taal regel

DeletedUser

Guest
Ik ken een volledige turkse alli waar ze in het turks praten of in het engels de stam is: Türkiye - .:TR:.
Ik dacht dat dit niet mocht kan dat?

en ook nog 1 die voledig engels: take it now goo - ting
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
idd, geen limiet is dom, allemaal afspreken om de sterke speler te vernietigen, simpel. daarvoor heb je tribes enz
 

DeletedUser

Guest
Hoe zit dat nu met dat IP-ban systeem want ik vrees ervoor dat mijn modem moeilijk gaat doen en een verkeerde IP zal geven
 

DeletedUser

Guest
Die IP-ban komt er niet, dat is technisch niet realiseerbaar. We hebben te veel spelers die zich vanuit het buitenland inloggen. Die hebben iedere dag een andere IP, dus zouden we iedere dag die weer vrij moeten geven... we zijn wel goed, maar niet gek!
 

DeletedUser

Guest
je zou berichten moeten kunnen rapporteren. Als een speler meer dan 5x een niet-Nederlands bericht verstuurd worden ze gebant. Sommige mensen willen wel is voor de lol wat in het Engels zeggen ofzo ;). Vinden ze dan mooier ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Dan ben ik weg, naar mijn zus toe, ik denk trouwens dat ik tog wel ga spelen... Travian is sinds de laatste keer dat ik het speelde veel onoverzichtelijker geworden. Ik vind het wel heel jammer dat die zo langzaam is.
 
Bovenaan