SZN vs INNI

Reactiescore
300
Nee en waarom zouden ze ook op Ari... toegeven, dat je iemand een (aanvalbare) ban hebt bezorgd... lijkt me niet iets waarmee je te koop loopt en wij ook niet, want het was een aanvalbare ban... en zolang je AM loopt zullen niet veel mensen iets merken... als je het stil houdt.

Het was aangegeven door team pony dat ze een bann hadden... En er is niemand die ontkent dat ze een bericht gereport hebben vanaf mijn account.

Dikke bs weer :)
 

Deleted User - 487957763

Guest
Het was aangegeven door team pony dat ze een bann hadden... En er is niemand die ontkent dat ze een bericht gereport hebben vanaf mijn account.

Dikke bs weer :)
Naja het was alleszins een dikke matennaaier actie van je co :)
 
Reactiescore
1.367
Boeie!

nog wat mooie rapportjes?
 
Reactiescore
967
Ik was erg geneigd om net als Tidal rapportjes te gaan plaatsen, maar ik dacht ik zal maar de "bigger man" zijn. :eek2:
 

DeletedUser81766

Guest
Voor als hoe het er nu uit ziet heeft SZN in elk geval 11 dorpen winst geboekt en zijn alle records op grootmacht na vrijwel verbroken, zoals beloofd.
 
Reactiescore
1.454
@INNI ik weet niet hoe jullie hier overdenken, maar in mijn opinie is het niet heel sportief om een account aan te vallen die een onterechte ban heeft gekregen (details over hoe de mods hebben gefaald mag opgevraagd worden natuurlijk, maar ga ik hier bespreken want dat krijg ik weer een onzinnige ban :p), iets waar we naar jullie mee toe komen om wat te regelen (iets wat normaal gesproken standaard is) waar jullie op antwoorden verder te bespreken, maar vervolgens krijgt het account meer incs. Dat is imo niet echt eervol. Hoe staan jullie hier in?
 
Reactiescore
967
Ach wereld winst zal alleen maar leuker aanvoelen, enige wat me een beetje zorgen maakt is of de heren van autismal enig gevoel van zelfrespect hebben... Eerste zelf -30% krijgen waar wij hun besparen, maar wel direct zelf profiteren van een andermans ban :/
 
Reactiescore
300
@INNI ik weet niet hoe jullie hier overdenken, maar in mijn opinie is het niet heel sportief om een account aan te vallen die een onterechte ban heeft gekregen (details over hoe de mods hebben gefaald mag opgevraagd worden natuurlijk, maar ga ik hier bespreken want dat krijg ik weer een onzinnige ban :p), iets waar we naar jullie mee toe komen om wat te regelen (iets wat normaal gesproken standaard is) waar jullie op antwoorden verder te bespreken, maar vervolgens krijgt het account meer incs. Dat is imo niet echt eervol. Hoe staan jullie hier in?

Screenshot_20200225_183716_com.whatsapp.jpg
 

DeletedUser81766

Guest
Ach wereld winst zal alleen maar leuker aanvoelen, enige wat me een beetje zorgen maakt is of de heren van autismal enig gevoel van zelfrespect hebben... Eerste zelf -30% krijgen waar wij hun besparen, maar wel direct zelf profiteren van een andermans ban :/

Zelfs verliezen zal leuker aanvoelen als de manier waarop de tegenstander de overwinning probeert te boeken.., als ze werkelijk clears en edels op een gebande speler gooien.

Je kan alleen nog geen conclusies te trekken (of er moeten al dorpen gepakt zijn?). De kans bestaat dat ze pony even laten zweten en fakes gegooid hebben. Een actie welke ik zeer zeker zou begrijpen en enig zins nog wel om kan lachen.

Mochten ze toch van deze ban benutten in tegenstelling tot het respect wat zij van ons kregen met autismal zijn ban, dan valt er hoog uit te zeggen dat onze sportiviteit een stuk hoger ligt als het niveau van INNI.
 
Reactiescore
237
@INNI ik weet niet hoe jullie hier overdenken, maar in mijn opinie is het niet heel sportief om een account aan te vallen die een onterechte ban heeft gekregen (details over hoe de mods hebben gefaald mag opgevraagd worden natuurlijk, maar ga ik hier bespreken want dat krijg ik weer een onzinnige ban :p), iets waar we naar jullie mee toe komen om wat te regelen (iets wat normaal gesproken standaard is) waar jullie op antwoorden verder te bespreken, maar vervolgens krijgt het account meer incs. Dat is imo niet echt eervol. Hoe staan jullie hier in?

Dus jullie zijn naar INNI gegaan nadat er incs waren? Is dat ook niet een beetje krom dan?
Waarom niet op het moment van gebeuren iets uitspreken en proberen te regelen?
 
