Sure

DeletedUser52559

Guest
Zijde 1:
Stammen:
Spelers: Hezhi, aoisakura
Zijde 2:
Stammen:
Spelers: Nachtwaker

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 235
Kant 2: 1
Verschil: 234

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,793,749
Kant 2: 11,457
Verschil: 2,782,292

chart




Beetje telleurstellend voor een ex-nummer 1 speler van W3.
 

DeletedUser7975

Guest
Ja ik ben helemaal overtuigd van jullie activiteit en jullie goede samenspel. Jullie krijgen een uitnodiging. :D Zulke spelers hebben we nodig, :)
 

DeletedUser7975

Guest
Echt niet, waarom zou ik bij cervix moeten zitten. Grootste huichelaar is daar stamleider. Sorry daar pas ik voor
 

DeletedUser13822

Guest
Echt niet, waarom zou ik bij cervix moeten zitten. Grootste huichelaar is daar stamleider. Sorry daar pas ik voor

Snap het wel, je zit nog in de ontkenningsfase. Hadden de mensen van CdM enzo ook voor ze het licht zagen <3
 

DeletedUser7975

Guest
Ga jij nou maar zeggen tegen spelers dat ze mij moeten blokkeren. Want omdat je bang bent dat ze dingen doorspelen aan mij:eek:
Zijn jullie in dat dorp nog niet bekent met mail, msn, of FB.


simpsondorp heeft jou geblokkeerd. Moet hij doen van de stamleiding. Sjonge wat zielige kleuters zijn jullie toch.
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen:
Spelers: Hezhi, aoisakura
Zijde 2:
Stammen:
Spelers: Nachtwaker

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 235
Kant 2: 1
Verschil: 234

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,793,749
Kant 2: 11,457
Verschil: 2,782,292

chart




Beetje telleurstellend voor een ex-nummer 1 speler van W3.

Prachtig werk, alleen wil ik wel vermelden dat het account niet meer door dezelfde die toen 1ste stond wordt bespeeld.
 

DeletedUser13822

Guest
Ga jij nou maar zeggen tegen spelers dat ze mij moeten blokkeren. Want omdat je bang bent dat ze dingen doorspelen aan mij:eek:
Zijn jullie in dat dorp nog niet bekent met mail, msn, of FB.


simpsondorp heeft jou geblokkeerd. Moet hij doen van de stamleiding. Sjonge wat zielige kleuters zijn jullie toch.

heb niemand die opdracht gegeven sjoe ;) Praatjes en meer praatjes
 

DeletedUser

Guest
Prachtig werk, alleen wil ik wel vermelden dat het account niet meer door dezelfde die toen 1ste stond wordt bespeeld.

Je hebt gelijk, alleen wil ik daarbij wel vermelden dat ik de originele nachtwaker reeds in juni heb gebroken en hij, zoals steeds beweerd, zijn rang langs geen kanten waard was. Hij bood evenveel weerstand als deze speler en waren neo-kev, met zijn voortreffelijke counterwerk en devil (vnl. xinix-nl, met zijn voortreffelijk defwerk) toen niet tussenbeide gekomen, was de speler eind juni kapot.

Denk niet dat het verlies van G** M****** een groots verlies op w3 is. Het was gewoon iets waar zovelen naar snakten en die droom is voor velen eindelijk uitgekomen.
Nu rest ons enkel om het vuile gedachtegoed dat hij ons naliet op te ruimen, zodat deze wereld eindelijk verlost kan zijn van de 12k-gang.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7975

Guest
heb niemand die opdracht gegeven sjoe ;) Praatjes en meer praatjes

Duidelijk genoeg.

Maar goed is zijn keus om het te doen, snap alleen niet dat sommige mensen zich zo laten sturen.



Jaitse

ach dat hoor ik graag,

is effen geleden hé

je hebt waarschijnlijk al doorgehad dat ik je hebt geblokkeerd op tw en msn? ik moest van de leiding :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan