Sun. vs SR

DeletedUser

Guest
En dat terwijl nog steeds Niemand een voorsprong heb tegen =3 met oorlogstats.

Dan doen wij het toch best goed.
Of jullie gewoon heel erg fout.
 

DeletedUser

Guest
En dat terwijl nog steeds Niemand een voorsprong heb tegen =3 met oorlogstats.

Dan doen wij het toch best goed.
Of jullie gewoon heel erg fout.

Tsja, die 6-0 voor jullie is inderdaad niet zo mooi, maar is verwaarloosbaar over de periode dat de oorlog duurt. 235 dagen zit het nu op volgens mij. Heftige oorlog hoor;)
 

DeletedUser

Guest
6-0 waar heb jij het over? :p

Ik heb het over het gezaag tegen =3 maar vervolgens ook niks beters doen.
 

DeletedUser52697

Guest
Trouwens, Sun begon, en staat de stand na een paar dagen niet iets van 100-3 voor SR?
Sun :eek:

Ow jij bent er zo een.... Die eerst massaal 1 aanvallen van sun.. en dan raar staat te kijken wanneer Sun jullie de oorlog verklaard.. Triest ventje bende dan wel hoor...
 

DeletedUser52697

Guest
[sarcasm]Mooie oorlogsverklaring...[/sarcasm]

Als Sun het dan al niet doet, en jullie het al nodig vinden om dit op het AF te plaatsen (wat kennelijk niet echt nodig is omdat het nogal een eenzijdige oorlog lijkt te zijn zo op het eerste gezicht), waarom maken jullie er dan niet effe een leuke war declaration bij? :(

Het is altijd leuk om een oorlogsverklaring te lezen. Dit is eigenlijk gewoon vooral .. jammer :(

Soms moet je eerst afgeven om later harder terug te slaan.. Kijk eens naar benerad.. Begint ineens edelclears over 35 uur te smijten.. Het gaat er uiteindelijk om waar er op het einde de meeste dorpen te vinden zijn..
 

DeletedUser49393

Guest
Soms moet je eerst afgeven om later harder terug te slaan.. Kijk eens naar benerad.. Begint ineens edelclears over 35 uur te smijten.. Het gaat er uiteindelijk om waar er op het einde de meeste dorpen te vinden zijn..

Maar als je ze niet verliest hoef je ze ook niet terug te halen ;) dat scheelt toch weer in tijd.
 

DeletedUser

Guest
En dat terwijl nog steeds Niemand een voorsprong heb tegen =3 met oorlogstats.

Dan doen wij het toch best goed.
Of jullie gewoon heel erg fout.

6-0 waar heb jij het over? :p

Ik heb het over het gezaag tegen =3 maar vervolgens ook niks beters doen.

Ik heb het over de oorlogstats, waar jij over sprak. Dat niemand op jullie voorstond.
Toen pakte ik even de stats van =3 en RF erbij en daar staat een voorsprong van 6 dorpen voor jullie.

Tis nooit een oorlog geweest, maar hij staat er toch:p

Beetje propaganda voeren tegen =3, die momenteel wat minder presteert. En dat zie jij als zagen, maar wij als propageren, tenzij je SR bedoeld:p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het over de oorlogstats, waar jij over sprak. Dat niemand op jullie voorstond.
Toen pakte ik even de stats van =3 en RF erbij en daar staat een voorsprong van 6 dorpen voor jullie.

Tis nooit een oorlog geweest, maar hij staat er toch:p

Beetje propaganda voeren tegen =3, die momenteel wat minder presteert. En dat zie jij als zagen, maar wij als propageren, tenzij je SR bedoeld:p

Zijde 1:
Stammen: =3
Zijde 2:
Stammen: ~RF~!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 584
Kant 2: 12
Verschil: 572

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,621,454
Kant 2: 112,445
Verschil: 5,509,009

chart

584 - 12 = 6...
Waar heb jij wiskunde gehad? of zeg maar rekenen.

Ja ik zie het als zagen idd.
Gewoon om het feit dat RF helemaal niks uitvoert.

Bb's edelen, kleine spelertjes edelen. Thats it...
''Ja maar we groeien wel!'' Ja.. nu nog leren hoe je moet omgaan met die dorpen.

Het ''inactief'' =3 voert oorlog en maakt nog winsten ook.
Als wij inactief al winsten maken, pas maar op als we echt actief worden dan ;)
 

DeletedUser58575

Guest
Soms moet je eerst afgeven om later harder terug te slaan.. Kijk eens naar benerad.. Begint ineens edelclears over 35 uur te smijten.. Het gaat er uiteindelijk om waar er op het einde de meeste dorpen te vinden zijn..

Ik heb het niet over de resultaten hoor? Je opmerking lijkt totaal niet toepasselijk op mijn post. Ik zeg enkel: een leuke oorlogsverklaring was leuk geweest.
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: =3
Zijde 2:
Stammen: ~RF~!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 584
Kant 2: 12
Verschil: 572

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,621,454
Kant 2: 112,445
Verschil: 5,509,009

chart

584 - 12 = 6...
Waar heb jij wiskunde gehad? of zeg maar rekenen.

Ja ik zie het als zagen idd.
Gewoon om het feit dat RF helemaal niks uitvoert.

Bb's edelen, kleine spelertjes edelen. Thats it...
''Ja maar we groeien wel!'' Ja.. nu nog leren hoe je moet omgaan met die dorpen.

Het ''inactief'' =3 voert oorlog en maakt nog winsten ook.
Als wij inactief al winsten maken, pas maar op als we echt actief worden dan ;)

Wat hebben die leraren vroeger met mij gedaan??:eek: Blijkbaar geen rekenen gegeven...
Altijd al geweten dat ik taal leerde...

Maar goed, ik had het over de interne stats van de stammenoorlog. Als je daar kijkt, staan er maar 6 dorpen. Daar had ik mijn info vandaan;)

RF voert wel degelijk wat uit. Alleen momenteel nog niet tegen grote stammen zoals =3.
Omgaan met dorpen?? Ze gaan anders niet meteen weer de deur uit, dus dat zit wel goed!

=3 is niet geheel inactief he, er zijn een paar leden die wel actief zijn en waarschijnlijk zullen die ook wel een VV'tje her en der draaien. Maar je kunt zeggen wat je wilt, het is niet meer zoals het was met Inco;) Toen waren jullie zeer actief en angstaanjagend. Dat laatste neemt nu wat af hoor:p Dus wordt weer actief, kunnen we weer bang worden:D
 

DeletedUser

Guest
Zij doen een oorlogsverklaring maar doen er het forum niet bij. Das toch jammer?

Bij een grote oorlog mag dat op het AF komen.

Sun. Stam staat op vierde plek.
Sr. Stam staat op tweede plek.

Dat is AF waardig.


Zijde 1:
Stammen: SR
Zijde 2:
Stammen: Sun.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 37,731
Kant 2: 8,236
Verschil: 29,495

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 307
Kant 2: 9
Verschil: 298

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 303,543,366
Kant 2: 76,775,843
Verschil: 226,767,523

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,064,201
Kant 2: 83,204
Verschil: 2,980,997

chart


Zijde 1:
Stammen: SR
Zijde 2:
Stammen: Sun.

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 688
Kant 2: 347
Verschil: 341

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 118
Kant 2: 3
Verschil: 115

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 6,664,610
Kant 2: 3,096,831
Verschil: 3,567,779

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,183,324
Kant 2: 27,182
Verschil: 1,156,142

chart

Het AF is voor iedereen bedoeld niet alleen voor de top vd. wereld..
Dat vind ik nou het grote nadeel aan het AF er word altijd neergekeken op mensen met minder punten.
en met mischien minder imago.
 

DeletedUser

Guest
Het AF is voor iedereen bedoeld niet alleen voor de top vd. wereld..
Dat vind ik nou het grote nadeel aan het AF er word altijd neergekeken op mensen met minder punten.
en met mischien minder imago.

