Tanken VS OTS & ATS

DeletedUser26046

Guest
Zaletio,

Er wordt hier weer gevraagd naar een van uw motiverende posts om deze OTS-vedette weer op de goeie weg te helpen.



Keep calm and relax. Zale zal zo spoedog mogelijk posten en dan kun je weer met alle moed de strijd aan gaan! :)

Ja ja het gaat om motiveren in het leven :D.
Nee maar serieuzer: het is toch eigenlijk één grote grap. Dat snapt Shiba ook wel hoor.
Laat maar nu mc anderson ook aanvalt en de def bij mn front staat ben ik alles kwijt

:D :D :D. Smoesjes smoesjes. Het maakt niet uit, je bent niet de eerst en zeker niet de laatste speler die faalt tijdens een poging Tanken weerstand te bieden. Er zijn er al zoveel geweest, hele stammen zelfs. -xXx-, Sheep!, HGK, OTS, etc etc. Dan spreek ik alleen nog maar over de stammen.

Jij bent gewoon de zoveelste faler met een grote mond. Ook hierin ben je niet de eerste en helaas ook niet de laatste.
 

DeletedUser44266

Guest
Ja ja het gaat om motiveren in het leven :D.
Nee maar serieuzer: het is toch eigenlijk één grote grap. Dat snapt Shiba ook wel hoor.


:D :D :D. Smoesjes smoesjes. Het maakt niet uit, je bent niet de eerst en zeker niet de laatste speler die faalt tijdens een poging Tanken weerstand te bieden. Er zijn er al zoveel geweest, hele stammen zelfs. -xXx-, Sheep!, HGK, OTS, etc etc. Dan spreek ik alleen nog maar over de stammen.

Jij bent gewoon de zoveelste faler met een grote mond. Ook hierin ben je niet de eerste en helaas ook niet de laatste.

Zie kaartje:

nl24

Zelfs als ik zo "pro" als jou was waren de dorpen alsnog verloren.
Maar ik heb er zelf voor gekozen :)
 

DeletedUser

Guest
Zie kaartje:

nl24

Zelfs als ik zo "pro" als jou was waren de dorpen alsnog verloren.
Maar ik heb er zelf voor gekozen :)

Pro's onderscheiden zich door niet in zo'n nauwe situatie te komen. Door tactisch slim te spelen, dus stam technisch en qua cluster. Buiten die twee punten heb je je ook niet onderscheiden qua skills of qua punten.

Snap niet dat je sowieso ophef maakt over het feit dat je stopt, ik denk niet dat iemand van ons op het AF ooit had verwacht dat jij W24 zou uitspelen :).

Doeg!
 

DeletedUser26046

Guest
Zie kaartje:

nl24

Zelfs als ik zo "pro" als jou was waren de dorpen alsnog verloren.
Maar ik heb er zelf voor gekozen :)

Hoe kom je aan dat cluster?
Inderdaad. Als jij zo "goed" was als ik kwam je niet aan zo'n ontzettend kutcluster en had je gewoon nagedacht. Isidorus had zich inderdaad ook de top in kunnen internen, dmv Here I Am. bijvoorbeeld. Die hadden wij grootendeels kunnen internen.

Maar nee, wij denken aan de toekomst. Dus edelen we niet alles wat gratis is (zoals jij :eek:), maar denken we 2x na of het in de toekomst verstandig is. Jouw falen is al begonnen bij het verneuken van je cluster, dat het nu voltooid wordt doordat Tanken je wegbashed is een normaal gevolg van je eigen gedrag.
 

DeletedUser44266

Guest
Waarom betrek je erbij dat mijn dorpen zo goed als gratis waren? om het er in te wrijven want dat heeft totaal geen relevantie aan het onderwerp?

Mijn "falen"komt omdat ik niet had verwacht dat een deel van OTS naar tanken overstapte.
En mensen weg gingen naar SMPX
 

DeletedUser57908

Guest
Jou FALEN komt omdat je niet mee bent gegaan, je een raar/slecht cluster had, je niet genoeg online was en omdat je niet de benodige skills hebt.
 

DeletedUser

Guest
Waarom betrek je erbij dat mijn dorpen zo goed als gratis waren? om het er in te wrijven want dat heeft totaal geen relevantie aan het onderwerp?

Mijn "falen"komt omdat ik niet had verwacht dat een deel van OTS naar tanken overstapte.
En mensen weg gingen naar SMPX

Je noemt bb dorpen van 1,5k gratis? Dat zijn farms in TW taal ;).
Heel relevant dus om aan te tonen dat je geen skillz of tactisch inzicht hebt.
 

DeletedUser

Guest
Je noemt bb dorpen van 1,5k gratis? Dat zijn farms in TW taal ;).
Heel relevant dus om aan te tonen dat je geen skillz of tactisch inzicht hebt.

Vooral omdat je je cluster echt supermooi kan maken als je enkel BBs adelt zoals hij deed. Waarom zou je dan in godsnaam zo'n kutcluster vormen. Maar goed, tot zover mijn één cent in de discussie. :D
 

DeletedUser

Guest
Vooral omdat je je cluster echt supermooi kan maken als je enkel BBs adelt zoals hij deed. Waarom zou je dan in godsnaam zo'n kutcluster vormen. Maar goed, tot zover mijn één cent in de discussie. :D

Je hebt er nog 4 ;). Idd wel heel erg slecht als je bb edelt en nog zon vernakt cluster weet te vermaken
 
Bovenaan