T-Timen

DeletedUser69193

Guest
Beste forumspammers,


Ik heb al heel wat topics bekeken hier en heb ontzettend veel adviezen binnengekregen wat betreft het t-timen. Toch lukt het me niet. Ik ken het standaardlijstje met het instellen van de browser opera zodat je kan t-timen, maar het wilt maar niet lukken. Als ik de tabbladen klaar heb staan en druk op 't' dan worden de aanvallen niet verstuurd.

Kan iemand me helpen?? Ik zou het zeer erg waarderen:)
 

DeletedUser65921

Guest
Zeker dat je instellingen waar de t is ingevoerd als sneltoets nog aanstaan? Mijn pc selecteerde eerst altijd de andere zodat hij niks deed.
 

DeletedUser53131

Guest
Beste forumspammers,


Ik heb al heel wat topics bekeken hier en heb ontzettend veel adviezen binnengekregen wat betreft het t-timen. Toch lukt het me niet. Ik ken het standaardlijstje met het instellen van de browser opera zodat je kan t-timen, maar het wilt maar niet lukken. Als ik de tabbladen klaar heb staan en druk op 't' dan worden de aanvallen niet verstuurd.

Kan iemand me helpen?? Ik zou het zeer erg waarderen:)

als je aanvallen klaarzet zet tw automatisch de OK's "omcirkelt" wees zeker dat je ze weer uitvinkt en dan moet je nog is proberen zal het vast wel lukken.
 

DeletedUser52174

Guest
Beste forumspammers,


Ik heb al heel wat topics bekeken hier en heb ontzettend veel adviezen binnengekregen wat betreft het t-timen. Toch lukt het me niet. Ik ken het standaardlijstje met het instellen van de browser opera zodat je kan t-timen, maar het wilt maar niet lukken. Als ik de tabbladen klaar heb staan en druk op 't' dan worden de aanvallen niet verstuurd.

Kan iemand me helpen?? Ik zou het zeer erg waarderen:)

Je moet een PM sturen naar Dragonfriend723 dan zal hij je toelaten in de leerstam VRAAG?. Daar zullen de TW goden je helpen met deze kwestie.
 

DeletedUser

Guest
als je aanvallen klaarzet zet tw automatisch de OK's "omcirkelt" wees zeker dat je ze weer uitvinkt en dan moet je nog is proberen zal het vast wel lukken.

Nhah beter weghalen gezien je clear zo niet altijd als eerste gaat zitten, maar met klik-t en cleartab niet gefocust wel.
 

DeletedUser69193

Guest
Het probleem is al verholpen. Toch bedankt voor jullie hulp:D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dit al weggehaald en vervolgens de ok-knop niet aangevinkt. Toch doet hij het niet.

Je moet ze dan wel aanvinken eh. Wat ik altijd doe is vier keer klikken (LMB) naast de ok knop, daarna drie keer met de scroller, en dan versturen.
 

DeletedUser69193

Guest
Wat was loos?

Ik heb alles geprobeerd en uiteindelijk bleek dat ik die zooi die je moet plakken (t en die hele tekst) niet in de kopie van opera standard moest plakken, maar in de opera standard zelf. Fout in de uitleg dus op dit forum. Iig moest het bij mij anders;)
 

DeletedUser65921

Guest
Ik denk dat je pc gewoon had ingesteld dat je niet je gemaakte kopie van de instellingen gebruikte, maar nog steeds de standaard, kopie stond er dan wel en in orde, maar je gebruikte hem niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb alles geprobeerd en uiteindelijk bleek dat ik die zooi die je moet plakken (t en die hele tekst) niet in de kopie van opera standard moest plakken, maar in de opera standard zelf. Fout in de uitleg dus op dit forum. Iig moest het bij mij anders;)

Het kan gewoon in die kopie (tenminste vrij recentelijk nog wel) van opera standard. Als je het fijner vindt, kan je ook chrome (t-)timen: Chrome Timen
 

DeletedUser68949

Guest
Het timen met Chrome is niet zo effectief als met Opera.

Bijvoorbeeld

Chrome =

Aanval op Barbarendorp (409|402) C44 morgen om 00:14:20:315 uur
Aanval op Barbarendorp (409|402) C44 morgen om 00:14:20:438 uur
Aanval op Barbarendorp (409|402) C44 morgen om 00:14:20:538 uur
Aanval op Barbarendorp (409|402) C44 morgen om 00:14:20:638 uur

Opera =

Aanval op Barbarendorp (409|402) C44 morgen om 00:14:20:315 uur
Aanval op Barbarendorp (409|402) C44 morgen om 00:14:20:415 uur
Aanval op Barbarendorp (409|402) C44 morgen om 00:14:20:515 uur
Aanval op Barbarendorp (409|402) C44 morgen om 00:14:20:615 uur


Snap je? Bij Chrome is tussen de eerste & 2de edel meer tijd & dus makkelijker te snipen.
 

DeletedUser

Guest
Ligt aan de lag. Als internet en pc goed werken dan ook 100ms
 

DeletedUser

Guest
noobs:D ownen de wereld;):eek:

vandaar dat we lekker gaan en t-timen tja juiste shit hebben.


meest waarschijnlijke is dat je niet de kopie hebt ingesteld ,maar de originele;)

en dan werkt het idd niet

Ik denk dat je pc gewoon had ingesteld dat je niet je gemaakte kopie van de instellingen gebruikte, maar nog steeds de standaard, kopie stond er dan wel en in orde, maar je gebruikte hem niet.
zoals hij idd ook al aangeeft;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Waterkoker aanzetten en dan terwijl de waterkoker bezig is 1 minuut wachten en dan precies op het juiste moment het theezakje in de mok doen en suiker erin doen terwijl je aan het schenken bent.

Gegarandeerd succes.
 

DeletedUser69193

Guest
Het kan gewoon in die kopie (tenminste vrij recentelijk nog wel) van opera standard. Als je het fijner vindt, kan je ook chrome (t-)timen: Chrome Timen

Tja, dit werkt bij mij dus niet. Opera is sws altijd ietsje sneller dus...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan