DeletedUser57908
Guest
Ja die zullen er altijd blijven.
Zaletio,
Er wordt hier weer gevraagd naar een van uw motiverende posts om deze OTS-vedette weer op de goeie weg te helpen.
Keep calm and relax. Zale zal zo spoedog mogelijk posten en dan kun je weer met alle moed de strijd aan gaan!
Laat maar nu mc anderson ook aanvalt en de def bij mn front staat ben ik alles kwijt
Ahum hele stam xXx ?
Ja ja het gaat om motiveren in het leven .
Nee maar serieuzer: het is toch eigenlijk één grote grap. Dat snapt Shiba ook wel hoor.
. Smoesjes smoesjes. Het maakt niet uit, je bent niet de eerst en zeker niet de laatste speler die faalt tijdens een poging Tanken weerstand te bieden. Er zijn er al zoveel geweest, hele stammen zelfs. -xXx-, Sheep!, HGK, OTS, etc etc. Dan spreek ik alleen nog maar over de stammen.
Jij bent gewoon de zoveelste faler met een grote mond. Ook hierin ben je niet de eerste en helaas ook niet de laatste.
Zie kaartje:
Zelfs als ik zo "pro" als jou was waren de dorpen alsnog verloren.
Maar ik heb er zelf voor gekozen
Zie kaartje:
Zelfs als ik zo "pro" als jou was waren de dorpen alsnog verloren.
Maar ik heb er zelf voor gekozen
Waarom betrek je erbij dat mijn dorpen zo goed als gratis waren? om het er in te wrijven want dat heeft totaal geen relevantie aan het onderwerp?
Mijn "falen"komt omdat ik niet had verwacht dat een deel van OTS naar tanken overstapte.
En mensen weg gingen naar SMPX
Je noemt bb dorpen van 1,5k gratis? Dat zijn farms in TW taal .
Heel relevant dus om aan te tonen dat je geen skillz of tactisch inzicht hebt.
Vooral omdat je je cluster echt supermooi kan maken als je enkel BBs adelt zoals hij deed. Waarom zou je dan in godsnaam zo'n kutcluster vormen. Maar goed, tot zover mijn één cent in de discussie.
Geen OTS'er meer in de top 5
Och hemeltje! wat een pech voor ons