supportaanvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser65966

Guest
ik heb bij supportaanvraag geschreven dat iemand mij op tw per mededeling heeft uitgescholden het tw team schreef terug : Beledigingen tegenover jou, in een mededeling, kunnen gemeld worden door onderaan de betreffende mededeling, de functie ’Belediging melden’ te gebruiken. Op deze manier kunnen wij de conversatie nalezen, en gepaste actie ondernemen.

toen wist ik niet wat ik moest doen :confused: (ik ben onervaren) Dus dat schreef ik en het tw team shreef terug : Precies zoals ik het gemeld heb. Onder aan de mededeling tussen jou en de andere persoon heb je de mogelijkheid: 'belediging melden'. Wanneer je deze indrukt, krijgen wij hiervan een melding.

Met vriendelijke groeten,

Mario (Sorry Babe X)
support TribalWars.nl




Nu weet ik nog steeds niks wand ik kan nergens op klikken kan iemand mij helpen PLZ

:confused::confused::confused::confused:
 

DeletedUser64972

Guest
Voer gewoon uit wat er je zeggen in die support?
Open je mededeling - dan staat ergens onder je mededeling "belediging melden" daar moet je op klikken en dan aangeven wat je moet zeggen.
 

DeletedUser65966

Guest
ja maar ik kan niet op belediging melden klikken dat snap ik ook juist niet
 

DeletedUser

Guest
Heb ik er ook niet staan bij mijn acc zonder pa

Dat zou ik wel straf vinden: dat een speler zonder PA minder gebruik kan maken van support dan iemand met PA.
Toch denk ik dat deze 11-jarige jongeman (zie zijn naam :D) de forumregels overtreed met zijn topic.

@ de opener van het topic: ga naar instelling - supportaanvraag en vraag een support aan via deze weg waarin je het probleem haarfijn uitlegd. Er zijn genoeg spelmods die je via die weg zullen helpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat zou ik wel straf vinden: dat een speler zonder PA minder gebruik kan maken van support dan iemand met PA.
Toch denk ik dat deze 11-jarige jongeman (zie zijn naam :D) de forumregels overtreed met zijn topic.

@ de opener van het topic: ga naar instelling - supportaanvraag en vraag een support aan via deze weg waarin je het probleem haarfijn uitlegd. Er zijn genoeg spelmods die je via die weg zullen helpen.

Overtredingen via PM kunnen enkel bestraft worden via de normale weg. (= melden van de mededeling via belediging melden.)
 

DeletedUser

Guest
Ook zonder pa kan je gewoon op belediging melden drukken.
 

DeletedUser65966

Guest
het tw team shrijft nu : De optie "Belediging melden".


Beledigingen tegenover jou, in een mededeling, kunnen gemeld worden door onderaan de betreffende mededeling, de functie ’Belediging melden’ te gebruiken. Op deze manier kunnen wij de conversatie nalezen, en gepaste actie ondernemen.


Met vriendelijke groeten,

Mario (Sorry Babe X)
support TribalWars.nl






ik snap er nog niks van
 

DeletedUser

Guest
164gee.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
waarom moeten wij dan kijken op die smoel van je? De jongen heeft al genoeg trauma's
 

Deleted User - 44652

Guest
Supportaanvragen dien je te doen (en afgehandeld te worden via de Support. Aangezien er hier nu toch alleen maar gespamd wordt zet ik er meteen een slotje op.

=closed=
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan