Sun. vs SR

DeletedUser

Guest
Beste J.jansen,

En misschien is jou account het niet eens waard genoemd te worden :D:D:D.
Ja die heb je ook nog ;).
 

DeletedUser38277

Guest
Zolang wij niet op zoveel accounts moeten dan jullie om ook maar eens te trachten 1 slag binnen te halen is het volgens mij toch duidelijk wie de noobjes zijn.

Probeer het spel te spelen zoals het moet. doe het niet via VVs op zoveel accounts. Waar is de waarde van het spel gebleven op die manier.

En het grappige is, nog geen enkel punt kunnen halen tegen mij. probeer ineens met alle accounts van sun?

adriaan, heavy, farmrun, bekeleke en nog zoveel meer. Knap staaltje idioot spelen. Dit allemaal door robje op en basje op 1 moment. En dan nog scheldetrappers waar ze het ook al geprobeerd hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
J. jansen, je weet dat je bent geownt door ctrl. (stelletje naabs) en dat wij het voor je moesten opruimen?

*reminder
 

DeletedUser49393

Guest
Zolang we toch andere onderwerpen aanhalen, voor je kritiek hebt op iemand anders, zorg dat je kan deffen :rolleyes:
Wel goed, dat je niet frontdorpen leeg laat staan en dorpen midden in je cluster stacked.
Je bent weggeedeld door Ctrl.
Die waren nog erger dan de naabstammen hier.

Lol weet niet welke TBS ik hier voor me heb maar jullie maakte er ook een potje van hoor :) kan me nog goed herinneren dat ik een dagje voor jullie heb zitten defen en ik een grote zooi aantrof.... En dat voor een kleine aanval met slechts een klein front.... Ik had 350grade front en kreeg ondertussen al 2 maanden nonstop inc van alle kanten.... en telkens wanneer ik def vroeg kreeg ik zelfde liedje... wij hebben het zelf nodig terwijl de vegen van alle frontspelers van wazaa naar ons kwamen :eek: Tja dan is het niet zo gek dat ik dorpjes verloor he.

J. jansen, je weet dat je bent geownt door ctrl. (stelletje naabs) en dat wij het voor je moesten opruimen?

*reminder

Lol ja :rolleyes: jullie hadden makkelijk praten he ;) jullie zorgden zelf voor een mooi safe-gebied door bgs en spelers in de stam te halen :eek:, vervolgens verraden jullie de stam(men) ba na de fusie :rolleyes:. Ik spreek nog steeds iemand van w19 dus ik weet wat er is gebeurt met jullie ;) konden het niet meer naar jullie hand omzetten en maar op del gedrukt... bang om gewont te worden zeker ;)

Voor allebei dan maar even :) ik ben niet weg geëdeld maar ben op del gegaan omdat er van stam gewoon niks kwam en mijn medespeler liever niks zat te doen terwijl ik weer eens mocht gaan opbouwen defen taggen en os aanvragen tegelijk.
 

DeletedUser

Guest
Zolang wij niet op zoveel accounts moeten dan jullie om ook maar eens te trachten 1 slag binnen te halen is het volgens mij toch duidelijk wie de noobjes zijn.

Probeer het spel te spelen zoals het moet. doe het niet via VVs op zoveel accounts. Waar is de waarde van het spel gebleven op die manier.

En het grappige is, nog geen enkel punt kunnen halen tegen mij. probeer ineens met alle accounts van sun?

adriaan, heavy, farmrun, bekeleke en nog zoveel meer. Knap staaltje idioot spelen. Dit allemaal door robje op en basje op 1 moment. En dan nog scheldetrappers waar ze het ook al geprobeerd hebben.

Whahahaha noobje :D.

Nee niet via vv's teamvieuwer is makkelijker toch? blijk jij alles van te weten. Maarja, je hebt van die geruchten.. of niet?

Ik heb tot nu toe geen mislukte acties gehad, dus niks waar je bij mij mee aan kan komen.
Op Scheldetrappers heb ik me ziek gelachen om het zielige niveau van SR.
Sr had geen totaal geen schijn van kans.
Btw, dat was alleen ik, niet Robje ;)
Robje was Heavy, ik was Schelde.
Farmrun? rofl, daar zitten wij niet. Nooit gezeten ook.
Zelfde geld voor Adriaan.

Maar je post daar druipt de zieligheid alweer van af. Zwakke poging tot geleuter gemaakt met het IQ van een kaasbal.

Ik heb alleen maar gedeft op schelde, en weet je? Dat is in mijn ogen een gewonnen slag aangezien jij met je noobjes leger er niet doorheen kwam.
Nu jij weer. Welke slag heb jij ook alweer gewonnen?

En ''punt tegen jouw''
Waar nemen wij het op tegen jouw?
Die 5 dorpen die je net zelf af stond te zeiken?

Waarom voel je je zo speciaal dat je denkt dat we het opnemen tegen ''jouw''
We nemen het op tegen SR, jij komt vanzelf wel.
Jij bent bij lange na de beste niet, slechts degene die de bevelen uitdeelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sylar2610

Ik speelde samen met jou, nuch vroeg me om met jullie mee te doen. Het account was inactief (account stond met een 6mnd achterstand).

