Talk. vs OVI - Oorlogsverklaring.

DeletedUser72930

Guest
Spijtig Hans, maar geniet nu maar van de vrije tijd! :)

Bedankt!
 

DeletedUser20001

Guest
Ja en....

Dat is minder erg als wat ovi bij ons heeft gedaan.
 

DeletedUser

Guest
't is verder ook niet zo dat Thomas meerdere keren een account in Talk. heeft gehad om te spioneren.
 

DeletedUser

Guest
't is verder ook niet zo dat Thomas meerdere keren een account in Talk. heeft gehad om te spioneren.

:eek: meerdere malen laat me niet lachen ^^ ik had idd log gegeven van mrbeek maar dat was enkel op het einde en heb toen niet echt iets doorgegeven aan ovi (of wat er van overbleef) was trouwen na het bb worden van senne

swat ik ben men geluk gaan zoeken op nieuwere werelden en dat bevalt me zeer goed dus wees gerust w1 is van me verlost :)
 

DeletedUser72441

Guest
Spioneren is valsspelen? ban dit gehele spel maar dan want iedereen lekt wel informatie uit. sommigen moedwilliger dan anderen. het is gewoon een onderdeel van het spel waar je je als stam zo goed mogelijk moet proberen tegen wapenen. en tegen wil en dank zal dit niet altijd lukken. Dat is ook een onderdeel van dit spel hoor ;-)
 
Reactiescore
660
*kuch kuch* Lennard, Stijn bevestigt het daarna ook nog, moet je maar even opzoeken.

Ik moet zeggen dat er een woordje te veel staat in je post. "ook". Ik bevestig in geen geval dat die 2 jongens gespioneerd zouden hebben. Volgens mij waren die toen echt wel ontevreden en zijn ze naar OVI getrokken. Daarom dat ik er nog bij vermeld, dat ze op tijd tot inkeer zijn gekomen. Dus niet met vingertjes wijzen naar mij apple*, ik weet niks van vuile praktijken vanuit talk.

:eek: meerdere malen laat me niet lachen ^^ ik had idd log gegeven van mrbeek maar dat was enkel op het einde en heb toen niet echt iets doorgegeven aan ovi (of wat er van overbleef) was trouwen na het bb worden van senne

swat ik ben men geluk gaan zoeken op nieuwere werelden en dat bevalt me zeer goed dus wees gerust w1 is van me verlost :)

Ik vind dat je dat netjes hebt gedaan, gelukkig waren we wel op tijd om dat account weer terug te nemen.
 

DeletedUser

Guest
Bij deze meld ik jullie, dat het acc Dwergschnauzer op delete is gezet.
Dit zou gebeuren als de pa op was, zoals dit door mij is aangegeven.
Na bijna 6 jaar strijden op wereld 1, wil ik het team Talk feliciteren met de overwinning.

Het acc Dwergschnauzer, staat op dorpen afbreken, ook deze pa is ten einde met 14 dagen.
Ik zelf log niet meer in op het acc, zodat het snel een grijze bb gaat worden.
Het ga jullie goed.

Schnauzergroet

Dankje, je was een van de zwaarste tegenstanders die we hadden!
Op een bepaalde manier zullen we je missen op W1...
 

DeletedUser23144

Guest
Had net zulke mooie plannen tegen je ; )
succes verder hans, weet niet op welke wereld je nu speelt waar kom je vast nog wel eens tegen
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat je dat netjes hebt gedaan, gelukkig waren we wel op tijd om dat account weer terug te nemen.

Ik had op zich niets foutst gedaan met het account... geen aanvallen verstuurd op stamgenoten, troepen weg gestuurd ofzo... ik zat er op en las alleen mee :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nee, geen os naar Dondebree gestuurd? Geen info doorgegeven over de massa op Eefie?
 

DeletedUser

Guest
Nee, geen os naar Dondebree gestuurd? Geen info doorgegeven over de massa op Eefie?

alles wat gunk en gab ook hebben gedaan toen ze in ovi zaten ^^
ik was ten minste niet zo laf om alle groepen te verwijderen en alle troepen weg te sturen zoals talk deed op senne :eek:
 

DeletedUser

Guest
Als je over Senne begint, kunnen we ook het Bricke-verhaal weer bovenhalen.
Dat was destijds een idee dat vanuit OVI kwam :)
 

DeletedUser

Guest
Het begint weer, heb ik toch de juiste beslissing genomen, wat een gezeik allemaal

Ach, we zullen je ook missen Dwerg :)
Ik haalde het enkel aan ter voorbeeld, voor mij is dat een afgeloste stuk waar ik echt niet opnieuw over in discussie zal gaan.
 
Bovenaan