tim010
Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
- Reactiescore
- 2.405
Ter aanleiding van mijn 9.000e post heb ik besloten dat ik wat moet veranderen aan mijn AF gedrag. Zoals velen mij kennen geef ik vaak mijn mening zonder een blad voor mijn mond te nemen, als trouwe speler beantwoord ik maar al te graag een oproep naar feedback. Wat ik vaak vergeet is dat het Innogames is die de veranderingen doorvoert en dat onze community managers enkel maar kunnen instaan als praatpaal tussen beide partijen, community & 'bestuur'. Het wachten tot de praatpaal in het bureau van Innogames gemaakt is en er naar de nuttige feedback geluisterd wordt, blijkt een tijdsrovende bezigheid te zijn. Vandaar dat ik het over een nieuwe boeg gooi. Het probleem met feedback is dat het achteraf komt, vandaar dat ik mij naast feedback nu ook zelf met ideeën zal komen voor innogames onder het motto"beter voorkomen dan genezen". Bij deze roep ik dan ook mijn mede tribalwars spelers op om mee te helpen met het bedenken van nieuwe scenario's, gebouwen, eenheden en events. Met dit topic kan gepolst worden hoe een idee bij de community ligt waarna we het idee gezamelijk kunnen uitwerken en dan naar het ideeën forum verschuiven zodat de kans op doorsturen wordt verhoogt. Ik stel hier alvast een paar nuttige(?) ideeën voor, laat even weten welke ik kan opsturen naar het ideëenforum.
Nieuwe eenheid: Het paard van Troje
Om te starten wil ik een nieuwe eenheid in het spel roepen, het paard van Troje. Deze eenheid kost 4.000 boerderij plaatsen en een hoop grondstoffen. De bedoeling van deze eenheid is dat je hem als ondersteuning naar een vijandig dorp stuurt. Van zodra deze eenheid in het dorp staat zal er elke 20 seconden een vijandige eenheid gedood worden tot de eigenaar van het dorp deze eenheid terugstuurt waarop deze automatisch vernietigd wordt.
Nieuwe markt-optie: De Premium Koopman
Iedereen is wel vertrouwd met de gewone koopman, deze man helpt jou tegen betaling van premium punten om grondstoffen van soort te ruilen. Deze nieuwe koopman zou in staat zijn om jou premium punten te geven in ruil voor grondstoffen, deze optie zou meermaals gebruikt worden door alle spelers die graag premium punten verdienen zonder dat ze willen dat andere spelers aan hun verkochte grondstoffen kunnen via de beurs. Ook zal deze koopman eindelijk zorgen voor eerlijke prijzen, zodat geen enkele farmer meer moet afzien door een gebrek aan premium punten. Een zeer logica en dus nodige verbetering want zoals we allemaal weten zijn we geen fan van valse starts.
Nieuw gebouw: Het vogelhuis
Gelieve niet vulgair te denken, dit is een serieus topic. Zoals de naam doet vermoeden zal het vogelhuis een mogelijkheid beiden om vogels te trainen. Er zullen verschillende soorten zijn met elk hun eigen specifieke kwaliteiten, maar deze nieuwe soort eenheden zal naast de infanterie, cavalerie en artillerie zijn plaats krijgen. Er zullen duiven getraind kunnen worden, deze vliegen als ware kamikaze piloten tegen muren, gebouwen en eenheden die daardoor in level of aantal zullen dalen. De arend zal ook een nieuwe eenheid zijn. Deze is in staat om vijandige troepen op te pakken en door de lucht te verplaatsen. Deze troepen worden dan in een straal van 10-15 velden van hun thuisbasis gedropt voor een lange terugweg. Tot slot is er nog de pinguïn, deze domme vogel kan niet vliegen. Goed de meesten denken ondertussen, dit is eigenlijk hetzelfde als de kazerne en de stal, wat is hier nu vernieuwend aan? Wel, zoals sommigen wel weten zijn vogels niet zo'n loyale dieren, deze gebouwde vogels zullen dus af en toe ontsnappen en wegvliegen om niet meer terug te keren.
Nieuw gebouw: De vogelkooi
Vogels die wegvliegen is natuurlijk niet echt handig, vandaar dat er ook een vogelkooi komt. Deze verhinderd je vogels om zomaar weg te vliegen. Hoe hoger het level hoe meer vogels worden tegengehouden om ongewenst weg te vliegen. Deze vogelkooi heeft naast het doel van binnenhouden wat binnen is ook een functie om buiten te houden wat buiten is. Hoe hoger het level van je vogelkooi hoe minder vijandige vogels er zullen doorkomen.
Nieuw gebouw: Het bordeel
een gebouw dat elke middeleeuwse en huidige stad siert, het ontbreken van dit gebouw is de geloofwaardigheid van het spel naar beneden halen. Bij deze wil ik dat dus goedmaken. Wat is de functie van het gebouw? Wel, de spelers die teveel primium punten hebben kunnen dat daar op doen, 1 klik op de premium knop en je krijg een pop up met de foto's en persoonlijke gegevens van bevallige dorpsgenoten. Dit gebouw staat vanzelfsprekend buiten de muren van het dorp zodat ook vijandige spelers hun kennis van de bewoners van hun wererd kunnen bijschaven.
Tot Slot
Ik neem aan dat ik hiermee al een goede stap heb gezet naar een nieuw plan om innogames te ondersteunen bij verdere ontwikkeling van dit prachtig spel, ik weet dat ik jullie ondertussen al met het één en ander heb belast om dit allemaal te overwegen maar ik zou graag nog 1 laatste eenheid willen voorstellen. De Goudvis, bijnaam de Aprilvis, deze heeft geen aanvals of verdedigingskracht en kan je gratis bouwen. Deze vis is de feedbackvis, je kan er al je klachten aan kwijt, je moet alleen snel zijn want na 3 seconden is die ze weer vergeten, als je woorden al zijn achterste bereiken.
Meningen graag, vriendelijke groetjes van Tim010, vechter voor een mooie toekomst
Nieuwe eenheid: Het paard van Troje
Om te starten wil ik een nieuwe eenheid in het spel roepen, het paard van Troje. Deze eenheid kost 4.000 boerderij plaatsen en een hoop grondstoffen. De bedoeling van deze eenheid is dat je hem als ondersteuning naar een vijandig dorp stuurt. Van zodra deze eenheid in het dorp staat zal er elke 20 seconden een vijandige eenheid gedood worden tot de eigenaar van het dorp deze eenheid terugstuurt waarop deze automatisch vernietigd wordt.
Nieuwe markt-optie: De Premium Koopman
Iedereen is wel vertrouwd met de gewone koopman, deze man helpt jou tegen betaling van premium punten om grondstoffen van soort te ruilen. Deze nieuwe koopman zou in staat zijn om jou premium punten te geven in ruil voor grondstoffen, deze optie zou meermaals gebruikt worden door alle spelers die graag premium punten verdienen zonder dat ze willen dat andere spelers aan hun verkochte grondstoffen kunnen via de beurs. Ook zal deze koopman eindelijk zorgen voor eerlijke prijzen, zodat geen enkele farmer meer moet afzien door een gebrek aan premium punten. Een zeer logica en dus nodige verbetering want zoals we allemaal weten zijn we geen fan van valse starts.
Nieuw gebouw: Het vogelhuis
Gelieve niet vulgair te denken, dit is een serieus topic. Zoals de naam doet vermoeden zal het vogelhuis een mogelijkheid beiden om vogels te trainen. Er zullen verschillende soorten zijn met elk hun eigen specifieke kwaliteiten, maar deze nieuwe soort eenheden zal naast de infanterie, cavalerie en artillerie zijn plaats krijgen. Er zullen duiven getraind kunnen worden, deze vliegen als ware kamikaze piloten tegen muren, gebouwen en eenheden die daardoor in level of aantal zullen dalen. De arend zal ook een nieuwe eenheid zijn. Deze is in staat om vijandige troepen op te pakken en door de lucht te verplaatsen. Deze troepen worden dan in een straal van 10-15 velden van hun thuisbasis gedropt voor een lange terugweg. Tot slot is er nog de pinguïn, deze domme vogel kan niet vliegen. Goed de meesten denken ondertussen, dit is eigenlijk hetzelfde als de kazerne en de stal, wat is hier nu vernieuwend aan? Wel, zoals sommigen wel weten zijn vogels niet zo'n loyale dieren, deze gebouwde vogels zullen dus af en toe ontsnappen en wegvliegen om niet meer terug te keren.
Nieuw gebouw: De vogelkooi
Vogels die wegvliegen is natuurlijk niet echt handig, vandaar dat er ook een vogelkooi komt. Deze verhinderd je vogels om zomaar weg te vliegen. Hoe hoger het level hoe meer vogels worden tegengehouden om ongewenst weg te vliegen. Deze vogelkooi heeft naast het doel van binnenhouden wat binnen is ook een functie om buiten te houden wat buiten is. Hoe hoger het level van je vogelkooi hoe minder vijandige vogels er zullen doorkomen.
Nieuw gebouw: Het bordeel
een gebouw dat elke middeleeuwse en huidige stad siert, het ontbreken van dit gebouw is de geloofwaardigheid van het spel naar beneden halen. Bij deze wil ik dat dus goedmaken. Wat is de functie van het gebouw? Wel, de spelers die teveel primium punten hebben kunnen dat daar op doen, 1 klik op de premium knop en je krijg een pop up met de foto's en persoonlijke gegevens van bevallige dorpsgenoten. Dit gebouw staat vanzelfsprekend buiten de muren van het dorp zodat ook vijandige spelers hun kennis van de bewoners van hun wererd kunnen bijschaven.
Tot Slot
Ik neem aan dat ik hiermee al een goede stap heb gezet naar een nieuw plan om innogames te ondersteunen bij verdere ontwikkeling van dit prachtig spel, ik weet dat ik jullie ondertussen al met het één en ander heb belast om dit allemaal te overwegen maar ik zou graag nog 1 laatste eenheid willen voorstellen. De Goudvis, bijnaam de Aprilvis, deze heeft geen aanvals of verdedigingskracht en kan je gratis bouwen. Deze vis is de feedbackvis, je kan er al je klachten aan kwijt, je moet alleen snel zijn want na 3 seconden is die ze weer vergeten, als je woorden al zijn achterste bereiken.
Meningen graag, vriendelijke groetjes van Tim010, vechter voor een mooie toekomst