Sweet & S.Inc vs. I.C.E.

DeletedUser

Guest
Beste W21 spelers, mods en andere gegadigden,


Door middel van dit topic willen we, de leiding van Sweet en S.Inc, jullie ervan op de hoogte stellen dat zojuist de eerste grote oorlog van W21 is uitgebroken: S.Inc + Sweet trekken samen ten strijde tegen de nummer 1 stam I.C.E. De allereerste oorlog van W21 is helaas niet gelukt omdat Auch! ons voor was, maar gezien dat nu niet bepaald een 'grote oorlog' te noemen is, hebben we toch nog een primeurtje! :D


Allereerst de statistieken:
Nu wordt er natuurlijk van mij verwacht dat ik zo'n mooi plaatje ga maken van de profielen met de stammen en beide partijen, en met allemaal gave special effects er "vs." tussen zet en al die ongein. Wel, zover reikt mijn kennis van Photoshop niet, dus ik zal hier mijn paintskills aan jullie demonstreren:

63935830.jpg

###############################Und
sweetk.jpg

############################ VS.
icetl.jpg




Dan, de aanleiding
Wacht even hoor, ik ben nog effetjes van de kaart door mijn kunstwerk van hierboven..

Zo, waar was ik ook alweer? Ajah de aanleiding. Jah, dat is nu eigenlijk wel het mooie, die is er eigenlijk niet. Althans, niet van onze kant uit. Beide partijen gingen eigenlijk op een neutrale manier met elkaar om, zonder conflicten te hebben. Echter: De ligging van de stammen leert ons dat I.C.E gewoon in de weg ligt, en dat een strijd tussen deze drie partijen onvermijdelijk zou zijn. Dit is ook te zien in het kopje hieronder, waar u een zelfgemaakt (lees: zelf ingevoerd op twstats) kaartje kunt bekijken van de liggingen tussen beide stammen.
Enige wat ik hierover kan zeggen is dat je in mijn optiek beter zelf het initiatief nemen dan de oorlog naar je toe laten komen. Wij zijn er in ieder geval helemaal klaar voor, ik hoop voor I.C.E dat zij dat ook zijn.


De ligging
Hij was al even aangekondigd, het zelfgemaakte kaartje, maar hier issie dan: De ligging.
Lekker dicht op elkaar, met veel raakvlakken voor elk van de drie stammen. Kan een lekker potje knokken worden als I.C.E zich onder de aanvallen die we gelanceerd hebben uit weet te deffen en een counter op poten kan zetten.


sweetsincvsice.png



Tot slot
Ik wilde nog even afsluiten met de oorlogsverklaring die zojuist naar I.C.E verstuurd is:



Let it be Sweet and Sexy !!

Met vriendelijke groet,
Bisdejugend, De Professor & The Secret Reunion
Leiding Sweet & S.Inc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol de nummers 1 en 2 tegen een lager gerankte stam zul je bedoelen. Tjonge wat een helden.
Waarom niet eerder toen we inderdaad nr 1 stonden?
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk,hier heb ik op gewacht!!

Succes sinc en sweet,het is jullie geraden te winnen :)

Ook aan ice geraden te winnen,beiden succes ^^ :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is natuurlijk niet helemaal up-to-date aangezien zowel Smoetiefroetie en Unforgotton vandaag zijn overgestapt van I.C.E. naar S.Inc.
 

DeletedUser

Guest
Wat is de reden van overstap?

Of word dit tussen de muren van de stammen gehouden?
:)
 

DeletedUser37136

Guest
Lol de nummers 1 en 2 tegen een lager gerankte stam zul je bedoelen. Tjonge wat een helden.
Waarom niet eerder toen we inderdaad nr 1 stonden?
Kunnen wij het helpen dat spelers binnen I.C.E niet tevreden zijn over de gang van zaken? ;)
Zijn trouwens niet de enige twee die gesolliciteerd hebben, niet gedacht dat het zo snel zou gaan.


Veel succes overigens aan alle partijen, voor ons S.Inc een kans om onszelf te bewijzen.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, succes allemaal! Ik zal de loop van de oorlog goed in de gate houden :D
 

DeletedUser

Guest
Haha, typisch, oorlog begint met recruten i.p.v. aanvallen.
Die zullen wel minder in de weg gelegen hebben neem ik aan :p
 

DeletedUser

Guest
Succes ijskoude leden.
Maar niet teveel zonnen de komende week :D
 

DeletedUser

Guest
Kunnen wij het helpen dat spelers binnen I.C.E niet tevreden zijn over de gang van zaken? ;)
Zijn trouwens niet de enige twee die gesolliciteerd hebben, niet gedacht dat het zo snel zou gaan.


Veel succes overigens aan alle partijen, voor ons S.Inc een kans om onszelf te bewijzen.

ben wel benieuwd wie die ander(en) is(zijn) die gesolliciteerd hebben.

En als S.Inc een kans om zich te bewijzen wil hebben heb je natuurlijk wel de hulp van sweet nodig, anders wordt het niks natuurlijk:)
 

DeletedUser

Guest
Schattig hoe ICE zich nu gelijk al de underdog positie in probeert te werken...terwijl me toch een leuk TWw artikeltje heugt.....:):)
 

DeletedUser

Guest
Lol Ik geloof dat ik anders de enige ben die hier schrijft, En ik schrijf op persoonlijke titel.
 

DeletedUser5071

Guest
Doe het goed allemaal!
Ik zal duimen!

(S.T.Inc, ik steun nog steeds jullie hoor :p)
 
Bovenaan