Reactiescore
1.454
Dus jullie zijn naar INNI gegaan nadat er incs waren? Is dat ook niet een beetje krom dan?
Waarom niet op het moment van gebeuren iets uitspreken en proberen te regelen?

Omdat er helaas onethische mensen op dit spel zitten die dan misbruik van deze eerlijkheid zouden maken. Nu zeg ik niet dat jullie dit zouden doen, maar je kan beter voorkomen dan genezen. Daarnaast was het betreffende account nog in gesprek met de mods over de ban aangezien hij in onze opinie zeer onterecht is.

Maar wat jullie nu laten zien, geeft aan dat het jullie niks uit maakt en jullie gretig gebruik willen maken van een onterechte straf, of zijn jullie het nog aan het overleggen, want mochten jullie het nog aan het overleggen zijn, zou het normaal zijn dat jullie de aanvallen nog even stil leggen.

Al met al, laten jullie je nu niet van de beste kant zien om heel eerlijk te zijn. Wij hebben destijds respectvol naar jullie gehandeld omtrent een onterechte ban, het zou jammer zijn als jullie ons niet de zelfde respect kunnen geven
 

DeletedUser81766

Guest
Dus jullie zijn naar INNI gegaan nadat er incs waren? Is dat ook niet een beetje krom dan?
Waarom niet op het moment van gebeuren iets uitspreken en proberen te regelen?

Zo krom is dat niet, laten we niet doen alsof iedereen altijd maar meteen aan zijn vijand vrij gaat geven wanneer hij een ban heeft. INNI had blijkbaar een vermoedde dat hij een ban had, dit was te zien aan de manier waarop naar hen gecommuniceerd werd en het vissen naar dit antwoord. Het was ook te zien aan de impulsieve aanvallen die uit het niets kwamen, het was geen geplande massa anders had dit er wel anders uit gezien en anders gelopen.

Zodra er aanvallen gestuurd werden waren ze benaderd, de teller was toen 70. Na de benadering zouden zij dit intern overleggen, zonder antwoord liep de teller op 300. Er werd toen ook gezegd “Ik kan niets beloven, deze massa hadden we al lang gepland”. Al met al een grove indicatie van de ban optimaal te benutten, maar zoals eerder gezegd dit kan nog altijd incorrect zijn en het zouden fakes kunnen zijn. Iets waar ik om zou kunnen lachen.
 
Reactiescore
376
Mag ik even aanhaken? De TW mods zullen heus niet zomaar een "onterechte ban" uitschrijven. Er zal echt heus wel iets (zwaar) illegaals geconstateerd zijn op het account van Pony, anders werd er niet een aanvalbare ban aan geplakt hé. Als je door je eigen toedoen een ban krijgt, dan lijkt mij het vrij normaal dat de tegenstander daar gebruik van, kan en mag maken zonder dat er met de vingers gewezen wordt naar INNI alsof zij dan de bad guy zijn.

Jullie kunnen rustig zeggen dat het een "onterechte straf is", maar hoe moeten wij van INNI dit weten? Moeten wij dit kunnen zien, ruiken of proeven?? Jullie maar op je woord geloven? In dit geval moeten wij uitgaan van de enige partij die weet hoe de vork in de steel zit, en dat zijn de mods. Als ik in jullie stam zou zitten zou ik zelf maar is goed overleg hebben met elkaar en is uitpluizen wat er op Pony precies gebruikt is.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Mag ik even aanhaken? De TW mods zullen heus niet zomaar een "onterechte ban" uitschrijven. Er zal echt heus wel iets (zwaar) illegaals geconstateerd zijn op het account van Pony, anders werd er niet een aanvalbare ban aan geplakt hé. Als je door je eigen toedoen een ban krijgt, dan lijkt mij het vrij normaal dat de tegenstander daar gebruik van, kan en mag maken zonder dat er met de vingers gewezen wordt naar INNI alsof zij dan de bad guy zijn.

Jullie kunnen rustig zeggen dat het een "onterechte straf is", maar hoe moeten wij van INNI dit weten? Moeten wij dit kunnen zien, ruiken of proeven?? Jullie maar op je woord geloven? In dit geval moeten wij uitgaan van de enige partij die weet hoe de vork in de steel zit, en dat zijn de mods. Als ik in jullie stam zou zitten zou ik zelf maar is goed overleg hebben met elkaar en is uitpluizen wat er op Pony precies gebruikt is.
Als er echt iets zwaar illegaals gebruikt was dan zou er geen 3 dagen aanvalbaar gegeven zijn, maar een 100% permaban.
 
Bovenaan