Zullen we RF vs. Reborn dan ook maar op het AF zetten??
Of zijn die niet zo mooi voor hier??:p

Kleine oorlogen hebben hier eigenlijk weinig te zoeken, omdat ze weinig tot niks voorstellen.
 

DeletedUser58575

Guest
Het AF is voor iedereen bedoeld niet alleen voor de top vd. wereld..
Dat vind ik nou het grote nadeel aan het AF er word altijd neergekeken op mensen met minder punten.
en met mischien minder imago.

Er wordt in ieder geval neergekeken op mensen die keer na keer een grote mond komen opzetten, telkens worden uitgeluld, dan even verdwijnen, en pas weer terugkomen als ze iets nieuws hebben gevonden om een grote mond over op te zetten. Dat is overigens niet alleen op het AF een type persoonlijkheid waar ik op neerkijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Zullen we RF vs. Reborn dan ook maar op het AF zetten??
Of zijn die niet zo mooi voor hier??:p

Kleine oorlogen hebben hier eigenlijk weinig te zoeken, omdat ze weinig tot niks voorstellen.

Doe maar lekker,als jij je daar stoer bij voelt dan moet je dat vooral doen.

Nee,voor jullie/mij niet nee.
Maar als er op dit forum nou ook spelers zaten met minder punten dan zou dat voor hun wel iets voor kunnen stellen.



Er wordt in ieder geval neergekeken op mensen die keer na keer een grote mond komen opzetten, telkens worden uitgeluld, dan even verdwijnen, en pas weer terugkomen als ze iets nieuws hebben gevonden om een grote mond over op te zetten. Dat is overigens niet alleen op het AF een type persoonlijkheid waar ik op neerkijk ;)

True True,is ook triest.
Maar toch zijn er nog mensen die over het algemeen op mensen neerkijken.
zowel hier als IRL.. daar kan ik echt niet tegen.
 

DeletedUser

Guest
Er wordt in ieder geval neergekeken op mensen die keer na keer een grote mond komen opzetten, telkens worden uitgeluld, dan even verdwijnen, en pas weer terugkomen als ze iets nieuws hebben gevonden om een grote mond over op te zetten. Dat is overigens niet alleen op het AF een type persoonlijkheid waar ik op neerkijk ;)

sorry ? ik versta je niet op deze hoogte :p :p
 

DeletedUser58575

Guest
lol :D wistniet dat er iemand al 40 miljoen had :D

Als je het over hoogte hebt, is grootte niet compatibel met deze vergelijking naar een accountgrootte. Oftewel, je hebt alweer :)rolleyes:) bewezen dat je faalt...

En nee, ik kijk niet op je neer hoor. Ik vind je alleen een beetje dom. Ik zeg niet dat je daarom een minderwaardig mens bent ;)
Alleen een dommer mens :D
 

DeletedUser

Guest
Als je het over hoogte hebt, is grootte niet compatibel met deze vergelijking naar een accountgrootte. Oftewel, je hebt alweer :)rolleyes:) bewezen dat je faalt...

En nee, ik kijk niet op je neer hoor. Ik vind je alleen een beetje dom. Ik zeg niet dat je daarom een minderwaardig mens bent ;)
Alleen een dommer mens :D

tja moet je zelf weten heh , ik weet dat ik in mijn leven een stuk slimmer ben dan de meeste hier op heel TW , maar ja op TW geef ik toe dat ik mischien niet die inzicht heb die jullie wel hebben , maar ja ik zit dan ook niet hele dagen dom naar die PC te staren ;)


(mens is ook niet echt een slimme woordkeuze, hoe weet jij dat ik een dom of slim mens ben ?? )
 

DeletedUser17153

Guest
Heb je gelijk in Bingo.

Een slim mens, kan behoorlijk dom en incompetent zijn, waardoor je een dom mens bent.
Dom mens kan een hoog iq hebben.

Was het maar weer pasen, konden we weer aan de paaseitjes.....
 
Bovenaan