Tanken vs Fruit

Reactiescore
7.918
OMG zelf frederik terug, serieus schaam je OTS zo ben ik jullie niet verlaten. Ik had nog alle hoop in jullie maar dat is nu weg.
 

DeletedUser

Guest
Oud OTS-Leden die zich schamen.
Mensen die uit OTS vertrekken omdat ze het er niet mee eens zijn.
Leiding van OTS die het niet vind kunnen en misschien wel op delete wil gaan hier door.
Wat mis ik?
 

DeletedUser

Guest
Man jullie kunnen zeiken :p

Speel nu eens gewoon. Zelfs nu jullie weer "in game "zijn wordt er voortgezaagd.
 

DeletedUser26046

Guest
Man jullie kunnen zeiken :p

Speel nu eens gewoon. Zelfs nu jullie weer "in game "zijn wordt er voortgezaagd.

Wat wil je anders :D? Het hele idee van "propaganda" is de slechte kanten van je tegenstander benadrukken en je eigen goede kanten ook. Tja, dan lijkt het al snel op zeiken he.
 

DeletedUser26046

Guest
Stats, dat willen we :)

Dat valt te regelen ofcourse:

ln53.png


Meeh, hij wordt geresized door TW. Voor de volledige informatie, via deze link kun je hem alsnog bekijken en inzoomen :)!
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk: 126-1. Ook niet heel gek. Had natuurlijk beter gekund, maar ach. Kan er wel mee leven.

:)D)
 

DeletedUser

Guest
Lol, die piekjes in de verslagen tegenstanders :D Denk dat ik dat ben.
 

DeletedUser60138

Guest
Wel jammer dat OTS tegen een limiet aan gaat lopen, op W24 mag een stam namelijk niet meer dan 100 leden hebben. In dit tempo komen ze die grens morgen tegen.
 

DeletedUser

Guest
Toch jammer dat de winst voor sommige mensen zo belangrijk is dat ze alle noobs, stabbers en kata'ers die er zijn in een stam nemen.
Dat het zo belangrijk is, om eerst aan te vallen, dan pas het opzegtermijn van een week na een BG te verbreken. Stabben, opnieuw.
Ze willen deze wereld zo snel mogelijk eindigen en dan trost kunnen zeggen "Wij hebben w24 gewonnen".
Ja, sommige werelden worden gewonnen door een massa-stam, zo snel mogelijk iedereen aannemen en dan het afronden.
Sommige werelden worden gewonnen door mensen die er om vechten.
Hoopte dat w24 een wereld van dat niveau zou zijn, maar de kans begint groot te worden dat w24 in het onderste rijtje terecht straks.
De loser-werelden, gewonnen door zwakte, niet door strijd.
Eergevoel verdwijnt bij de mensen in die stam, erg jammer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60138

Guest
Hopelijk zijn er nog spelers in OTS die hier wel bij stilstaan. Er zijn er al enkele geweest die eruit gestapt zijn en met wat geluk zijn er meer die inzien dat een wereld winnen met recruiten best zielig is.
 

DeletedUser71152

Guest
Ik hoop ook op een mooie eindstrijd, maar dan kijk je naar vandaag en zie ik (trom geroffel) MoD in OTS de speler die hier keihard zwart gemaakt werd door zijn stab en nu mag hij weer vrolijk naar zijn oude maatjes wat zijn we weer blij.

OTS speelt zonder eer en verdient deze wereld niet te winnen. Zeker niet hoe ze de afgelopen dagen spelen.

De lafste dingen gebeuren nu daar. Een afspraak 2x niet na komen (mensen recruiteren zonder overleg), maar het ergste vind ik dat je voor je een NAP verbreekt eerst ff de aanvallen versturen. Doe het dan direct er na, maar dit is zwaar laag.
 

DeletedUser35742

Guest
Wat gebeurt hier nou allemaal haha. OTS en Tanken als enige 2 overgebleven stammen? Isi die Tai edelt? Man ik had Tanken inmiddels al 4 x afgeschreven op deze wereld, hulde!:)
 

DeletedUser60138

Guest
Ze moeten bij OTS muren bouwen, de boel loopt nu een beetje leeg.
 

DeletedUser71152

Guest
Zo veel accounts van OTS liggen onder vuur het is niet op 2 handen te tellen :eek:

Maar goed als een account dat onder vuur ligt weg gaat dan kiezen wij weer een ander. Met nu als tussen stand 76 voor Tanken en 20 voor OTS :cool:

Dus ja dat gaat goed :)
 
Bovenaan