TA zoals we ze kennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nu heb ik al een half jaar een pb met p deckers van TA en nu blijkt dat hij vandaag meer dan 100 aanvallen stuurt terwijl ik op school zit en hij had nog niet eens de pb verbroken of waarschuwing gegeven. Dusja zo zie je maar eens dat ze een smerig spel spelen
 

DeletedUser

Guest
PB's zijn op eigen risico toch?
Op dit spel kun je nou eenmaal alleen de mensen in je stam vertrouwen..
Zelfs dat niet altijd
 

DeletedUser

Guest
Ik vertrouw alleen mijn Co. en pb's van mijn stam. De rest kan mij eigenlijk niet veel schelen.

Het is inderdaad op je eigen risico als je Bg's aanneemt. Doe ik vaak ook, gewoon Bg's aannemen om te zien wanneer ze actief zijn en wanneer niet.
 

DeletedUser

Guest
jij had hem idd als bontgenoot in jouw profiel staan
maar wat hij eigenlijk wel een bontgenoot?
vraag het jezelf maar eens af
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb enkelen die denken dat ze mijn bg zijn. en ze waren dat effectief. maar als je zo een maand en langer niets van hun hoort dan vervalt de bg status voor mij.

een bondgenoodschap moet onderhouden worden. doe je dat niet. dan riskeer je het te verliezen. ofdit nu vermeld word of niet.
 

DeletedUser16396

Guest
wat heeft dit zelfs met TA te maken? 1 speler is geen hele stam :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik heb enkelen die denken dat ze mijn bg zijn. en ze waren dat effectief. maar als je zo een maand en langer niets van hun hoort dan vervalt de bg status voor mij.

een bondgenoodschap moet onderhouden worden. doe je dat niet. dan riskeer je het te verliezen. ofdit nu vermeld word of niet.
Moet dan ook van beide kanten komen he..
Zoals jij erover praat lijkt het wel of zij contact met jou moeten onderhouden, maar jij niet met hen
 

DeletedUser

Guest
Nasty, ik weet niet wat je zeurt hoor. Je was al meer dan een maand(edit: 2 maanden) inactief. Vind je het gek dat P.Dekkers je dan aanvalt?
 

DeletedUser

Guest
Moet dan ook van beide kanten komen he..
Zoals jij erover praat lijkt het wel of zij contact met jou moeten onderhouden, maar jij niet met hen

idd moet langs beide kanten komen. mijn pb's nu heb ik altijd goed contact mee. maar sommige mensen komen gewoon zagen voor bondgenoodschap.
 

DeletedUser

Guest
Nasty, ik weet niet wat je zeurt hoor. Je was al meer dan een maand(edit: 2 maanden) inactief. Vind je het gek dat P.Dekkers je dan aanvalt?

Jij moet je niet verantwoorden hoor. Iedereen met een beetje verstand ziet in dat dit niets met TA te maken heeft. En het is de moeite niet waard om de rest te overtuigen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach, van -TA- heb ik nooit een hoge pet opgehad...
En heb uit eigen hand mogen ervaren hoe loyaal zij zijn!

Niet dus ...
 

DeletedUser

Guest
Jij moet je niet verantwoorden hoor. Iedereen met een beetje verstand ziet in dat dit niets met TA te maken heeft. En het is de moeite niet waard om de rest te overtuigen. ;)
Dat bedacht ik me inderdaad ook achteraf.

Het komt me echter m'n neus uit dat TA de laatste tijd om niks en bovendien zonder enige vorm van fatsoenlijke argumentatie wordt zwart gemaakt.

Maar goed, ik zal het bij deze naast me neerleggen :). Bedankt dat je mij tot inzicht hebt gebracht ;).
 
Reactiescore
25
PBs in dit spel zijn op eigen risico. Hier kan/zal niets aan gedaan worden.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan