Sweet & S.Inc vs. I.C.E.

DeletedUser56017

Guest
triest als je ziet hoe ze snel elkaar gaan opzoeken
omdat ICE groter was dan zei,

slim gespeeld, maar beetje lafjes
nu stoer doen,

nu zei sterker zijn. als er een paar spelers overstappen,
wat trouwens ook verraad is.

mijn mening : laag

Als een stam groter dan je wordt is het normaal dat je in de aanval trekt, zo zie je direct wie hier de baas is, duidelijk Sweet.

En dat spelers overstappen vind ik eerder verraad naar de spelers zelve toe! ;)
 

DeletedUser57858

Guest
Als een stam groter dan je wordt is het normaal dat je in de aanval trekt, zo zie je direct wie hier de baas is, duidelijk Sweet.

En dat spelers overstappen vind ik eerder verraad naar de spelers zelve toe! ;)


als sweet echt de baas was, hadden ze het zelf wel afgehandeld ;)
en over dat verraad heb ik het ook over de spelers hoor ;)
 

DeletedUser56017

Guest
als sweet echt de baas was, hadden ze het zelf wel afgehandeld ;)
en over dat verraad heb ik het ook over de spelers hoor ;)

Dit doen ze toch duidelijk?

Waarom huil je nu? I.C.E moet maar iets ondernemen tegen Sweet, plaats van te slapen aan de overkant! ;)
 

DeletedUser

Guest
triest als je ziet hoe ze snel elkaar gaan opzoeken
omdat ICE groter was dan zei,

slim gespeeld, maar beetje lafjes
nu stoer doen,

nu zei sterker zijn. als er een paar spelers overstappen,
wat trouwens ook verraad is.

mijn mening : laag

jij weet duidelijk niet wat verraad is.
We wisten niks van de aanval af toen we gingen overstappen.
Daarnaast hebben wij nog geen 1 clear naar de ICE kant gestuurt.
Dus je moet niet gaan posten als je niet veel weet;)
 

DeletedUser57819

Guest
triest als je ziet hoe ze snel elkaar gaan opzoeken
omdat ICE groter was dan zei,

slim gespeeld, maar beetje lafjes
nu stoer doen,

nu zei sterker zijn. als er een paar spelers overstappen,
wat trouwens ook verraad is.

mijn mening : laag

Triest dat ze elkaar opzoeken? Dat is net tactiek meneertje Death... en tevens was een confrontatie tussen deze 2 stammen niet te vermijden in de toekomst, dat jullie er echter zo slecht op waren voorbereid zegt meer over jullie dan over ons, aangezien jullie dit al mijlenver hadden kunnen zien aankomen. Omdat I.C.E. groter was dan zij is ook kletskoek, nogmaals zoals ik net al zei: een confrontatie was niet te vermijden, dit heeft niks te maken met dat I.C.E. eerste stond, dat was enkel een meevaller. :D

En ja, dat geeft nogmaals aan wat voor een geheel I.C.E. is/was (niet dus).
 

DeletedUser57858

Guest
Triest dat ze elkaar opzoeken? Dat is net tactiek meneertje Death... en tevens was een confrontatie tussen deze 2 stammen niet te vermijden in de toekomst, dat jullie er echter zo slecht op waren voorbereid zegt meer over jullie dan over ons, aangezien jullie dit al mijlenver hadden kunnen zien aankomen. Omdat I.C.E. groter was dan zij is ook kletskoek, nogmaals zoals ik net al zei: een confrontatie was niet te vermijden, dit heeft niks te maken met dat I.C.E. eerste stond, dat was enkel een meevaller. :D

En ja, dat geeft nogmaals aan wat voor een geheel I.C.E. is/was (niet dus).

hoezo jullie?
ik kom niet uit I.C.E hoor ;)
 

DeletedUser37136

Guest
Er waren gelet op de ligging 3 van de drie stammen in kwestie 3 opties die konden gebeuren:
- S.Inc en Sweet gaan strijden tegen I.C.E
- S.Inc en I.C.E gaan strijden tegen Sweet
- Sweet en I.C.E gaan strijden tegen S.Inc​


