand aan ViB dorpen verliesd, dan is geen enkele reden goed genoeg, maar als jullie er eens paar verliezen dan is wel alles een geldig 'excuus' of 'feit' (noem het hoe je wilt). ;)

DeletedUser

Guest
Naam? Als je jou (engelse) naam vertaalt naar nederlands, kom je het domst uit wat ik ooit heb gehoord.

Er staat toch ook niet geschreven dat het de bedoeling is dat mijn naam vertaald wordt naar het Nederlands?
Anders had ik het toch ook gewoon in het Nederlands gezet?

Jezus, de lengte van een vinger is groot vergeleken met jouw iQ.

DeletedUser

Guest

En het ging niet over jouw, het ging over ViB in het algemeen, hoe hypocriet ze altijd zijn.
Als iemand aan ViB dorpen verliesd, dan is geen enkele reden goed genoeg, maar als jullie er eens paar verliezen dan is wel alles een geldig 'excuus' of 'feit' (noem het hoe je wilt). ;)

Van meerdere leden is het een feit, van Bart is het een excuus. Nu tevreden :p?

DeletedUser

Guest

Nee, niet mee eens, wij leggen de situatie uit met argumenten, wij vertellen tenminste hoe of wat. En tuurlijk verliezen wij ook dorpen en is dat niet goed, nouja niet goed? je kan niet altijd al je dorpen behouden. na een mass kan je er best een paar verliezen, alleen er is nog nooit een mooie mass geweest. Eerder dom weg clears donderen enz enz. ik verloor ook 2 dorpen aan okiedokie van tsb, en terecht, stom dat ik er niet was. Hij heeft ze eerlijk verdient. Maar de reden is wel dat ik er niet was omdat ik dronken op bed lag en nu geef ik me argumenten waarom ik die dorpen verlies.

Bovenaan