SZN vs INNI

Reactiescore
967
Denk dat dat niet klopt, als Triador niet ziek was, was daar ook minder def aangevraagd. Bovendien ontstonden er enkele vervelende VV blocks, maarja dat is allemaal speculatie. Vond het een goed opgezette massa die ons tot het laatste moment liet gokken waar de klappen zouden vallen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Naja bemanning op Triador zat wel snor hoor. Beter in ieder geval dan TAD die ochtend/dag :p
 
Reactiescore
967
Dats zeker waar, maar als VV'er ben je toch sneller geneigd meer def aan te vragen want je wilt niet dat het jouw schuld is dat er dorpen verliezen :eek2:
 

DeletedUser78710

Guest
Dat klopt :p

zou zouden beter aanvalspauze doen bij carnaval toch?
beetje lelijk van jullie toch :D
 

DeletedUser81766

Guest
Dat klopt :p

zou zouden beter aanvalspauze doen bij carnaval toch?
beetje lelijk van jullie toch :D

Het is wel duidelijk je vind het vervelend dat wij een fake-massa gestuurd hebben en je tijd voor niets geïnvesteerd hebt in het verdedigen. Vergis je niet, ook wij hebben best wat tijd er in gestoken om de aanvallen te versturen. Je bekijkt dit dus nogal vanaf een enkele perspectief.

Verder is de winst van dorpen niet altijd gelijk aan het succes van een massa. Maar ik ga je dan maar niet voorkauwen wat je met een fake-massa allemaal kan bereiken. Observeer & leer is wel aan te raden mocht je de ervaring hiervan ontbreken.
 
Reactiescore
581
Als hij dat niet had gedaan was jij het geweest. Dus links of rechtsom waren jullie dorpjes verloren dan blijkbaar... :)
Nee, helemaal niet... achter de dorpen die hij OS'te stond nog een pak mobiele def, die nooit ingezet is. Die had men wel kunnen inzetten op elke gewenste plek, waar tekorten waren ontstaan.
 

Deleted User - 697374

Guest
Nee, helemaal niet... achter de dorpen die hij OS'te stond nog een pak mobiele def, die nooit ingezet is. Die had men wel kunnen inzetten op elke gewenste plek, waar tekorten waren ontstaan.
Nja er was zat def bij tad. Op de dorpen die ik pakte kwam de def erna aan. Gewoon te laat gehandeld. Heeft niks met teveel os gestuurd te maken. Daarnaast was er drama bezetting in de ochtend. Zijn gewoon fouten gemaakt.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Nja er was zat def bij tad. Op de dorpen die ik pakte kwam de def erna aan. Gewoon te laat gehandeld. Heeft niks met teveel os gestuurd te maken. Daarnaast was er drama bezetting in de ochtend. Zijn gewoon fouten gemaakt.
Ja die bezetting was erg zonde... Had gehoopt dat er meer op Triador kwam. Nu zat ik een doodloop te aanschouwen.
 
Reactiescore
581
Nja er was zat def bij tad. Op de dorpen die ik pakte kwam de def erna aan. Gewoon te laat gehandeld. Heeft niks met teveel os gestuurd te maken. Daarnaast was er drama bezetting in de ochtend. Zijn gewoon fouten gemaakt.
Nu begin je toch echt onzin uit te kramen... het gaat niet om teveel gestuurde OS... maar om teveel gestuurde mobiele def.... je weet wel, dorpen die dicht bij je front staan, om de eerste klap op te vangen. Als die mobiele def dorpen er niet meer zijn, moet de OS van ver komen op je front en ja, dan ben je te laat.
 

Deleted User - 697374

Guest
Nu begin je toch echt onzin uit te kramen... het gaat niet om teveel gestuurde OS... maar om teveel gestuurde mobiele def.... je weet wel, dorpen die dicht bij je front staan, om de eerste klap op te vangen. Als die mobiele def dorpen er niet meer zijn, moet de OS van ver komen op je front en ja, dan ben je te laat.
Tja eindstand fouten en dorpen verlies.
 

DeletedUser81766

Guest
Tja eindstand fouten en dorpen verlies.

*Eindstand, Chef.Intern laat weer zien waar zij goed voor zijn en zet zich opnieuw zonder problemen leeg voor stam-spelers. Fouten gemaakt en dorpen verlies.

Maar eerlijk is eerlijk, vandaag de dag gaat er geen massa voorbij welke foutloos verdedigd of zelfs foutloos verstuurd word dus dit is inmiddels niet meer iets waar men zich om hoeft te schamen.
 
Bovenaan