Sun. vs SR

DeletedUser58575

Guest
tja moet je zelf weten heh , ik weet dat ik in mijn leven een stuk slimmer ben dan de meeste hier op heel TW , maar ja op TW geef ik toe dat ik mischien niet die inzicht heb die jullie wel hebben , maar ja ik zit dan ook niet hele dagen dom naar die PC te staren ;)


(mens is ook niet echt een slimme woordkeuze, hoe weet jij dat ik een dom of slim mens ben ?? )

Dat inzicht is geen kwestie van hele dagen dom naar de pc staren. Ik ken mensen die het spelletje 1 maand spelen, en het al heel wat beter begrijpen dan anderen die het al 4 jaar spelen.

Dat inzicht heb je, of dat heb je niet. Dat heet logisch denkvermogen.

Mens is geen slimme woordkeuze? Ja ik kan je ook een ezel noemen (hetgeen wel je prestaties des te bewonderenswaardig zou maken), maar naar mijn beste eer en geweten durf ik te beweren dat je net als wij allemaal een mens bent ;)

Correct me if I'm wrong :)
 

DeletedUser17153

Guest
Hm, bingo een mens....................:rolleyes:

Als hij nou eens de balletjes van het spel zou zijn, wil ik best eens flink aan het rad draaien :D
 

DeletedUser

Guest
Hm, bingo een mens....................:rolleyes:

Als hij nou eens de balletjes van het spel zou zijn, wil ik best eens flink aan het rad draaien :D

ja jips begin jij ook lekker :p haha

@ dictator , je kan wel de slimmerik uithangen , maar wat heeft het voor nut op een AF van een spelletje en wat ik zoal al gezien heb van je op AF op diverse werelden is er 1 doel dat je wilt bereiken en dat is een discussie uilokken met wat zogenaamde slimme opmerkingen , dus ja denk niet dat ik daarvoor in de stemming ben vandaag , mischien een volgende keer , oke ;)
 
Bovenaan