Sweet & S.Inc vs. I.C.E.

DeletedUser38776

Guest
Er waren gelet op de ligging 3 van de drie stammen in kwestie 3 opties die konden gebeuren:
- S.Inc en Sweet gaan strijden tegen I.C.E
- S.Inc en I.C.E gaan strijden tegen Sweet
- Sweet en I.C.E gaan strijden tegen S.Inc​


Dit heb ik ook aangegeven binnen de stam, met daarin de vraag hoe iedereen tegenover deze situatie stond. Daaruit is gekomen dat we optie drie koste wat het kost wilden vermijden, omdat we onszelf daar nog niet sterk genoeg voor achtten. Betekend dat we zelf het heft in handen moesten nemen, en zelf naar het gevecht toe moesten stappen. Gelet op de ligging hebben we gekozen om Sweet te benaderen, eerst door de toen huidige leider Dr.Love, later door mijzelf toen ik de leiding over S.Inc overnam. En we hebben goed gekozen merk ik, het loopt lekker tussen Sweet en S.Inc. :)

Dat dit niet gelukkig voor I.C.E uitpakt is niet ons pakkie 'an, zij hadden de situatie ook in kunnen schatten en contact met een van ons kunnen zoeken. Niet gebeurd, zitten op de blaren.

Uiteindelijk werd er gepraat, wij werden lichtjes met spelden bestookt door I.C.E, dus wij waren bezig met een aanval, maar omdat niet iedereen van ons ertegenaan kon kletsen werd er nog even mee afgewacht en toen zei S.Inc Psssst....Sweet ook troepen over??? Ten strijde trekken???? En toen was het dit verhaal tot nu toe ^^

Verder @ deathz jij zegt dingen van laag die aanval en wij moesten het alleen doen. Maar beter een goede buur als een verre vriend???!!!
 

DeletedUser37136

Guest
Er is weer een offensiefje aan de gang: WildCard en TSR vs. Destroying.
Gister zijn de aanvallen de deur uit gegaan, vandaag aankomst.

Stand qua verslagen eenheden: (attk vs. def)
129.600 + 192.347 vs. 325.035

Stand qua dorpen:
1 (+ 1x ts blijven hangen :() + 1 vs. 0



To be continued... :)
 

DeletedUser57917

Guest
Er is weer een offensiefje aan de gang: WildCard en TSR vs. Destroying.
Gister zijn de aanvallen de deur uit gegaan, vandaag aankomst.

Stand qua verslagen eenheden: (attk vs. def)
129.600 + 192.347 vs. 325.035

Stand qua dorpen:
1 (+ 1x ts blijven hangen :() + 1 vs. 0



To be continued... :)

leukleukleuk eindelijk wat incomings deze wereld yeah! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Adelslachter (Brons - Level 2)
Je hebt al 100 edelmannen verslagen!
Volgende level: Versla 350 edelmannen!

Mede dankzij I.C.E., u wordt bedankt :)
 

DeletedUser

Guest
Bovendien heb ik het dorpje al terug, heb ik ruim 400.000 troepen verslagen en een stuk of 50 edels erbij gedoodt (is dat met een t?)..dus ze zullen wel twee keer nadenken voordat ze feest gaan vieren op het AF over 1 ""gewonnen"" dorpje :D


Speler Veroverde dorpen Verloren dorpen Verschil Verslagen tegenstanders als aanvaller Verslagen tegenstanders als verdediger
Cornelis Rex 0 0 0 204.434 436.765

Binnenkort maar eens serieus terug gaan aanvallen, want dit kan natuurlijk niet onbestraft blijven :)

En btw: thx voor het compliment :)

Gedood

Dat mag je best zeggen hoor Rex je hoeft niet zo bescheiden te zijn ;)

Klopt, D. is normaal enorm bescheiden :eek::eek::eek: :D
 

DeletedUser56666

Guest
Zijde 1:
Stammen: Sweet, S.Inc
Zijde 2:
Stammen: I.C.E
Spelers: arthos, twistijdrovend

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 206
Kant 2: 7
Verschil: 199

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,694,208
Kant 2: 54,874
Verschil: 1,639,334

chart


Zo iets ;)
 

DeletedUser52173

Guest
Zijde 1:
Stammen: Sweet, S.Inc
Zijde 2:
Stammen: I.C.E
Spelers: arthos, twistijdrovend

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 206
Kant 2: 7
Verschil: 199

