Sun. vs SR

DeletedUser38277

Guest
Beste medespelers,

enkele dagen geleden heeft de stam Sun. de oorlog verklaard aan de stam SR.

Zijn er hier meningen over deze oorlog? Mensen die er iets over kwijt willen? Laat gerust weten. Statistiekjes ofzo?
 

DeletedUser38277

Guest
Zij doen een oorlogsverklaring maar doen er het forum niet bij. Das toch jammer?

Bij een grote oorlog mag dat op het AF komen.

Sun. Stam staat op vierde plek.
Sr. Stam staat op tweede plek.

Dat is AF waardig.


Zijde 1:
Stammen: SR
Zijde 2:
Stammen: Sun.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 37,731
Kant 2: 8,236
Verschil: 29,495

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 307
Kant 2: 9
Verschil: 298

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 303,543,366
Kant 2: 76,775,843
Verschil: 226,767,523

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,064,201
Kant 2: 83,204
Verschil: 2,980,997

chart


Zijde 1:
Stammen: SR
Zijde 2:
Stammen: Sun.

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 688
Kant 2: 347
Verschil: 341

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 118
Kant 2: 3
Verschil: 115

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 6,664,610
Kant 2: 3,096,831
Verschil: 3,567,779

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,183,324
Kant 2: 27,182
Verschil: 1,156,142

chart
 

DeletedUser36806

Guest
Trouwens, Sun begon, en staat de stand na een paar dagen niet iets van 100-3 voor SR?
Sun :eek:
 

DeletedUser38277

Guest
Mja, sun begon niet echt hoor. Wij namen al langere tijd dorpen van hun. Wss dachten ze dat ze met een oorlogsverklaring rust zouden krijgen?

Ik weet het niet. Ik kan niet altijd goed volgen daarzo.
 

DeletedUser

Guest
jeuj een nieuw topic , vind ik eigenlijk leuker :D

tja wat willen we kwijt over deze oorlog , om maar snel on-topic te gaan voordat onze nieuwe mod met berisping moet gaan strooien :p

uhm nee ik hoef niks kwijt succes iedereen , veel spel plezier :p
 

DeletedUser

Guest
Zij doen een oorlogsverklaring maar doen er het forum niet bij. Das toch jammer?

Bij een grote oorlog mag dat op het AF komen.

Sun. Stam staat op vierde plek.
Sr. Stam staat op tweede plek.

Dat is AF waardig.

De grootte van een oorlog wordt niet bepaald door de grootte van de respectievelijk deelnemende stammen maar door de inbreng van alle deelnemende partijen.

Ugh, jullie opperhoofd heeft gesproken. :)D)
 

DeletedUser17153

Guest
Succes aan alle partijen.

(straks bestaan er nog maar 2 stammen op w13 :D)
 

DeletedUser51971

Guest
SR en RF ;).

Dan moeten we enkel dat gaatje tss ons opvullen haha
 

DeletedUser58575

Guest
[sarcasm]Mooie oorlogsverklaring...[/sarcasm]

Als Sun het dan al niet doet, en jullie het al nodig vinden om dit op het AF te plaatsen (wat kennelijk niet echt nodig is omdat het nogal een eenzijdige oorlog lijkt te zijn zo op het eerste gezicht), waarom maken jullie er dan niet effe een leuke war declaration bij? :(

Het is altijd leuk om een oorlogsverklaring te lezen. Dit is eigenlijk gewoon vooral .. jammer :(
 

DeletedUser

Guest
Trouwens, Sun begon, en staat de stand na een paar dagen niet iets van 100-3 voor SR?
Sun :eek:

Jij denkt ook dat je heel wat bent, je medespeler iig ook.
Loopt weer over mij te blaten, terwijl hij gewoon al zijn treintjes verloor op mij (toen IK er was, en dat was niet om 3 uur s'nachts sylar, met je pm of ik nog wakker was@ niveau)

Ik wens jullie succes met de oorlog, en succes met de gaatjes opvullen ;).

En wees eerlijk sylar, je zet dit puur op AF omdat jij dorpen pakt, wat dus overeenkomt met aandachtsgeil!
 

DeletedUser38277

Guest
Ik heb toen duidelijk gezegd, treintjes snipen kan iedereen. Taktiek gebruiken is iets heel anders.

heavY1 op 15.09. om 22:06 uur
:').

Weer 2 treinen :D.

sylar2610 op 15.09. om 22:07 uur
Mooi hoor. Maar de taktiek is niet alles he. I love it.

heavY1 op 15.09. om 22:07 uur
huh?
Leg uit sterk of sylar zelf?

Robje.

sylar2610 op 15.09. om 22:11 uur
Stack nu maar met toestemming op 17.Kan ik wat korte troepjes van je killen.

;)

heavY1 op 15.09. om 22:15 uur
Nee, die is verloren, net uit werk en zie hem dus nu pas ;).
Snap zoiezo de edelwijze van heavy1 niet...

Robje.

Hmm, leg eens uit, topper?

Jij komt elke keer op een account terwijl ik wil stoppen met de aanvallen. Maar gelukkig wist ik net op tijd dat jij het was. Dan ff tandje bijgestoken en dorpjes kwamen terug binnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sylar,

Ipv stoer doen op het AF, kan je ook proberen de Vv te krijgen van erik,
en dan zullen we zien hoe goed je kan deffen :rolleyes:

Of doe je dat niet voor je stam?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb toen duidelijk gezegd, treintjes snipen kan iedereen. Taktiek gebruiken is iets heel anders.



Hmm, leg eens uit, topper?

Jij komt elke keer op een account terwijl ik wil stoppen met de aanvallen. Maar gelukkig wist ik net op tijd dat jij het was. Dan ff tandje bijgestoken en dorpjes kwamen terug binnen.

Rofl gozer, ik heb die vv miss 2 dagen gehad.
En als alle troepen gesloopt zijn, en kom jij nog met edelclears aanzetten.
Dan verlies ik veel troepen, en haal ik het waarschijnlijk nog niet eens TOPPER.
Over tactiek hoef jij mij niks wijs te maken, dat jij 150 ms trein of een 1 sec trein geen verschil vind, zegt voor mij al genoeg over je kwaliteiten ingame!
 

DeletedUser38277

Guest
Doe ik niet voor mijn stam.

;-)

Zolang ik maar groei. Hihi. Erik is niets over sun. Daar moet je voor op een ander topic zijn. En daar kan ik dan op de moment nog niet op antwoorden.

Hier gaat het even over het feit dat robje weeral op een account tegen mij kwam terwijl ik al geruime tijd makkelijk dorpen overnam. Dan ineens worden treinen gesniped. Verry nice. Maar toen ik wist dat het robje was veranderde ik taktiek en kwamen, zoals je hierboven kan lezen, dorpen terug binnen.

Makkelijk hoor, een account overnemen die een noob bezit. Dan zonder weten van de aanvaller groot doen. Maar jammer genoeg is de aanvaller het te weten gekomen.

En ik wil die 150MS trein sturen. Kan makkelijk, maar ik vind het niet nodig.

Jij bent het die hier weer groot kwam doen over enkele treintjes die je hebt gesniped. En nu zoek je al uitvluchten. Strange.

Owja, en in die twee dagen dat je hem had heb ik enkel treintjes verloren toen jij mij aansprak. Daarvoor hoorde ik ook niets van je.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En wat hebben we weer geleerd vandaag:

--> Sylar is aandachtsgeil.

*Clapclap those hands*

*Sylar happy*

*now shut the f ck up:)*
 

DeletedUser

Guest
Doe ik niet voor mijn stam.

;-)

Zolang ik maar groei. Hihi. Erik is niets over sun. Daar moet je voor op een ander topic zijn. En daar kan ik dan op de moment nog niet op antwoorden.

Hier gaat het even over het feit dat robje weeral op een account tegen mij kwam terwijl ik al geruime tijd makkelijk dorpen overnam. Dan ineens worden treinen gesniped. Verry nice. Maar toen ik wist dat het robje was veranderde ik taktiek en kwamen, zoals je hierboven kan lezen, dorpen terug binnen.

Makkelijk hoor, een account overnemen die een noob bezit. Dan zonder weten van de aanvaller groot doen. Maar jammer genoeg is de aanvaller het te weten gekomen.

En ik wil die 150MS trein sturen. Kan makkelijk, maar ik vind het niet nodig.

Jij bent het die hier weer groot kwam doen over enkele treintjes die je hebt gesniped. En nu zoek je al uitvluchten. Strange.

Owja, en in die twee dagen dat je hem had heb ik enkel treintjes verloren toen jij mij aansprak. Daarvoor hoorde ik ook niets van je.

Omdat ik die vv niet had? :eek:
Nouja prettige stamspeler dan, wens je veel succes met het verder verspreiden van je eeuwig groeiende ego!

Het beste
 

DeletedUser

Guest
Sylar, wil je eriks Vv wel hebben als ik zeg dat robje mij Vv'ed?
En vindt dit topic nogsteeds wel geschikt voor deze discussie, don't worry. Het is al iets dat ik me vertoon op het AF, moet ik vaker doen :D

En inderdaad Robje, like a brock :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan