Talk. vs OVI - Oorlogsverklaring.

DeletedUser

Guest
^^ ach, congratz. ik ga op w38 denk maar weer proberen om iets op te richten wat wrs een schaduw zal blijven van het vroegere past :) (hoe onstabiel die stam ook was, toch aardig lang uitgehouden^^) eens zien of ik gek genoeg ben om w38 uit te spelen :p
 

DeletedUser

Guest
Het was niemand van Talk. Maar in deze tijd van W1 ben je als anti-OVI speler in hun ogen automatisch een 'Talker'

Jij probeerde mijn acc ook te laten verwijderen door malafide co's op mijn acc te planten ;) doe niet schijnheilig viervoeter.. Jij moet gewoon op zulke tactieken terugvallen, keer op keer omdat jij keer op keer faalt in praktijk;) Get over it.

(sorry moet even wat oude koeien uit de sloot halen), donatello bashen ftw.
 

DeletedUser

Guest
Nou, ik heb heel wat jaartjes tegen hem aangekeken, en vele mislukkingen gezien. En veel achterbaksheid wat volgens mij nog nooit daglicht heeft gezien. Dus ach, misschien vind jij hem een held, ik vind hem not so much een held.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er ook genoeg van gezien hoor. Maar zoals ik al zei, lang geleden allemaal.
 

DeletedUser

Guest
Indeed lang geleden, maar de laatste keer dat ik hem zag was zo lang geleden ^^
 

Deleted User - 44652

Guest
Nou, ik heb heel wat jaartjes tegen hem aangekeken, en vele mislukkingen gezien. En veel achterbaksheid wat volgens mij nog nooit daglicht heeft gezien. Dus ach, misschien vind jij hem een held, ik vind hem not so much een held.

Volgens mij heb jij net zoveel dingen gedaan dat nooit het daglicht heeft gezien

^^
 

DeletedUser22322

Guest
Sinds mijn vertrek, is het er hier niet beter op geworden :mad:

Schnauzergroet
 

DeletedUser22322

Guest
Je vergeet te vermelden dat iedereen blij is met jouw vertrek ;)

Haha, Dombo dat je ben, iedereen was al vertrokken voor mijn vertrek.
Mede door jou inactivieteit.
Toen ik bij OVI kwam, was jij al inactief.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb in ieder geval van dragons en njfl gewonnen, maar ik ben dan ook maester.

Btw dwerg niet schelden, je was toch niet al te best in het spel. Dus praat er dan ook maar niet over.
 

DeletedUser

Guest
OVI is zo te zien opgeheven.

Talk. wint alweer.

Woow ik denk dat dit bovenin je CV mag worden opgenomen... als dit je geen topbaan oplevert weet ik het ook niet meer hoor. Een browserspel winnen... De rest van de wereld is overgestapt naar 3D, 4K en stuff, maarja stel je voor dat de afgelopen jaren je niets hebben opgeleverd... puur verspilling van je tijd... stel je voor... en stel je nu voor dat dit de werkelijk is..... ( dramatische achtergrond muziek mag NU worden ingeschakeld, neurie gerust mee)
 
Bovenaan