SWARM vs OTS&ATS

DeletedUser

Guest
Op 29 juli verklaarden OTS en ATS om 14.18 uur de oorlog aan SWARM. Omdat bij een oorlog toch wat propaganda hoort open ik deze lijn.

Het moet gezegd zijn dat SWARM op de 5de plaats staat met nog geen 14 mil punten en OTS op 2 & ATS op 8 hebben samen 48.5 mil punten dus 3.5 keer meer punten. SWARM is een projectje van mij waarbij ik een groep spelers die het spel niet zo goed kenden verzameld heb om dit spel te leren zoals je het best speelt. Ik wou er de beste noobstam van w24 van maken. Dus heel eerlijk maken we weinig kans om dit te halen, een noobstammetje die toch van plaats 12 naar plaats 5 geraakt is met op een paar spelers na allemaal zeer onervaren tegen een stam van prospelers die tegen SWARM gaan om zo naar de eerste plaats te trekken, ervaren spelers die samen bijna 4 keer zoveel dorpen hebben, met een gemiddelde accountgrootte die 3 keer groter is dan de stam die ze de oorlog verklaren.

Laat ons zeggen dat er niets leuker is dan vechten tegen de bierkaai en dat dit de beste leerschool is.

Dit wordt dus het verhaal van de ondergang van SWARM.

Net voor de oorlogsverklaring vonden OTS en ATS het nodig om even te testen of het wel opportuun is om een oorlog met onze noobstam aan te gaan. Zorgvuldig werden de targets die aan het front liggen en weinig beweging in de stats vertoonden uitgekozen voor een mass. 2 account die al een tijdje onder vv stonden en waarbij deed vermoeden dat de eigenaars in kwestie op reis waren. Zo konden de beide stammen met wat meer zelfvertrouwen beginnen aan een oorlog of de oorlogsverklaring laten zitten moest blijken dat hun leden nog geen vv-account van SWARM aankonden.

Immers OTS en ATS stonden al een tijdje op verlies tegen SWARM en dit hebben ze gelukkig kunnen inhalen met deze mass waar duidelijk zeer veel arbeid in gekropen is.

Zijde 1:
Stammen: SWARM
Zijde 2:
Stammen: OTS, ATS

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 337
Kant 2: 861
Verschil: 524

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 23
Kant 2: 27
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,814,161
Kant 2: 5,760,884
Verschil: 3,946,723

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 188,422
Kant 2: 241,929
Verschil: 53,507

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
tja, dat vonden zij blijkbaar nodig om tegen ons te gaan :confused:
 

DeletedUser65376

Guest
Igg succes aan bijde kanten :)

Hoewel Swarm volgens de stats en aangezien jij ze als noob beschrijft vrij kansloos lijkt.
 

DeletedUser

Guest
Het is een uitdaging maar volgens de stats zijn we redelijk kansloos, dus 'fun it is'

oei, oei :eek:

Er is al een nieuwe ontwikkeling, ATS ziet de beslissing van hun hoofdstam niet zo zitten
29.07. 19:59 ATS heeft de stam vrede aangeboden. looooooooooooooooooool

SWARM bezit wel genoeg zelfrespect
29.07. 20:03 De stam heeft het vredesaanbod van ATS afgewezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
onze speldenprikjes op bruges deden blijkbaar toch pijn... dat ze sws tijd aan ons besteden :eek:
 

DeletedUser63346

Guest
Succes allemaal, dat de beste mogen winnen.

------------------------
W24, Grotesmurf. [-HGK-]

A world without war will be found in heaven. Or if people would start to accept eachother some more. However, this is said easier than done. Are you ready to make a begin?
 

DeletedUser54745

Guest
Vraag Tanken om hulp die VV't toch noobstammen :D
succes voor beide :D
 

DeletedUser58625

Guest
Succes allemaal, dat de beste mogen winnen.

------------------------
W24, Grotesmurf. [-HGK-]

A world without war will be found in heaven. Or if people would start to accept eachother some more. However, this is said easier than done. Are you ready to make a begin?

Je kan ook een handtekening instellen op het forum he ;)
Gebruikersinstellingen > Wijzig handtekening

Dan hoef je die niet steeds te copy pasten.
 

DeletedUser

Guest
Ik meld mij aan voor vv's van SWARM! :p

Of is het beter omgekeerd. Wij doen de vv's van OTS en tanken van SWARM. Zo kunnen we ook ff relaxed oorlog voeren xD
 

DeletedUser

Guest
Ik besef natuurlijk dat noob meestal als een belediging gebruikt wordt om aan te geven dat iemand zwakke skills bezit maar in het geval van SWARM kun je noob niet als belediging gebruiken omdat 90% van onze stamleden ook wel echt newbe's zijn, spelers die niet veel ervaring hebben in het spel, die alles nog moeten leren. :D
 
Bovenaan