T-methode

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste forum gebruikers,

Zou iemand mij de T-methode om edels te timen even willen uitleggen?

Alvast bedankt!

Mvg. .Chronos
 

DeletedUser

Guest
Plantj en ik zijn beide ervaren spelers die onze bijdrage leveren door zo veel mogelijk vragen te beantwoorden ;) Spelen is dus niet nodig :)

haha wat een onzin xD dus als je ervaring hebt hoef je niet meer te spelen zeg je eigenlijk nu? :rolleyes: als je zo ervaren bent, kom dan gezellig op een volgende wereld spelen :p
dan gaan we eens zien wie het beter gaat doen ;) ik hou wel van een uitdaging ;)

on topic: plantj wist me de T-methode wel goed uit te leggen :) kan ik teminste lekker lui timen, i.p.v. te klikken als een gek :p
 

Deleted User - 9131

Guest
Dat is niet wat ik zeg, wij kennen het spel goed genoeg om niet te hoeven spelen, we kennen vrijwel ieder aspect, en dingen die we niet weten krijgen we te horen van anderen. Maarja, ik gaf antwoord op je vraag, is blijkbaar niet gewenst, dus ik hou me op de achtergrond.
 

DeletedUser

Guest
Dat is niet wat ik zeg, wij kennen het spel goed genoeg om niet te hoeven spelen, we kennen vrijwel ieder aspect, en dingen die we niet weten krijgen we te horen van anderen. Maarja, ik gaf antwoord op je vraag, is blijkbaar niet gewenst, dus ik hou me op de achtergrond.

je spreekt jezelf tegen :) en ik weet zeker dat jullie nog wel wat dingetjes kunnen leren hoor ;)
maar het was niet bot bedoeld, sorry daarvoor, als het zo overkwam...
maar ik was gewoon benieuwd en ik stel jullie hulp zeer op prijs, dus gewoon lekker blijven doen! ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat snap je niet aan killergast zijn antwoord?

Hij heeft geen zin meer om tw te spelen want het is geen uitdaging meer voor hem.

En dan wil jij hem gaan uitdagen... what a joke.

mvg,
 

DeletedUser

Guest
je spreekt jezelf tegen :) en ik weet zeker dat jullie nog wel wat dingetjes kunnen leren hoor ;)
maar het was niet bot bedoeld, sorry daarvoor, als het zo overkwam...
maar ik was gewoon benieuwd en ik stel jullie hulp zeer op prijs, dus gewoon lekker blijven doen! ;)

Ik kan de grootste delen van het spel wel, enkel wat nieuwe toevoeging zal ik aan moeten wennen als ik opnieuw zou moeten spelen.

Wat snap je niet aan killergast zijn antwoord?

Hij heeft geen zin meer om tw te spelen want het is geen uitdaging meer voor hem.

En dan wil jij hem gaan uitdagen... what a joke.

mvg,

Of te weinig tijd.

Maar laten we de discussie stoppen?
 

DeletedUser

Guest
Wat snap je niet aan killergast zijn antwoord?

Hij heeft geen zin meer om tw te spelen want het is geen uitdaging meer voor hem.

En dan wil jij hem gaan uitdagen... what a joke.

mvg,

Ik snap zijn antwoord prima... En hij zegt niet dat hij geen zin meer heeft of dat het geen uitdaging meer is, ook al zal hij dit indirect zo bedoelen ... En verder ken je mij niet eens ;) Dus hoe weet jij nou wat ik allemaal weet en kan?
Plus daarbij zijn er nog genoeg andere hele goede spelers met meer ervaring en nog meer kennis dit spel... Denk je nou echt dat hun daar een kans tegen gaan maken als zei er al zoveel jaartjes uit zijn? ;)
 

Deleted User - 9131

Guest
je spreekt jezelf tegen :) en ik weet zeker dat jullie nog wel wat dingetjes kunnen leren hoor ;)
maar het was niet bot bedoeld, sorry daarvoor, als het zo overkwam...
maar ik was gewoon benieuwd en ik stel jullie hulp zeer op prijs, dus gewoon lekker blijven doen! ;)

Natuurlijk valt er nog te leren, maar ik leer echt niks bij als ik ga spelen. Van de 1000 vragen die hier langskomen, kan ik er misschien 5 niet beantwoorden, dat vind ik een goede prestatie. Ik leer bij door vragen warvan ik het antwoord niet weet op te zoeken of te volgen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik snap zijn antwoord prima... En hij zegt niet dat hij geen zin meer heeft of dat het geen uitdaging meer is, ook al zal hij dit indirect zo bedoelen ... En verder ken je mij niet eens ;) Dus hoe weet jij nou wat ik allemaal weet en kan?
Plus daarbij zijn er nog genoeg andere hele goede spelers met meer ervaring en nog meer kennis dit spel... Denk je nou echt dat hun daar een kans tegen gaan maken als zei er al zoveel jaartjes uit zijn? ;)

Tuurlijk zijn er mensen die even goed of zelfs wat beter zijn, dat zal ik niet ontkennen.

