Sweet & S.Inc vs. I.C.E.

DeletedUser47506

Guest
Heb je die Ontzettende goede strategische sterke mooie super toffe berichtjes van die ow zo goede the secret reunion al gezien dan?

Die speler kan gewoon half gevulde dorpen aan het front vinden:eek:
 

DeletedUser40375

Guest
Heb je die Ontzettende goede strategische sterke mooie super toffe berichtjes van die ow zo goede the secret reunion al gezien dan?

Die speler kan gewoon half gevulde dorpen aan het front vinden:eek:

wow... niet normaal, dat wil ik ook kunnen!!! ik ben helaas nie zo goed..
 

DeletedUser47506

Guest
Ik vind nooit half gevulde dorpen, bij mij zijn ze al leeg:(

En als mijn edel mannetje met 100 speer komt is ineens alles dood, ik sta voor een raadsel:(
 

DeletedUser40375

Guest
Ik vind nooit half gevulde dorpen, bij mij zijn ze al leeg:(

En als mijn edel mannetje met 100 speer komt is ineens alles dood, ik sta voor een raadsel:(

hmm ik stuur altijd een edelman alleen heb niet eens 100 speer om er bij te doen...
 

DeletedUser47506

Guest
Hey, ben jij niet miss die ene kerel?

Kreeg gister plots allemaal aanvallen, had al op delete gedrukt maar het was gelukkig maar speer:)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind nooit half gevulde dorpen, bij mij zijn ze al leeg:(

En als mijn edel mannetje met 100 speer komt is ineens alles dood, ik sta voor een raadsel:(

Haha,humor .
Altijd leuk,humor maken tussendoor ^^ :D
 

DeletedUser

Guest
Jij bijvoorbeeld hebt het en ik niet.

Ik ben niet perfect, durf ik te zeggen. Dat is meer Detlef zijn narcistische gedrag.
emoticon-00147-emo.png
 

DeletedUser

Guest
Zo belanden we na een 3tal pagina's weer in de speeltuin. Wat water bij de aarde en gaan met die banaan ;)

*zet een teleurgesteld gezicht op*
 

DeletedUser

Guest
Het gaat wel lekker hier :p


Stats vd laatste 48u:

Totale overnames:

S.Inc + Sweet: 34
I.C.E: 2
Verschil: 32

chart
 

DeletedUser

Guest
@Tijgetje: Ik duid er enkel op hoe ze bezig zijn, kan mij een zorg wezen dat ik iets bijbreng in het verhaal. Er zit echter wel een boodschap in maar daar is het te laat voor ;)

Ik heb blijkbaar de humor niet in jouw ogen :(
 
Bovenaan