Suggesties voor Innogames

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ter aanleiding van mijn 9.000e post heb ik besloten dat ik wat moet veranderen aan mijn AF gedrag. Zoals velen mij kennen geef ik vaak mijn mening zonder een blad voor mijn mond te nemen, als trouwe speler beantwoord ik maar al te graag een oproep naar feedback. Wat ik vaak vergeet is dat het Innogames is die de veranderingen doorvoert en dat onze community managers enkel maar kunnen instaan als praatpaal tussen beide partijen, community & 'bestuur'. Het wachten tot de praatpaal in het bureau van Innogames gemaakt is en er naar de nuttige feedback geluisterd wordt, blijkt een tijdsrovende bezigheid te zijn. Vandaar dat ik het over een nieuwe boeg gooi. Het probleem met feedback is dat het achteraf komt, vandaar dat ik mij naast feedback nu ook zelf met ideeën zal komen voor innogames onder het motto"beter voorkomen dan genezen". Bij deze roep ik dan ook mijn mede tribalwars spelers op om mee te helpen met het bedenken van nieuwe scenario's, gebouwen, eenheden en events. Met dit topic kan gepolst worden hoe een idee bij de community ligt waarna we het idee gezamelijk kunnen uitwerken en dan naar het ideeën forum verschuiven zodat de kans op doorsturen wordt verhoogt. Ik stel hier alvast een paar nuttige(?) ideeën voor, laat even weten welke ik kan opsturen naar het ideëenforum.

Nieuwe eenheid: Het paard van Troje

Om te starten wil ik een nieuwe eenheid in het spel roepen, het paard van Troje. Deze eenheid kost 4.000 boerderij plaatsen en een hoop grondstoffen. De bedoeling van deze eenheid is dat je hem als ondersteuning naar een vijandig dorp stuurt. Van zodra deze eenheid in het dorp staat zal er elke 20 seconden een vijandige eenheid gedood worden tot de eigenaar van het dorp deze eenheid terugstuurt waarop deze automatisch vernietigd wordt.
a41840c32f20c5909167ab1254bff0f5.png


Nieuwe markt-optie: De Premium Koopman

Iedereen is wel vertrouwd met de gewone koopman, deze man helpt jou tegen betaling van premium punten om grondstoffen van soort te ruilen. Deze nieuwe koopman zou in staat zijn om jou premium punten te geven in ruil voor grondstoffen, deze optie zou meermaals gebruikt worden door alle spelers die graag premium punten verdienen zonder dat ze willen dat andere spelers aan hun verkochte grondstoffen kunnen via de beurs. Ook zal deze koopman eindelijk zorgen voor eerlijke prijzen, zodat geen enkele farmer meer moet afzien door een gebrek aan premium punten. Een zeer logica en dus nodige verbetering want zoals we allemaal weten zijn we geen fan van valse starts.
a743483855f78993d1eb39915d57fb86.png



Nieuw gebouw: Het vogelhuis

Gelieve niet vulgair te denken, dit is een serieus topic. Zoals de naam doet vermoeden zal het vogelhuis een mogelijkheid beiden om vogels te trainen. Er zullen verschillende soorten zijn met elk hun eigen specifieke kwaliteiten, maar deze nieuwe soort eenheden zal naast de infanterie, cavalerie en artillerie zijn plaats krijgen. Er zullen duiven getraind kunnen worden, deze vliegen als ware kamikaze piloten tegen muren, gebouwen en eenheden die daardoor in level of aantal zullen dalen. De arend zal ook een nieuwe eenheid zijn. Deze is in staat om vijandige troepen op te pakken en door de lucht te verplaatsen. Deze troepen worden dan in een straal van 10-15 velden van hun thuisbasis gedropt voor een lange terugweg. Tot slot is er nog de pinguïn, deze domme vogel kan niet vliegen. Goed de meesten denken ondertussen, dit is eigenlijk hetzelfde als de kazerne en de stal, wat is hier nu vernieuwend aan? Wel, zoals sommigen wel weten zijn vogels niet zo'n loyale dieren, deze gebouwde vogels zullen dus af en toe ontsnappen en wegvliegen om niet meer terug te keren.

f71b01e20253b122892a570a012542d0.png


Nieuw gebouw: De vogelkooi

Vogels die wegvliegen is natuurlijk niet echt handig, vandaar dat er ook een vogelkooi komt. Deze verhinderd je vogels om zomaar weg te vliegen. Hoe hoger het level hoe meer vogels worden tegengehouden om ongewenst weg te vliegen. Deze vogelkooi heeft naast het doel van binnenhouden wat binnen is ook een functie om buiten te houden wat buiten is. Hoe hoger het level van je vogelkooi hoe minder vijandige vogels er zullen doorkomen.

1c20757a19be1d8ef6bada456533cec5.png



Nieuw gebouw: Het bordeel

een gebouw dat elke middeleeuwse en huidige stad siert, het ontbreken van dit gebouw is de geloofwaardigheid van het spel naar beneden halen. Bij deze wil ik dat dus goedmaken. Wat is de functie van het gebouw? Wel, de spelers die teveel primium punten hebben kunnen dat daar op doen, 1 klik op de premium knop en je krijg een pop up met de foto's en persoonlijke gegevens van bevallige dorpsgenoten. Dit gebouw staat vanzelfsprekend buiten de muren van het dorp zodat ook vijandige spelers hun kennis van de bewoners van hun wererd kunnen bijschaven.

