SWARM vs OTS&ATS

DeletedUser61692

Guest

dan moeten je kata's wel heel ver gaan lopen hahaha

Bwa het waren onafhankelijk voorbeelden hé :p

Maar zo ver liggen ze echt niet van elkaar. Enkel is het van Bush een pak beter verborgen gebleven.

Maar als je dan toch hetzelfde kaliber wil: Maõ en Stalin enzo... Het zijn altijd klotemensen met veel te veel macht. (Bush staat daardoor er ook in xD)

sommige mensen hebben een dictatortje nodig joh...

de voorbeelden die je noemt zijn te ver gegaan inderdaad, maar in sommige landen word het een ramp als ze daar geen sterke leider hebben...
 

DeletedUser

Guest
sommige mensen hebben een dictatortje nodig joh...

de voorbeelden die je noemt zijn te ver gegaan inderdaad, maar in sommige landen word het een ramp als ze daar geen sterke leider hebben...

Geef een voorbeeld van een goedgaande dictatuur, dan kunnen we dit bediscussiëren. Zolang je geen voorbeeld hebt kan ik ook niet discussiëren en geldt mijn standpunt :p
 

DeletedUser61692

Guest
Geef een voorbeeld van een goedgaande dictatuur, dan kunnen we dit bediscussiëren. Zolang je geen voorbeeld hebt kan ik ook niet discussiëren en geldt mijn standpunt :p

saoudi arabie vind ik wel een mooi voorbeeldje,

ze noemen het geen dicatuur omdat het westen er ook wel redelijk profijt van heeft.

maar in principe is die koning daar de dictator... en als die weg valt, krijg je effecten als in buurland egypte, iedereen is blij dat de dictator weg is, maar dan komen ze er achter dat er geen leiding is en word het een tringzooi...

nog steeds heb je daar dagelijks rellen ondanks dat ze van mubarak af zijn...
 

DeletedUser

Guest
saoudi arabie vind ik wel een mooi voorbeeldje,

ze noemen het geen dicatuur omdat het westen er ook wel redelijk profijt van heeft.

maar in principe is die koning daar de dictator... en als die weg valt, krijg je effecten als in buurland egypte, iedereen is blij dat de dictator weg is, maar dan komen ze er achter dat er geen leiding is en word het een tringzooi...

nog steeds heb je daar dagelijks rellen ondanks dat ze van mubarak af zijn...

wat dacht je dan.., en een zooitje was het daar altijd al...;p
 

DeletedUser5341

Guest
wat dacht je dan.., en een zooitje was het daar altijd al...;p

Ik weet nog wel waar het een zooi is. De stam die momenteel word weggevaagd door Tanken :)
Ga zo door met de Katta's OTS. Ooit zal ik weer respect voor jullie speelwijze hebben.
 

DeletedUser62448

Guest
Ik weet nog wel waar het een zooi is. De stam die momenteel word weggevaagd door Tanken :)
Ga zo door met de Katta's OTS. Ooit zal ik weer respect voor jullie speelwijze hebben.

weggevaagt door Tanken? -hgk- edeld nog altijd meer dorpen van Tanken dan Andersom:p
 

DeletedUser35742

Guest
Ik weet nog wel waar het een zooi is. De stam die momenteel word weggevaagd door Tanken :)
Ga zo door met de Katta's OTS. Ooit zal ik weer respect voor jullie speelwijze hebben.

Je realiseert je dat het 245-45 staat voor HGK, en 23-5 oid in de laatste week? Wie word er momenteel weg gevaagd man? Doen jullie dat allemaal ofzo? Onwaarheden verkopen als waarheid? Rare manier van propaganda voeren:eek:
 

DeletedUser65242

Guest
Zozo, begrijpend lezen is lastig hoor binnen HGK, hij heeft het toch duidelijk over OTS en niet over HGK :rolleyes:
 

DeletedUser35742

Guest
Waarom quote je praktisch hetzelfde 8 keer? Ja, we dachten dat hij het over ons ipv OTS had. Happens.
 

DeletedUser

Guest
Wij voelen ons ook wel eens aangesproken ... :D
Wij zijn nou eenmaal de stam op de voorgrond :p
 

DeletedUser

Guest
Waarom quote je praktisch hetzelfde 8 keer? Ja, we dachten dat hij het over ons ipv OTS had. Happens.

Dat je iemand afblaft.
Terwijl je zelf niet eens kan lezen?
En dat geld voor 3 van je stamgenoten.
Sorry maar je moet eens achter je oren gaan krabben waar je mee bezig bent?

Er staat duidelijk OTS, maar jullie tunnelvisie heah:D
 

DeletedUser35742

Guest
Dat je iemand afblaft.
Terwijl je zelf niet eens kan lezen?
En dat geld voor 3 van je stamgenoten.
Sorry maar je moet eens achter je oren gaan krabben waar je mee bezig bent?

Er staat duidelijk OTS, maar jullie tunnelvisie heah:D

Nee hoor, gewoon een simpele kwestie van te snel gelezen hebben. Heeft niets te maken met niet kunnen lezen of anderen afblaffen (wij noemen mensen tenslotte ook geen retards, jij wel). Het is ook een zo irrelevant iets dat het maar al te typerend is dat je daar over door wilt jengelen. Jullie kunnen niet IG winnen, dus dan maar een scheldkanonnade proberen op het AF toch?;) Daar kijken we gelukkig wel dwars doorheen.
 

DeletedUser62448

Guest
Dat je iemand afblaft.
Terwijl je zelf niet eens kan lezen?
En dat geld voor 3 van je stamgenoten.
Sorry maar je moet eens achter je oren gaan krabben waar je mee bezig bent?

Er staat duidelijk OTS, maar jullie tunnelvisie heah:D

Je zou denken dat men dat van mij onderhand wel gewent zou zijn:p
 
Bovenaan