Sweet 16 VS Classy ODA

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22224

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Sorry hoor, maar die 2 waren beiden weg met familie :mad:
Als dont ask me weer terug is en vollop bezig is, gaat het niet meer zo makkelijk, hetzelfde geldt voor portugeesken.

Maar dan waren het geen inactieve spelers.... en maakte het jullie nog wel uit dat zij dorpen verloren.

Maar goed ik hoop dat je gelijk bent. Ik wil eigenlijk wel een leuke oorlog zien.
 

DeletedUser

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Maar dan waren het geen inactieve spelers.... en maakte het jullie nog wel uit dat zij dorpen verloren.

Maar goed ik hoop dat je gelijk bent. Ik wil eigenlijk wel een leuke oorlog zien.

Ik hoop voor julie dat jullie even goed zijn als Gotter...
 

DeletedUser

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Met kerstmis kan het misschien wel zijn dat je inactief bent. ;)
 

DeletedUser15951

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Sorry hoor, maar die 2 waren beiden weg met familie :mad:
Als dont ask me weer terug is en vollop bezig is, gaat het niet meer zo makkelijk, hetzelfde geldt voor portugeesken.

En jullie vinden voor 1 week (in de vakantie dan nog) eens geen vv's, succes met de oorlog :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

En jullie vinden voor 1 week (in de vakantie dan nog) eens geen vv's, succes met de oorlog :eek:

Ze kunnen ook gewoon inactief geworden zijn zonder dat ze het gezegd hebben.
I don't know :p
 

DeletedUser58625

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Het is kerst geweest, komop zeg, niet idereen is een no-lifer



Sorry hoor, maar die 2 waren beiden weg met familie :mad:
Als dont ask me weer terug is en vollop bezig is, gaat het niet meer zo makkelijk, hetzelfde geldt voor portugeesken.

Dit is dus het niveau van Classy...
Als ze een dorp verliezen zijn wij allemaal No-livers.

Ga gwn weg, noobs...
 

DeletedUser22224

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Daar moet echt iedereen ff mee kappen. Het is echt gewoon een heel zwak excuus. Je bent geen no-liver omdat je beter speelt als iemand anders.

Is gewoon heel zwak.
 

DeletedUser

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Het is kerst geweest, komop zeg, niet idereen is een no-lifer

ja... met een aanvalsstop die door heel wat mensen als zéér lang werd aanzien. Ik heb er zelf ook van genoten hoor, van de kerst. Geen gefarm, lekker gezellig met de famillie. Maar de 27ste was dat toch echt al voorbij :confused:
 

DeletedUser61802

Guest
AW: Re: Sweet 16 VS Classy

Dit is dus het niveau van Classy...
Als ze een dorp verliezen zijn wij allemaal No-livers.

Ga gwn weg, noobs...

Dat is jou taak samen met Sweet! om dat te gaan doen;)


de dorpen die classy zijn verloren, zijn allemaal van leden die niet online waren tijdens de aanvallen, waardoor de rest geen weerstand kon bieden.

Dont ask me, staat vandaag Rood.
Na het verlies van 2 dorpen is hij niet meer online gekomen.
Hierbij is die ook gekickt uit Classy.
Zeer zielig om direct te stoppen wanneer het even niet mee zit.
 

DeletedUser

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Hmm als ik aanvallen krijg zal ik ook niet meer online komen. kunnen we lekker zeggen dat er niemand was :D
 

DeletedUser61802

Guest
AW: Re: Sweet 16 VS Classy

Hmm als ik aanvallen krijg zal ik ook niet meer online komen. kunnen we lekker zeggen dat er niemand was :D

Tja Rood zegt al genoeg.
Bewijzen kun je krijgen maar dat moet er een tijdelijke stamhop plaatsvinden en een tijdelijke extra leider bij classy zodat jij dat kunt bekijken:D
 

DeletedUser15951

Guest
Re: AW: Re: Sweet 16 VS Classy

Tja Rood zegt al genoeg.
Bewijzen kun je krijgen maar dat moet er een tijdelijke stamhop plaatsvinden en een tijdelijke extra leider bij classy zodat jij dat kunt bekijken:D

Na de aanvalsstop heeft hij nog een frontdorp gestackt, die bewijzen wil ik dus wel eens zien...
 

DeletedUser61802

Guest
AW: Re: AW: Re: Sweet 16 VS Classy

na de aanvalsstop is hij niet meer online geweest;)
dus dat is onmogelijk,

zal even kijken naar bewijzen hoe ik dat kan publiceren
 

DeletedUser15951

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Geef even je vv, makkelijkste oplossing :)
 

DeletedUser22224

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Hij kan door stamgenoten gestacked zijn.

Maar voor een rood bolletje moet je een week niet actief zijn. Dus dan zou hij voor de aanvallen op zijn dorp al gestopt zijn.... sure?!?!?

Als je nu simpel een speler aan het dumpen bent omdat je denkt dat dat beter voor de stats is, heb je zojuist de oorlog verloren. Je kan beter op zijn terrein verdedigen dan dat ze straks bij jou voor de deur staan.
 

DeletedUser

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Stop nu maar met over hem te praten...Hij zit niet meer in Classy dus hij is het topic niet meer waardig ;)
 

DeletedUser22224

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Stop nu maar met over hem te praten...Hij zit niet meer in Classy dus hij is het topic niet meer waardig ;)

Lekker makkelijk :p

Sweet! zal echt wel door gaan met het pakken van zijn dorpen aangezien hij toch geen weerstand meer zal bieden. Betekend alleen maar dat ze meer plekken tegen jullie front aan nemen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Lekker makkelijk :p

Sweet! zal echt wel door gaan met het pakken van zijn dorpen aangezien hij toch geen weerstand meer zal bieden. Betekend alleen maar dat ze meer plekken tegen jullie front aan nemen.

Jullie front:confused::confused: ik zit niet in Classy, ook niet in Sweet ;) Discussier alleen graag :D
 

DeletedUser58625

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Nee, hij stackte zelf, want het dorp dat .Ourway overnam daar stonden 4k/4k in zijn 005
Dus hij stackte zelf zijn 005 toen die onder aanval lag, rood is dus bullshit. Aangezien onze 1e aanvallen pas liepen op 22 december waarbij DKP 2 dorpen pakte op portugeesken.
Dus geen reden voor dont ask me om niet meer in te loggen vanaf 20/12
 

DeletedUser

Guest
Re: Sweet 16 VS Classy

Hij heeft het blijkbaar toch niet ingelogd :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan