Tanken vs Fruit

DeletedUser64946

Guest
Verkijk je niet op wie dat eergevoel hebben en wie niet. Als je doelt op Jonas, die liet zich aardig meeslepen door degene die de boel liep op te stoken. Je weet vast wel wie die stoker geweest is, daar hoef je geen geleerde voor te zijn om dat in te zien.

Toen hij begon met lukraak beschuldigen van een stamgenoot had ik er genoeg van, het fruit was rot en dat lust ik niet.

je moet je handtekening op AF nu ook aanpassen.. :p
 

DeletedUser

Guest
Wat typisch, alle stabbertjes, kata'ers, laffe haasjes en noobjes kruipen in 1 stam. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hopelijk vind je je grap zelf wel leuk.
Met de wetenschap dat OTS bedoeld wordt.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk vind jij het leuk, jij bent een van de mensen die bedoeld wordt.
 

DeletedUser

Guest
Wat ben jij agressief de laatste tijd. Je laat je te veel beïnvloeden door zaletio ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet agressief, DKP.
En ik laat m ook niet beïnvloeden, ik heb me eigen ogen om situaties te bekijken, en zie daarin genoeg stabs van mensen die naar OTS zijn gegaan, vooral Antebellum. En de kata'ers, naar OTS. Laffe haasjes en noobs zijn verspreid over alle stammen
 

DeletedUser

Guest
In peace zit jij en een account waarvan de eigenaren zijn verdwenen, als ik het goed heb gehoord.

Eigenlijk alleen jij dus, geen lafaard of noob ;P.
 

DeletedUser

Guest
Gezien de recente ontwikkelingen denk ik dat we kunnen stellen dat Zaletio zijn fout al aardig hersteld heeft... Propoganda schijnt nog steeds super te werken haha

Hala Tanken!
 

DeletedUser

Guest
Het is maar hoe je het bekijkt :p

Iedereen wijst met zijn vingertje naar mij terwijl ik gewoon wou stoppen met TW, ten minste voor 2 maand :eek:
 

DeletedUser26046

Guest
u4ym.png
 

DeletedUser

Guest
Nice Zaletio. Ik zal ook de prententrommel weer eens open trekken volgende week.:D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind toch dat er al grotere noobs aangenomen zijn in bijvoorbeeld tanken :p

Ik spreek dan vooral over ex-Rfresh leden. Maarja beide stammen hebben al flink wat flauwe spelers aangenomen.
 

DeletedUser

Guest
Als je kijkt naar de Ex-Rfresh leden in Tanken en in OTS zit er een verschil in.
Als je kijkt naar het aantal stabbers in OTS en in Tanken, zit er nog een groter verschil in.

We hebben te maken met het zogenaamde:
Geselecteerd aannemen en iedereen aannemen.
 
Bovenaan