Dit heb ik ook aangegeven binnen de stam, met daarin de vraag hoe iedereen tegenover deze situatie stond. Daaruit is gekomen dat we optie drie koste wat het kost wilden vermijden, omdat we onszelf daar nog niet sterk genoeg voor achtten. Betekend dat we zelf het heft in handen moesten nemen, en zelf naar het gevecht toe moesten stappen. Gelet op de ligging hebben we gekozen om Sweet te benaderen, eerst door de toen huidige leider Dr.Love, later door mijzelf toen ik de leiding over S.Inc overnam. En we hebben goed gekozen merk ik, het loopt lekker tussen Sweet en S.Inc. :)

Dat dit niet gelukkig voor I.C.E uitpakt is niet ons pakkie 'an, zij hadden de situatie ook in kunnen schatten en contact met een van ons kunnen zoeken. Niet gebeurd, zitten op de blaren.
 

DeletedUser

Guest
Er waren gelet op de ligging 3 van de drie stammen in kwestie 3 opties die konden gebeuren:
- S.Inc en Sweet gaan strijden tegen I.C.E
- S.Inc en I.C.E gaan strijden tegen Sweet
- Sweet en I.C.E gaan strijden tegen S.Inc​


Dit heb ik ook aangegeven binnen de stam, met daarin de vraag hoe iedereen tegenover deze situatie stond. Daaruit is gekomen dat we optie drie koste wat het kost wilden vermijden, omdat we onszelf daar nog niet sterk genoeg voor achtten. Betekend dat we zelf het heft in handen moesten nemen, en zelf naar het gevecht toe moesten stappen. Gelet op de ligging hebben we gekozen om Sweet te benaderen, eerst door de toen huidige leider Dr.Love, later door mijzelf toen ik de leiding over S.Inc overnam. En we hebben goed gekozen merk ik, het loopt lekker tussen Sweet en S.Inc. :)

Dat dit niet gelukkig voor I.C.E uitpakt is niet ons pakkie 'an, zij hadden de situatie ook in kunnen schatten en contact met een van ons kunnen zoeken. Niet gebeurd, zitten op de blaren.
Strak gespeeld van de S.Inc leiding zeg ik dan :).
 

DeletedUser55810

Guest
Shit, dorpje kwijt aan ICE-B..wat ben ik n00b :D

Als tegenstander van deze Noob word je mentaliteit echt gebroken.
Zelfs als I.C.E. ook maar een keer iets positiefs kan melden op het forum, heeft Rex al een comment geplaatst die toch weer als propaganda voor zijn partij werkt.

Stats?
 

DeletedUser

Guest
Als tegenstander van deze Noob word je mentaliteit echt gebroken.
Zelfs als I.C.E. ook maar een keer iets positiefs kan melden op het forum, heeft Rex al een comment geplaatst die toch weer als propaganda voor zijn partij werkt.

Stats?

Bovendien heb ik het dorpje al terug, heb ik ruim 400.000 troepen verslagen en een stuk of 50 edels erbij gedoodt (is dat met een t?)..dus ze zullen wel twee keer nadenken voordat ze feest gaan vieren op het AF over 1 ""gewonnen"" dorpje :D


Speler Veroverde dorpen Verloren dorpen Verschil Verslagen tegenstanders als aanvaller Verslagen tegenstanders als verdediger
Cornelis Rex 0 0 0 204.434 436.765

Binnenkort maar eens serieus terug gaan aanvallen, want dit kan natuurlijk niet onbestraft blijven :)

En btw: thx voor het compliment :)
 

DeletedUser37136

Guest
Bovendien heb ik het dorpje al terug, heb ik ruim 400.000 troepen verslagen en een stuk of 50 edels erbij gedoodt (is dat met een t?)..dus ze zullen wel twee keer nadenken voordat ze feest gaan vieren op het AF over 1 ""gewonnen"" dorpje :D


Speler Veroverde dorpen Verloren dorpen Verschil Verslagen tegenstanders als aanvaller Verslagen tegenstanders als verdediger
Cornelis Rex 0 0 0 204.434 436.765

Binnenkort maar eens serieus terug gaan aanvallen, want dit kan natuurlijk niet onbestraft blijven :)

En btw: thx voor het compliment :)
Jij bent zoooooo gevaarlijk! :D
 

DeletedUser

Guest
Dat mag je best zeggen hoor Rex je hoeft niet zo bescheiden te zijn ;)
 
Bovenaan