En ik hoef je niet te kennen om te weten of je goed of slecht bent, idc.

mvg,
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk valt er nog te leren, maar ik leer echt niks bij als ik ga spelen. Van de 1000 vragen die hier langskomen, kan ik er misschien 5 niet beantwoorden, dat vind ik een goede prestatie. Ik leer bij door vragen warvan ik het antwoord niet weet op te zoeken of te volgen :)

Dat is zeker een goede prestatie en daar heb je ook helemaal gelijk in, de vragen die hier langskomen zijn erg leerzaam. Maar dat je niks bij leert als je weer gaat spelen, daar ben ik het niet met je eens. Want dit spel gaat ook om inzicht etc... De meeste feitjes zal je misschien wel kennen, maar in de praktijk pakt dit toch altijd heel erg anders uit... Iedereen kan domweg volgens het boekje alles goed doen... Maar het laatste beetje skill zit hem ook in inzicht en de juiste klikjes op de juiste tijd ;) En anders kan ik je .net eens aanraden... Zoiets zal je denk ik nog niet mee gemaakt hebben ;) Dat speelt totaal anders dan hier op de .nl server... En dan zal je toch wel wat verder dan het 'boekje' moeten kijken ;) Een beetje 'out of the box' kunnen denken komt dan prima van pas :)
 

DeletedUser

Guest
Zeker dat deze methode legaal is?
1 toets in plaats van 4?
Klinkt niet legaal he..
Is goedgekeurd door tw ;) Daarvoor bestaat ook GAP, ik kan zelf 0 ms sturen, idd grappig, alle aanvallen zelfde ms :O
Ik haal steeds tussen de 150-200ms hiermee. Ligt aan mijn internet of pc zeker? :p
Je haalt hier gemakkelijk 15 ms mee :) Als je pc niet lagt ofzo :) Maar ondertussen is er gap(Een x aantal MS tussen 2 aanvallen)
 

Deleted User - 9131

Guest
Dat is zeker een goede prestatie en daar heb je ook helemaal gelijk in, de vragen die hier langskomen zijn erg leerzaam. Maar dat je niks bij leert als je weer gaat spelen, daar ben ik het niet met je eens. Want dit spel gaat ook om inzicht etc... De meeste feitjes zal je misschien wel kennen, maar in de praktijk pakt dit toch altijd heel erg anders uit... Iedereen kan domweg volgens het boekje alles goed doen... Maar het laatste beetje skill zit hem ook in inzicht en de juiste klikjes op de juiste tijd ;) En anders kan ik je .net eens aanraden... Zoiets zal je denk ik nog niet mee gemaakt hebben ;) Dat speelt totaal anders dan hier op de .nl server... En dan zal je toch wel wat verder dan het 'boekje' moeten kijken ;) Een beetje 'out of the box' kunnen denken komt dan prima van pas :)

Ik ben 5 jaar geleden begonnen... dus dat betekend dat ik op zowel .de als op .net heb gespeeld :) in 0 ms timen is niet mogelijk, wie zei dat ook alweer hierboven?
 

DeletedUser

Guest
Dit mag blijkbaar niet, heb support gedaan ;)

Beste MousePad,

Dit is niet toegestaan.

Een goede vuistregel om te weten of een script/techniek illegaal is, is kijken of het aantal muisklikken door de techniek verminderd wordt. Hier worden bijvoorbeeld meerdere muisklikken (aanvallen verzenden) vervangen door een enkele klik, wat dus neerkomt op een vermindering van het aantal klikken. Daarom is het niet toegestaan.

Er zijn uiteraard nog andere beperkingen voor welke scripts illegaal zijn. Lees hiervoor de spelregels.

Voor dit geval bijvoorbeeld:

spelregels zei:
Het is verboden een snellijst-script te gebruiken, waarmee je met een klik meerdere aanvallen kan wegsturen.


(het is hier een browseraanpassing, geen script, maar dit komt op hetzelfde neer)

Vriendelijke groeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan