[Doorgegeven] Suggestie: verandering functie OS terugroepen

Reactiescore
1
Het viel me op dat de functie veranderd is voor het terughalen van ondersteuning. Ik dacht eerst dat de "een paar" terughaalfunctie verwijderd was, echter als je nu op alles selecteren klikt kun je typen hoeveel troepen je terug wilt halen. Het werkt ook op een dorp waar je alles terug wilt trekken, wat fantastisch is.

Echter heb ik een suggestie voor een aanpassing, waardoor het voor ons spelers nog handiger wordt.

Als je klikt op het menu voor massaondersteuning kun je bepaalde units aanvinken, zie screenshot: Aanvinklijst . De manier hoe je zo eenheden kunt selecteren die je wilt sturen is ideaal. Voor spelers is het handig om ook bij het terughalen van troepen gebruik te kunnen maken van deze selectie. Zodat je bijvoorbeeld alleen je zware cavalerie terug kunt halen uit een dorp. Anders moet je per dorp handmatig alle nummers weghalen van anders eenheidsoorten, zoals je kunt zien via dit screenshot: Terugtrekken alle OS

In het kort: is het mogelijk dat jullie de selectie optie van Massa Ondersteuning ook implementeren bij het terughalen van ondersteuning?

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Milan
Youth and Whisky
 
Upvote 0
This suggestion has been implemented. Votes are no longer accepted.
Reactiescore
2.489
Deze is reeds door een andere community ingediend. Ik heb .nl er bij gezet: DS-21595
 
Bovenaan