Sweet & S.Inc vs. I.C.E.

DeletedUser

Guest
Wat was dan de reden dat hij (of zij) niks deed?

Mooizo.

Reden hebben we nooit geweten, geen contact sinds de aanval begon. Heeft niet eens om os gevraagd. Alsof hij in zichzelf zei: 'laten we die dorpen gewoon overnemen door S.Inc'. Een reden geven bleef echter buiten de kwestie. Hem dan gaan volsteken met os terwijl je niet weet waar er nog muren zijn en welke dorpen er nog in de kerkradius liggen, is een beetje ridicuul te noemen.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt mij eigenlijk ook. Maar een VV droppen bij S.inc is toch wel wat anders;)

Misschien uit woede of frustratie omdat zijn stam niets deed ofzo. Ik kan ook niet in zijn schedel kijken, maar ik denk niet dat hij speciaal zo'n account opbouwt om eens, mocht er een oorlog komen, te stoppen en de vv aan de vijand te geven.

Een solid wave aanvallen deed arthos hulpeloos liggen? Aan de berichten dat TSR gepost heeft vraag ik je dat te herformuleren daar er niets gedodged werd. Niets verdedigd of herovergenomen. Geen VV of dergelijke.

Ik weet vrijwel zeker dat er zeker wel gedodged is, maar zodra al je kerken weg zijn en je aan de lopende band dorpen verliest, zie ik het nut van verder actief verdedigen ook niet. Dus dan is het logisch dat je niet meer dodget -> het snel(ler) gaat.
 

DeletedUser

Guest
Reden hebben we nooit geweten, geen contact sinds de aanval begon. Heeft niet eens om os gevraagd. Alsof hij in zichzelf zei: 'laten we die dorpen gewoon overnemen door S.Inc'. Een reden geven bleef echter buiten de kwestie. Hem dan gaan volsteken met os terwijl je niet weet waar er nog muren zijn en welke dorpen er nog in de kerkradius liggen, is een beetje ridicuul te noemen.

Als je de reden niet weet, dan kan je ook niet zeggen dat het 'Niet door onze aanval komt'.
 

DeletedUser

Guest
Misschien uit woede of frustratie omdat zijn stam niets deed ofzo. Ik kan ook niet in zijn schedel kijken, maar ik denk niet dat hij speciaal zo'n account opbouwt om eens, mocht er een oorlog komen, te stoppen en de vv aan de vijand te geven.



Ik weet vrijwel zeker dat er zeker wel gedodged is, maar zodra al je kerken weg zijn en je aan de lopende band dorpen verliest, zie ik het nut van verder actief verdedigen ook niet. Dus dan is het logisch dat je niet meer dodget -> het snel(ler) gaat.

Het kunnen best mislukte snipes zijn, waardoor hij zijn kerkdorpen verloor en er geen brood meer in zach verder te gaan.
Alleen wel frappant dat zijn Snipes dan mislukken bij 7 v/d 7 aanvallen:confused:
 

DeletedUser

Guest
Als je de reden niet weet, dan kan je ook niet zeggen dat het 'Niet door onze aanval komt'.

Als je niets maar dan ook niets hoort tijdens de aanval, zelf geen hulproep, wanhopige kreet naar os, dan zie ik de aanval niet direct als oorzaak. Kan natuurlijk altijd wel zijn maar zeker kan ik niet zijn.

@Victus: tuurlijk, kerkdorpjes eraan en direct opgeven, goeie mentaliteit ;p Ik denk niet dat jij zoiets zou doen, hmm? ;)
 

DeletedUser

Guest
@Victus: tuurlijk, kerkdorpjes eraan en direct opgeven, goeie mentaliteit ;p Ik denk niet dat jij zoiets zou doen, hmm? ;)

Ik waarschijnlijk niet, maar ik ben (mag ik hopen) anders dan de rest hier, dus over andere mensen kan ik niet oordelen
 

DeletedUser

Guest
@Victus: tuurlijk, kerkdorpjes eraan en direct opgeven, goeie mentaliteit ;p Ik denk niet dat jij zoiets zou doen, hmm? ;)

Het gaat er in feite niet om wat Victus zou doen, maar om wat jullie tegen onze aanvallen doen. Ik zou het, serieus, jammer vinden als jullie niets laten zien c.q. niets terugdoen. (Ja, dit kan je zien als een uitdaging ;) )
 

DeletedUser

Guest
@Victus: tuurlijk, kerkdorpjes eraan en direct opgeven, goeie mentaliteit ;p Ik denk niet dat jij zoiets zou doen, hmm? ;)

Het is toch niet zo dat wanneer Victus een mentaliteit heeft om niet direct op te geven dat dit voor iedereen geld?
Er zijn mensen die, wanneer ze zien dat ze maar 50% vechtkracht hebben, ook nog eens (minimaal) 7x verkeerd gesniped heeft, in oorlog is met nr. 1 en 2 stam en een hoop incommings heeft hun motivatie verliezen en het opgeven;)
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: S.Inc
Zijde 2:
Stammen: I.C.E
Spelers: nyanoworld, twistijdrovend, arthos

Timeframe: 20/04/2011 00:00:00tot23/04/2011 20:38:29

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 37
Kant 2: 0
Verschil: 37

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 292,143
Kant 2: 0
Verschil: 292,143

chart


Zijde 1:
Spelers: The Secret Reunion
Zijde 2:
Stammen: I.C.E
Spelers: nyanoworld, twistijdrovend, arthos