Jij regelde, zowel sylar2610, mawin, konijnenetensla.

Toen nam ik het op met je tegen SR. Ik probeerde het account nuch binnen te krijgen bij Lock, wat het verdiende. Wat skill op dat moment betrof.

Ik kreeg woorden met Bekeleke en nog paar jongens. Dit kwal door jou.
Even later verkoos ik in Sr te gaan bij de val van Lock. Jullie kozen voor Oog om Oog. Even later slijmde je Ericd47 af omdat je terug wilde in SR.

Telkens bij iedere aanval was ik de front speler, tegen farmrun en nog enkele...

Ik kreeg het aan de haal met Prantic, die opzelfde redenen speelde als jou. hij had ook scubadiver, cassis en zijn eigen account. Die verhinderde door een inactieve cassis mij het verder spel.

Tot op een moment dat je het login en pw gaf aan Pat ola om Prantic aan te vallen met Konijnenetensla. Waarop ik op cassis ging. 1mlj in 2d verlies voor cassis.

Nadien heb je de pbg for life geschonden met de real nuch, waardoor je tot de dag van vandaag niets meer durft zeggen om msn.

Zoals veel mensen nu mogen weten besta je uit leugens, vervalste beschuldiginen enz....
Je betaalde me nog met pa dat je kreeg als mod op dat moment...

Wie kan eer hebben aan Sylar en co...

Pitbull
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49393

Guest
Sylar2610

Ik speelde samen met jou, nuch vroeg me om met jullie mee te doen. Het account was inactief (account stond met een 6mnd achterstand).

Jij regelde, zowel sylar2610, mawin, konijnenetensla.

Toen nam ik het op met je tegen SR. Ik probeerde het account nuch binnen te krijgen bij Lock, wat het verdiende. Wat skill op dat moment betrof.

Ik kreeg woorden met Bekeleke en nog paar jongens. Dit kwal door jou.
Even later verkoos ik in Sr te gaan bij de val van Lock. Jullie kozen voor Oog om Oog. Even later slijmde je Ericd47 af omdat je terug wilde in SR.

Telkens bij iedere aanval was ik de front speler, tegen farmrun en nog enkele...

Ik kreeg het aan de haal met Prantic, die opzelfde redenen speelde als jou. hij had ook scubadiver, cassis en zijn eigen account. Die verhinderde door een inactieve cassis mij het verder spel.

Tot op een moment dat je het login en pw gaf aan Pat ola om Prantic aan te vallen met Konijnenetensla. Waarop ik op cassis ging. 1mlj in 2d verlies voor cassis.

Nadien heb je de pbg for life geschonden met de real nuch, waardoor je tot de dag van vandaag niets meer durft zeggen om msn.

Zoals veel mensen nu mogen weten besta je uit leugens, vervalste beschuldiginen enz....
Je betaalde me nog met pa dat je kreeg als mod op dat moment...

Wie kan eer hebben aan Sylar en co...

Pitbull

Ik weet niet wat er toen allemaal is gebeurt, want ik kwam op deze wereld toen nog al uit sr was en niet veel meer voorstelde, echter zijn er véél meer mensen op deze wereld die willen winnen door andere te (zoals iedereen dat altijd mooi kan verwoorden) 'naaien'. Dus als sylar dat al gedaan zou hebben is hij niet de enige.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet wat er toen allemaal is gebeurt, want ik kwam op deze wereld toen nog al uit sr was en niet veel meer voorstelde, echter zijn er véél meer mensen op deze wereld die willen winnen door andere te (zoals iedereen dat altijd mooi kan verwoorden) 'naaien'. Dus als sylar dat al gedaan zou hebben is hij niet de enige.

Man, je lijkt wel sterk 2.. als je diep genoeg zen kont in kruipt mag je dan ook op Sylar spelen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Man, je lijkt wel sterk 2.. als je diep genoeg zen kont in kruipt mag je dan ook op Sylar spelen? :rolleyes:

Of zou die dat al doen??
Hij wil zijn account niet vertellen, dus misschien is het wel op Sylar zijn account:p
 

DeletedUser

Guest
Genoeg offtopic geluld weer.

Sun vs SR?

Wij hebben een goede start, waar of niet?
 

DeletedUser17153

Guest
=3 Kan kletsen wat ze willen, hun stam is dood en SR springlevend.
Niet voor niets staan ze op rang 2 en is de activiteiten van =3 ver te zoeken.
 
Reactiescore
324
=3 Kan kletsen wat ze willen, hun stam is dood en SR springlevend.
Niet voor niets staan ze op rang 2 en is de activiteiten van =3 ver te zoeken.

Maar toch staat het o zo inactieve =3 voor in de oorlog met het o zo actieve SR. En onze voorsprong loopt weer uit :)
 

DeletedUser58575

Guest
=3 is pas dood als er geen enkele speler meer de zin heeft om te strijden voor =3, en die dag zal nooit komen.
 

DeletedUser

Guest
Bovenaan