a288aeb8700f48bc7bf1837ae5487663.png



Tot Slot

Ik neem aan dat ik hiermee al een goede stap heb gezet naar een nieuw plan om innogames te ondersteunen bij verdere ontwikkeling van dit prachtig spel, ik weet dat ik jullie ondertussen al met het één en ander heb belast om dit allemaal te overwegen maar ik zou graag nog 1 laatste eenheid willen voorstellen. De Goudvis, bijnaam de Aprilvis, deze heeft geen aanvals of verdedigingskracht en kan je gratis bouwen. Deze vis is de feedbackvis, je kan er al je klachten aan kwijt, je moet alleen snel zijn want na 3 seconden is die ze weer vergeten, als je woorden al zijn achterste bereiken.
1833e7c5dea11c4f0c3f912291ad40b0.png





Meningen graag, vriendelijke groetjes van Tim010, vechter voor een mooie toekomst
 
Reactiescore
2
Hahaha geweldige post. Goed kunnen lachen.
Voor ik zelf wat ga aanvullen moet ik zeggen dat het paard van Troje wel een plaats verdient in tw. Wat een topeenheid. Die brengt wat meer tactisch inzicht en vereist meer activiteit. (Een win-win situatie dus)
In plaats van het vogelhuis zou ik het 'adelaarsnest' noemen. Zo zullen er adelaars kunnen scouten, incommings zien aankomen (kan die lelijke uitkijktoren weg), en bereden adelaars zullen ook nog is als aanvallende eenheid ingezet worden. Kortom een nieuwe must-have voor het oubollige tribalwars.

Tijd voor ideeën van verlichting! Die zo hard schijnen dat ze zich in Hamburg terug in hun berg geld verstoppen!
 

DeletedUser75778

Guest
Na het lezen van je post ben ik van mening dat de Aprilvis een enorme vooruitgang zou zijn, mocht hij CM worden. Van die drie seconden kan Poo enkel dromen en Duckje begrijpt het woord feedback niet eens.
 
Reactiescore
1.049
ik heb geweldig zitten schuddebuiken hiero!
misschien kunnen we ook een Cafe maken, dit kost GS maar je zult op moraal-werelden minder last hebben van moraal door je soldaten te verwennen met bier! naast het paard van troje lijkt het me een goed idee oorlogsolifanten in te voeren!
 

DeletedUser46239

Guest
Dat ze eerst al maar eens gewoon beginnen met al die PP-functies terug uit te schakelen.
Als ik het oude tribalwars vergelijk met deze versie, komt deze nog niet eens aan zijn hielen.
Ik mis de competitie in het spel vanaf de start.

Maak gewoon eens terug een normale wereld zoals vroeger en maak de basic functies zoals PA, FA, AM dan wat duurder als het toch allemaal om geld draait..
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dat ze eerst al maar eens gewoon beginnen met al die PP-functies terug uit te schakelen.
Als ik het oude tribalwars vergelijk met deze versie, komt deze nog niet eens aan zijn hielen.
Ik mis de competitie in het spel vanaf de start.

Maak gewoon eens terug een normale wereld zoals vroeger en maak de basic functies zoals PA, FA, AM dan wat duurder als het toch allemaal om geld draait..

Werelden 'zoals vroeger' zal je alleen zien op de classics en eventueel wereld 100 - de eerstvolgende wereld zonder alle nieuwe functies.

Klagen erover hebben we al geprobeerd maar het helpt niet, dus dat is zonde van je tijd.
 

DeletedUser68950

Guest
Dat ze eerst al maar eens gewoon beginnen met al die PP-functies terug uit te schakelen.
Als ik het oude tribalwars vergelijk met deze versie, komt deze nog niet eens aan zijn hielen.
Ik mis de competitie in het spel vanaf de start.

Maak gewoon eens terug een normale wereld zoals vroeger en maak de basic functies zoals PA, FA, AM dan wat duurder als het toch allemaal om geld draait..
Welke competitie? Op de oude tw edelde je wat noobs en voordat je een speler tegenkwam met skill was je 2 jaar aan het spelen en die stopte dan bij 1000 incomings wegens privé problemen.
Tw heeft de ridders goed aangepast, de wereld kleiner gemaakt en de geheimen (op w55) lijken mij een goede toevoeging aan het spel. Daarentegen heb je wel pp en de vreselijke pp markt die eigenlijk ervoor zorgt dat iedereen minder geld aan TW uitgeeft, maar oké. De vreselijke events, ik heb ze echt de kans gegeven, maar ze zijn zo saai en leveren belachelijke bonussen op, waarom? Dan heb je nog de vlaggen die oude spelers belonen en waardoor noobs totaal geen kans maken. Alle goede functies (zoals real time aanvallen, etc.) zitten in tw2. Waarom ze tribal wars en tribal wars 2 apart hebben gemaakt is mij nog steeds een raadsel? Wat ze eigenlijk hebben gedaan is tw een p2w spel gemaakt waarbij nieuwe spelers pas na 5 werelden kans maken om te overleven en waarbij de ervaren spelers uit puur verveel stoppen, want wie wil er nou eerst 2 wereld pp farmen voordat ze een kans maken op een andere wereld? De classics zijn dan weer wel een goede toevoeging, maar de enige die ik heb gespeeld was compleet fout ingesteld.

Om even op te sommen; ik speel tw nu weer 4 maanden, er is iets veranderd, maar vooral om mensen zooi te laten kopen, ik heb 0 euro's uitgegeven, waar ik vroeger toch een 20 euro per maand uitgaf en alle goede functies hebben ze in een compleet nieuw (nog meer p2w) spel gestopt, namelijk tw2. Goed gedaan TW-team, jullie hebben een van de leukste en minst p2w spellen compleet vernaaid. Geen wonder dat er niemand meer speelt en je per wereld maximaal 40k dorpjes hebt waarvan 30k barbs.
 
Reactiescore
5.598
@tim010 , je bent een leuke mafkees :engel:
 
Bovenaan