SZN vs INNI

DeletedUser79340

Guest
Leuk dit forum! Kunnen de kleinere spelers de eindstrijd ook nog volgen. Ik als stalknechtje voor de enige echte Pony op deze wereld kan maar een ding zeggen: Go SZN!

zwaar eind baas jij leuk je te zien op het AF

groet,

de Koning van acc Pony
 
Reactiescore
967
Als dat is wat jullie willen krijgen een dikke fake oorlog kunnen jullie dat ook krijgen natuurlijk.
Ik vind het vooral laag om beetje te gaan faken en niks of niemand te willen gaan clearen.
Wij kunnen ook wel wat in jullie nachtrust gaan beuken hoor terwijl en niks gebeurd maar goed deal with it.
Als je het zelf doet weet je dat je het terug kan krijgen en heel fijn is dat nu ook niet echt :p

Stuurden jullie vorige massa niet een fake massa op jester? Hypocriet much...
 

DeletedUser78710

Guest
Stuurden jullie vorige massa niet een fake massa op jester? Hypocriet much...
Verschil is dat je wel gaat edelen op andere plaatsen en niet gewoon allemaal gaan fake om te gaan fake :)
Hypocriet die even normaal als je verschil niet ziet met os wegtrekken of bezig houden :p
Maar mag natuurlijk.
 
Reactiescore
300
Stuurden jullie vorige massa niet een fake massa op jester? Hypocriet much...

Ik denk meer dat die bedoelt dat jullie iedereen getimed faken en er nergens een clear komt. Toch zonde van onze voorbereiding een beetje actie was leuk geweest :p

Maarja keep going! Het hou ons lekker bezig ;)
 
Reactiescore
376
Ik denk meer dat die bedoelt dat jullie iedereen getimed faken en er nergens een clear komt. Toch zonde van onze voorbereiding een beetje actie was leuk geweest :p

Maarja keep going! Het hou ons lekker bezig ;)

Ach om 21:00 was het toch al wel duidelijk, wij hebben nog nooit zo'n goede nachtrust gehad :p
 
Reactiescore
581
ja ik heb de moeite niet eens genomen om fake treinen te gooien
Goede tip! Doe ik dat ook niet :)

En oké, ik beken... we kregen ineens de gedachte, hoe kunnen we het feestje verzieken voor INNI, na de laatste stamaanval -en daarvan waren we niet echt onder de indruk- vonden wij dat Inni geen feestje (lees: carnaval) verdiend had... en dus vielen we aan... fakes natuurlijk, zo'n actie is leuk, maar het moet niet teveel troepen kosten :) Alaaaaaaaf!

dMdWm3G.jpg
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 697374

Guest
Goede tip! Doe ik dat ook niet :)

En oké, ik beken... we kregen ineens de gedachte, hoe kunnen we het feestje verzieken voor INNI, na de laatste stamaanval -en daarvan waren we niet echt onder de indruk- vonden wij dat Inni geen feestje (lees: carnaval) verdiend had... en dus vielen we aan... fakes natuurlijk, zo'n actie is leuk, maar het moet niet teveel troepen kosten :) Alaaaaaaaf!

dMdWm3G.jpg
Nja snap je wel maar toch verloor tad dorpen dat vind ik wel erg knullig.
 
Reactiescore
581
Nja snap je wel maar toch verloor tad dorpen dat vind ik wel erg knullig.
Heb je gezien dat ze de op één na hoogste ODS pakte op die dag? Iets met een inschattingsfout en teveel mobiele def weg sturen... want je buurman die is ziek en je wilt niet dat hij dorpen verliest. Dat pakte niet goed voor ze uit... konden niet meer schuiven. Een fout die ze echt geen tweede keer maken.
 
Reactiescore
300
Heb je gezien dat ze de op één na hoogste ODS pakte op die dag? Iets met een inschattingsfout en teveel mobiele def weg sturen... want je buurman die is ziek en je wilt niet dat hij dorpen verliest. Dat pakte niet goed voor ze uit... konden niet meer schuiven. Een fout die ze echt geen tweede keer maken.

Als hij dat niet had gedaan was jij het geweest. Dus links of rechtsom waren jullie dorpjes verloren dan blijkbaar... :)
 
Bovenaan