Verdediging SupportCounter

Deleted User - 24028

Guest
Auteur
Warre
Beschrijving
Een beter overzicht van uitstaande OS en mogelijkheden tot gericht terugtrekken van OS.
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Overzichten -> Troepen (Verdediging / Ondersteuning)
Automatisch uitvoeren
ja
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/SupportCounter_206297.js');
Het script is ontwikkelt om op een snelle en duidelijke manier een overzicht weer te geven van de OS die bij jou account staat of net van jou bij iemand anders staat. Buiten het hebben van een overzicht bevat het ook nog verbeterde functies voor het terughalen van OS in andere dorpen.
  • Verdediging pagina: Een overzicht per speler van de troepen die bij jou staan. In de kolom met het zwaard icoontje staat het aantal ondersteuningen dat deze speler bij jou heeft, terwijl in de kolom "Deffs" het omgerekende aantal def dorpen staat dat die speler bij jou heeft staan.
  • Ondersteuning pagina:
    • Bovenste tabel toont per speler de def die jij daar hebt staan met wederom achteraan een kolom "Deffs" voor het aantal def dorpen omgerekend.
    • Daar onder een tabel die per dorp (van de speler waar je OS staat) aangeeft hoe veel def er staat alsook de mogelijkheid bied om vooraan aan te vinken (wanneer je aanvinkt zal alles in de originele tabel onderaan mee aangevinkt worden en kan je meteen terugtrekken)
      • Spelersnaam... Aanvinken = vink alle dorpen van een bepaalde speler aan
      • Vijanden Aanvinken = vink alle vijandige dorpen aan (let op: enkel dorpen van je eigen stam worden niet aangevinkt, dorpen van MB's en eventueel BG's worden mee aangevinkt, altijd controleren dus!)
      • Terugtrekken = zelfde als de terugtrekken knop van TW, staat nu gewoon ook bovenaan zodat je niet helemaal naar beneden moet scrollen
Momenteel wordt de berekening voor "Deffs" gedaan op volgende manier: populatie opgeteld van alle units / 20500 en dan afgerond op 1 na de komma. Alle units worden dus meegenomen, dit wilt ook zeggen dat alle off troepen die ergens als OS staan alsook verkenners mee worden gerekend. Indien de meerderheid hierin liever iets aangepast ziet, let me know.

Overzichten -> Troepen -> Verdediging
Schermafbeelding 2021-05-16 om 14.10.28.png

Overzichten -> Troepen -> Ondersteuning
Schermafbeelding 2021-05-16 om 14.10.49.png

Enjoy!
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
237
Wil niet meer automatisch werken, krijg deze error:

OHO7R6r.png

Handmatig werkt hij wel.
 

Deleted User - 24028

Guest
Wil niet meer automatisch werken, krijg deze error:

OHO7R6r.png

Handmatig werkt hij wel.
Zou je hiervoor even kunnen nagaan welke andere scripts er draaien? Of meer informatie voorzien (de fout meldingen open klikken bv)
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
237
@Warre is het misschien mogelijk om een "sorteer" functie toe te voegen? Nu staat de lijst met dorpen die je ondersteunt een beetje random door elkaar, ik zou deze graag sorteren dat alle dorpen van dezelfde speler onder elkaar staan.
 

Deleted User - 24028

Guest
@Warre is het misschien mogelijk om een "sorteer" functie toe te voegen? Nu staat de lijst met dorpen die je ondersteunt een beetje random door elkaar, ik zou deze graag sorteren dat alle dorpen van dezelfde speler onder elkaar staan.
Oh mogelijk is dat uiteraard, bijna niks is onmogelijk, maar de tijd die ik heb voor scripten gaat momenteel helaas naar andere projecten.
 

Deleted User - 24028

Guest
@Warre is het misschien mogelijk om een "sorteer" functie toe te voegen? Nu staat de lijst met dorpen die je ondersteunt een beetje random door elkaar, ik zou deze graag sorteren dat alle dorpen van dezelfde speler onder elkaar staan.
Je hebt geluk, ik moest vanavond een ander script updaten dus heb meteen hier ook even naar gekeken.

Als het goed is werkt het nu zoals je vroeg, laat maar weten als ik het verkeerd begrepen moest hebben ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
@Warre ik kan niets meer terugtrekken nu dmv het script? Dus als ik een dorp selecteer die ik wil leeghalen en ik klik op terugtrekken, dan refresht de pagina wel maar wordt er niets teruggetrokken.
Je kan niet alles willen he! :D

Heb het zonet opgelost, de keuring daar van ligt momenteel bij CM dus van zodra het goedgekeurd is zal het doorgevoerd worden ;)
 
Reactiescore
15
uitstaande ondersteuning bij eigen dorpen staat nu als barbarendorpen omschreven..

barbarendorpen ben ikzelf

Totaal:65244358734049679213500127787000074.7
Speler (1)
unit_spear.png
unit_sword.png
unit_axe.png
unit_archer.png
unit_spy.png
unit_light.png
unit_marcher.png
unit_heavy.png
unit_ram.png
unit_catapult.png
unit_knight.png
unit_snob.png
Deffs
Barbarendorpen65244358734049679213500127787000074.7
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
133
Doet deze het nog?
 
Bovenaan