Tanken VS OTS & ATS

DeletedUser

Guest
Het is jullie aangeboden, jullie wouden niet mee, nu vallen ze jullie aan.
Oorlog mijn vriend.

leuk altijd om vanaf de zijlijn te kijken. Als jij in die situatie zat zou je ook pissed zijn. Mensen waarmee je goed contact hebt, en een paar weken laten krijg je incomings. Hoe je het ook wendt of keert het blijft lullig
 

DeletedUser

Guest
Hoe je het ook wendt en keert, je had mee kunnen gaan.
Ik heb die situatie ook gehad met SWARM, toen ik vanaf SWARM naar Tanken ging (Le Gringo).
Je denkt toch niet dat we jullie daar kunnen laten liggen, zodat jullie oude Tanken accounts aan kunnen vallen, en dan ex-OTS laten staan.
Nee, wij hebben die punten nodig voor de winst van w24, het had vrijwillig gekund, nu onder druk.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat me er niet op de stam tanken. Ik doelde op de oud OTS spelers die aanvallen zoals shiba al zegt.
 

DeletedUser

Guest
leuk altijd om vanaf de zijlijn te kijken. Als jij in die situatie zat zou je ook pissed zijn. Mensen waarmee je goed contact hebt, en een paar weken laten krijg je incomings. Hoe je het ook wendt of keert het blijft lullig

Het gaat me er niet op de stam tanken. Ik doelde op de oud OTS spelers die aanvallen zoals shiba al zegt.

Keuzes zijn gemaakt, en de bijbehorende conclusies moeten aanvaard worden.
Word echt ziek van die huilende mensen hier.
 

DeletedUser

Guest
Keuzes zijn gemaakt, en de bijbehorende conclusies moeten aanvaard worden.
Word echt ziek van die huilende mensen hier.

Lol als hij vindt dat het nog steeds lullig is, laat hem. Aan jou temperament te zien had je ook het hele fora vol gespamd met hoe slecht de vijand wel niet is en vuile backstabbers dit en dat
 

DeletedUser

Guest
Het gaat wel om Tanken.
Die oud-OTS zijn nu tanken.
En ze edelen OTS zodat Tanken punten krijgt.
Er blijft een oorlog tussen OTS en Tanken
En ze zijn nu Tanken.
 

DeletedUser

Guest
Heb je nu een muur voor je hoofd ofzo?

Ik heb het voornamelijk over frederik, hij is toch ooit OTS geweest? Is heel tanken OTS geweest? Nee.
 

DeletedUser

Guest
Lol als hij vindt dat het nog steeds lullig is, laat hem. Aan jou temperament te zien had je ook het hele fora vol gespamd met hoe slecht de vijand wel niet is en vuile backstabbers dit en dat

Ik heb geen idee wie je bent, maar je hebt duidelijk het AF niet gevolgd. Wat je punten heel zwak maakt. Ik heb deze discussie al ruim 3x gehad met Shiba, maar hij blijft een plank voor zijn hoofd hebben. En dat die nu weer komt huilen, het wordt zielig.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb jij een muur voor je hoofd.
Ik heb nergens gezegt dat heel tanken oud OTS is, maar dan oud OTS nu tanken is.
Frederik is nu Tanken, en tanken is in oorlog met OTS, frederik dus ook.
Huil er niet om dat het stabben is, jullie hebben je kans niet genomen.
 

DeletedUser

Guest
Diegene die zeggen dat het stabben is, wat verwachten jullie dan dat we doen?
Onze eigen stam edelen, want behalve OTS ligt alleen Tanken rond ons...
MAUSAN was blijkbaar toch al van plan om Wynes aan te vallen om zijn overdreven compact cluster uit te breiden...
Hij begon ook onze BB-dorpen te edelen zelfs na onze waarschuwing om ermee te stoppen maar hij luisterde niet dusja dat kon hij wel verwachten he.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb jij een muur voor je hoofd.
Ik heb nergens gezegt dat heel tanken oud OTS is, maar dan oud OTS nu tanken is.
Frederik is nu Tanken, en tanken is in oorlog met OTS, frederik dus ook.
Huil er niet om dat het stabben is, jullie hebben je kans niet genomen.

jij: Het gaat wel om Tanken.
Die oud-OTS zijn nu tanken.

Ik heb het niet over Tanken dat maak jij ervan.

Ik huil ook niet dat het stabben is zeg alleen dat ik die actie zielig vindt, dat maak jij ervan.

@arnorro Diegene die zeggen dat het stabben is, wat verwachten jullie dan dat we doen?