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,694,208
Kant 2: 54,874
Verschil: 1,639,334

chart


Zo iets ;)

Die klopt niet helemaal, aangezien de oorlog niet al sinds het begin van de wereld bezig is.
niet dat het veel verschil maakt, we worden keihard geownd
 

DeletedUser56666

Guest
Die klopt niet helemaal, aangezien de oorlog niet al sinds het begin van de wereld bezig is.
niet dat het veel verschil maakt, we worden keihard geownd

Dat zou misschien een dorp of 20 minder zijn bij de stats voor S.Inc + Sweet ;)
And, 'Baby you're right' :p
 

DeletedUser23235

Guest
S.Inc vs I.C.E. = 44-0, volgens oorlogsstatistieken.

Klinkt indrukwekkend, maar had toch wat meer van de S. Inc kant verwacht.
Onze kant heeft misschien niks van jullie veroverd, wat natuurlijk belachelijk is.

Ik zie S. Inc nu echter een beetje stilvallen, er zijn meerdere leden die volgens mij niet echt veel zin hebben in W21 of gewoon de tijd er niet voor hebben als ik naar de groei van de leden kijk.

Met de delete van Xarrontas gaan er ook heel wat dorpen en troepen verloren, op Qwarji Muchepo en Monsigneur wordt blijkbaar ook niet/amper gespeeld wat ook weer 2 accounts van een miljoen zijn, daarnaast vind ik de groei van The Secret Reunion ook niet erg groot, maar dat valt wel op te lossen lijkt me.

Natuurlijk, er zijn ook leden zoals bijv. jij, Aegon, Dr. Love & The Fossil die wel hard aan de weg timmeren, maar er viel meer uit te halen dan er gedaan is denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Klinkt indrukwekkend, maar had toch wat meer van de S. Inc kant verwacht.
Onze kant heeft misschien niks van jullie veroverd, wat natuurlijk belachelijk is.

Ik zie S. Inc nu echter een beetje stilvallen, er zijn meerdere leden die volgens mij niet echt veel zin hebben in W21 of gewoon de tijd er niet voor hebben als ik naar de groei van de leden kijk.

Met de delete van Xarrontas gaan er ook heel wat dorpen en troepen verloren, op Qwarji Muchepo en Monsigneur wordt blijkbaar ook niet/amper gespeeld wat ook weer 2 accounts van een miljoen zijn, daarnaast vind ik de groei van The Secret Revolution ook niet erg groot, maar dat valt wel op te lossen lijkt me.

Natuurlijk, er zijn ook leden zoals bijv. jij, Aegon, Dr. Love & The Fossil die wel hard aan de weg timmeren, maar er viel meer uit te halen dan er gedaan is denk ik.

Qwarji en Monsigneur zijn beiden actief nog hoor ;) Xarrontas is dan weer een ander verhaal...
 

DeletedUser23235

Guest
Qwarji en Monsigneur zijn beiden actief nog hoor ;) Xarrontas is dan weer een ander verhaal...

Qwarji groeit al 2 dagen niet, Monsigneur eenzelfde.
Ik weet van Qwarji dat het account nog bespeeld wordt, maar ik heb het idee dat ze daar niet al te actief bezig zijn.
Monsigneur ken ik verder niet, ik zag gewoon dat ie 2 dagen al 0 punten groeit op TWstats, dus gebruikte hem als voorbeeld.

Stel dat heel de stam actief met de oorlog bezig zou zijn, dan zouden jullie ons op de spelers die (nog) geen front met jullie hebben (zoals ik haha) al weggespeeld kunnen hebben denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Met de delete van Xarrontas gaan er ook heel wat dorpen en troepen verloren, op Qwarji Muchepo en Monsigneur wordt blijkbaar ook niet/amper gespeeld wat ook weer 2 accounts van een miljoen zijn, daarnaast vind ik de groei van The Secret Revolution ook niet erg groot, maar dat valt wel op te lossen lijkt me.

Natuurlijk, er zijn ook leden zoals bijv. jij, Aegon, Dr. Love & The Fossil die wel hard aan de weg timmeren, maar er viel meer uit te halen dan er gedaan is denk ik.

The Secret Reunion :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hoe staat het met deze oorlog atm?

Btw misschien is dit leuk:

065 The Fossil vandaag om 15:36:38:833 uur 3:22:02
052 The Fossil vandaag om 16:03:21:878 uur 3:48:45
 
Bovenaan