Timeframe: 20/04/2011 00:00:00tot23/04/2011 20:38:29

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 27
Kant 2: 0
Verschil: 27

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 204,048
Kant 2: 0
Verschil: 204,048

chart



Zijde 1:
Stammen: S.Inc, Sweet
Spelers: The Secret Reunion
Zijde 2:
Stammen: I.C.E
Spelers: nyanoworld, twistijdrovend, arthos

Timeframe: 20/04/2011 00:00:00tot23/04/2011 20:38:29

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 49
Kant 2: 2
Verschil: 47

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 386,938
Kant 2: 16,575
Verschil: 370,363

chart


TSR gaan hard zeg! :'o
 

DeletedUser

Guest
Het is toch niet zo dat wanneer Victus een mentaliteit heeft om niet direct op te geven dat dit voor iedereen geld?
Er zijn mensen die, wanneer ze zien dat ze maar 50% vechtkracht hebben, ook nog eens (minimaal) 7x verkeerd gesniped heeft, in oorlog is met nr. 1 en 2 stam en een hoop incommings heeft hun motivatie verliezen en het opgeven;)

Heb nooit geimplimenteerd dat iedereen de mentaliteit van Victus volgt of zou moeten volgen. Echter is het opgeven vrijwel onmiddellijk er geweest bij arthos. Dat stoort mij en vele anderen ;) Zelfs TSR zou zich er in feite aan kunnen storen aangezien het geen uitdaging is voor zo'n pro-account ;p
 

DeletedUser37136

Guest
Heb nooit geimplimenteerd dat iedereen de mentaliteit van Victus volgt of zou moeten volgen. Echter is het opgeven vrijwel onmiddellijk er geweest bij arthos. Dat stoort mij en vele anderen ;) Zelfs TSR zou zich er in feite aan kunnen storen aangezien het geen uitdaging is voor zo'n pro-account ;p
Arthos had om 07:01:30 ook niet echt veel reden meer om door te spelen. 95% van zijn dorpen zaten toen zonder geloof, zonder muur en zonder troepen. Al had ik idd wel iets meer tegenstand verwacht dan wat we nu kregen. Ons aanvalsplan op Arthos zag er strak uit en hij kon onmogelijk weten wat fakes waren en wat vegen waren, maar zelfs dan zou je nog je kerken kunnen beschermen bijvoorbeeld. Gek genoeg is hij wel gewoon online geweest, want zijn mass recruit loopt nog steeds, en een wachtlijst van plusminus 100 uur lijkt me sterk gezien hij niet tot nauwelijks farmt.

Dusja, ik weet niet wat ik ervan moet denken... Het is leuk voor de stats en goed dat we op het account jullie zo'n flinke klap ermee kunnen geven, maar een gevecht had ook leuk geweest.


Ga je ze tips geven ?:eek:
Me issa spy. :$
 

DeletedUser

Guest
Voor iedereen die denkt dat S.Inc deze oorlog vies speelt door eerst spelers over te nemen uit I.C.E. even het volgende.

Unforgotton en SmoothieFroetie (het account waar ik zelf ook op speel) zijn zelf naar S.Inc toegegaan om te polsen of er een mogelijkheid was voor een overstap. Hierbij wisten wij niets van de planning voor deze aanval. Wij werden aangenomen en op dezelfde dag werd de oorlog verklaard. Dat dit op hetzelfde moment gebeurd is uiteraard gewoon oorlog voeren op psychologisch aspect en is een tactische zet vanuit S.Inc. Met deze post wil ik wel uit de wereld helpen dat de twee betrokken spelers (Unforgotten en SmoothieFroetie.) een vuil spelletje spelen. Over mij zelf kan ik vertellen dat ik een erg sportieve speler ben en dat ik niet backstab. Vandaar dat er vooralsnog geen clears of edels richting I.C.E. lopen van onze kant. De overstap was puur en alleen omdat wij ontevreden waren met de gang van zaken in I.C.E. en hiervoor zochten wij een alternatief. S.Inc sloot hier perfect op aan en wij voelen hier dan ook thuis.

Als laatste wil ik I.C.E. toch veel succes wensen, maar vooral nog veel spelplezier. Oorlog is immers waar dit spel om draait. S.Inc en mezelf natuurlijk ook succes.
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dat jullie dat al niet aan hadden zien komen... Nyanoworld heeft zich nooit geïnteresseerd in Lemon, nu wordt hij ineens aangevallen en hij doet een beroep op jullie stam. Voor mij is een plus een twee, voor jou niet?
 

DeletedUser

Guest
Arthos had om 07:01:30 ook niet echt veel reden meer om door te spelen. 95% van zijn dorpen zaten toen zonder geloof, zonder muur en zonder troepen. Al had ik idd wel iets meer tegenstand verwacht dan wat we nu kregen. Ons aanvalsplan op Arthos zag er strak uit en hij kon onmogelijk weten wat fakes waren en wat vegen waren, maar zelfs dan zou je nog je kerken kunnen beschermen bijvoorbeeld. Gek genoeg is hij wel gewoon online geweest, want zijn mass recruit loopt nog steeds, en een wachtlijst van plusminus 100 uur lijkt me sterk gezien hij niet tot nauwelijks farmt.

Dusja, ik weet niet wat ik ervan moet denken... Het is leuk voor de stats en goed dat we op het account jullie zo'n flinke klap ermee kunnen geven, maar een gevecht had ook leuk geweest.



Me issa spy. :$

Als je dit meent wil ik wel de vv doen voor je toekomstige tegenstander?:rolleyes::rolleyes::p
 
Bovenaan