Hij blijft het als stabben zien. Laat hem hij is gewoon pissed op jullie
 

DeletedUser

Guest
Diegene die zeggen dat het stabben is, wat verwachten jullie dan dat we doen?
Onze eigen stam edelen, want behalve OTS ligt alleen Tanken rond ons...
MAUSAN was blijkbaar toch al van plan om Wynes aan te vallen om zijn overdreven compact cluster uit te breiden...
Hij begon ook onze BB-dorpen te edelen zelfs na onze waarschuwing om ermee te stoppen maar hij luisterde niet dusja dat kon hij wel verwachten he.

Ja, man! ALs je al gestabt bent dan ga je toch serieus geen moeite meer doen om te luisteren. En al helemaal niet naar jou gezever :p

Meneer die fanta stabber noemt en vervolgens met hem in de stam gaat. ->Dit is een nog hardere stab ^^
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb jij een muur voor je hoofd.
Ik heb nergens gezegt dat heel tanken oud OTS is, maar dan oud OTS nu tanken is.
Frederik is nu Tanken, en tanken is in oorlog met OTS, frederik dus ook.
Huil er niet om dat het stabben is, jullie hebben je kans niet genomen.

Dus al er aan een stam aangeboden wordt om te stabben (let op: als) en je zegt, 'Nee, ik stab niet.' Dan mag je er daarna niks meer van zeggen? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Tanken VS OTS & ATS

Je vergelijkt 2 dingen die niks met elkaar te maken hebben?
Ze werden aangeboden om te fuseren, en anderhalve maand na die fusie vallen ze OTS aan, dat kan je geen stabben noemen, maar een oorlog.
Als het meteen dag 1 was gebeurd, die aanvallen, was het stabben geweest.
De overige leden van OTS hebben de kans om met de fusie mee te gaan niet genomen, dan moeten ze nu niet gaan huilen dat ze aangevallen worden.

jij: Het gaat wel om Tanken.
Die oud-OTS zijn nu tanken.

Ik heb het niet over Tanken dat maak jij ervan.

Ik huil ook niet dat het stabben is zeg alleen dat ik die actie zielig vindt, dat maak jij ervan.

@arnorro Diegene die zeggen dat het stabben is, wat verwachten jullie dan dat we doen?

Hij blijft het als stabben zien. Laat hem hij is gewoon pissed op jullie

Hoezo is het een zielige actie als je na ander halve maand wachten je oud-stam genoten (Zie: tegenstanders) aanvalt?
 

DeletedUser

Guest
Re: Tanken VS OTS & ATS

Je vergelijkt 2 dingen die niks met elkaar te maken hebben?
Ze werden aangeboden om te fuseren, en anderhalve maand na die fusie vallen ze OTS aan, dat kan je geen stabben noemen, maar een oorlog.
Als het meteen dag 1 was gebeurd, die aanvallen, was het stabben geweest.
De overige leden van OTS hebben de kans om met de fusie mee te gaan niet genomen, dan moeten ze nu niet gaan huilen dat ze aangevallen worden.



Hoezo is het een zielige actie als je na ander halve maand wachten je oud-stam genoten (Zie: tegenstanders) aanvalt?

Nu probeer jij je er echt duidelijk uit te lullen door regeltjes uit te vinden omtrent stabben.

Bij iemand die je gestabt had in de stam gaan is kortom belachelijk. Dat maakt van frederik zeker een stabber. De rest stabt zowel OTS als -hgk-. En dat het hun keuze was om niet mee te komen is volstrekt belachelijk natuurlijk. Hoe groot wil je tanken nou eigenlijk maken? Doe anders een wereldfusie ofzo?? :eek:
 

DeletedUser57908

Guest
Lol jonas.
Dit heeft de wereld alleen maar eerlijker gemaakt.
tanken = 120 mil nu.
HGK + ots + WAT + fresh = 163 nu.
 

DeletedUser

Guest
Re: Tanken VS OTS & ATS

tja, het is geen stabben, maar een oorlog, meer valt er niet over te zeggen, en speed, het was wel hun keuze want iedereen mocht mee, dat zij niet mee gaan is een duidelike keuze. QQ

tja, het is geen stabben, maar een oorlog, meer valt er niet over te zeggen, en speed, het was wel hun keuze want iedereen mocht mee, dat zij niet mee gaan is een duidelike keuze. QQ
 

DeletedUser

Guest
dat gejank om stabben en triest gedrag kan ik niet eens meer serieus nemen, dat gejank is triester dan de zogenaamde stab.
 
Bovenaan